-Стерли пам'ять?-Елін здивовано закліпав очима,-Звідки такі висновки?
-Я не пам'ятаю останніх трьох місяців.Ні,зачекай,-вона зупинила жестом демона,що намагався щось сказати,-Кожен день,годину і навіть хвилину до бенкету я пам'ятаю,проте, як тільки намагаюся згадати хоч щось пізніше,в голові з'являється лише чорна розмита пляма,немов розмазане чорнило.До того ж, мені вже стирали пам'ять,пригадуєш?
-Ах,так,твоя тітка,-очі Еліна раптом зблиснули суворістю,-але нащо комусь таке робити?Ти дізналась щось заборонене?
-Ну звідки мені знати?!Я ж не пам'ятаю!-обурилась Мія ,- Між іншим,звідки в тебе ця штука?
Вона вказала пальцем на річ,що привернула її увагу. В протилежному кутку кімнати,підвішена до стелі, поблискувала химерна позолочена конструкція,що складалась з десятка-двох крихітних золотих та сріблястих фігурок,підвішених на тоненьких нитках навколо невеликого позолоченого серця. Здалека вона нагадувала квітку,що звисала пелюстками вниз.
-Це?Не знаю,ти повісила нещодавно,-стенув плечима демон.
-Хм,непоганий в мене смак.
-Важливо інше.Те,що з тобою сталось,може бути ознакою великих проблем для Криївки,-Елін почав міряти кроками кімнату.
-До речі,про проблеми світового маштабу,-Мія почухала потилицю,-Коротше,я бачила ще одне...видіння.
-Про Ірен?Але ж вона мертва...
-Цього разу інше.Як і казала,я бачила вас,усю велику сімку,проте ви були набагато старшими і кардинально інакшими. Луна кучерява, Юкі скромна, Грей... Едвін взагалі тверезий... знаю,знаю,смішно,і я так подумала. Ви стали старшими,і якимись...ніби звичайними,як офісні працівники,тільки дивніші.
-І чим це відрізняється від простого марення?
-Після того видіння в мене в голові чітко пролунали слова,-Мія наморщила чоло,згадуючи - "Стережися зверженого короля з червоними очима", якось так.
-Чудово,тепер ще й королі якісь, нові пригоди на наші голови гарантовані,-зітхнув Елін.
-Відколи тебе почали втомлювати пригоди?Та й мені не легше - знову кошмари доведеться передивлятись,щоб згадати,-Мія звелась на лікті,але в ту ж мить скрикнула від раптового уколу в правій руці.Причиною болю виявилась невеличка шпилька,що прикріплювала до внутнішньої сторони рукава маленький клаптик паперу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
На грані Ч/б Божественна гра
FantezieУ другій частині Мії доведеться згадати три місяці стертої пам'яті,взяти учась у невідворотній грі долі й,зрештою,врятувати світ. Нові цікаві пригоди,несподіванки і таємниці - вам сподобається,обіцяю :)