На землю спали тумани. Вони слалися м'якими, шовковистими ниточками, спліталися у дивовижні узори та все підтоплювали береги Міста, надгризеного війною, розбитого, покинутого і німого. Бойові дії перенеслися на іншу лінію, тож воно змогло вперше знову вдихнути на повні груди. Вдихнуло - і залилося слізьми-дощами, а тоді загорнулося в білу пелену, ховаючись від світу в стражденному й боязкому очікуванні спасіння.
Та його не було.
-Що, й цього разу невдача? -Ґрей кинув співчутливий погляд на Ловела і Мей, що неохоче кивнули, входячи в криївку.
Вже вшосте Мія виходила в Місто, аби обезсмертити перших одержимих. Та щоразу зазнавала невдачі.
-Вона знову... відступила,-тихо мовила Мей.
-Ну, принаймні, цього разу вона змогла торкнутися до меча, це вже прогрес,-спробував підбадьорити Ловел, та врешті замовк.
-Ох і люта вона буде, якщо дізнається, що ви за нею шпигували.
-Не шпигували, Едвіне, ми... Ну, ми, цей, просто випадково опинялися поруч...
-Вона зараз повернеться?-раптово запитала Ізабель, підвівшись із місця.
-Т-так, власне, має невдовзі прийти, а що?
-Та є одна справа,-твердо мовила блондинка. Нетерплячими кроками змірявши бункер, вона миттю опинилася біля виходу й, стріпнувши золотистими локонами, з грюком зникла за броньованими дверима.
-А вам нічого не здається дивним? -після довгої мовчанки поцікавився Невін.
-Ну, дивлячись, що з того набору дичини ти вважаєш дивним,-Едвін аж крекнув з іронією.
-За цей час Алан ще жоднісінького разу не дав про себе знати. Оскільки він бачить очима демонів, ангелів та їх монстрів, то мав би знати, що вона жива.
-Цікаве питання,-обличчя Мей дещо затьмарилося,- Може, він уже повірив у свою перемогу...
...
Ізабелла, вдивляючись у густе молоко імли, злегка здригнулася, запримітивши врешті тонкий силует, що наближався до неї. Тоді, глибоко вдихнула, зронивши:
-Йо, принцесо шизиків, де була?
-Не називай мене так,-змучено відрекла срібноволоска, потираючи розчервонілі очі,-знайшла ангела, мала з ним битися. Але не змогла. Злякалася. Задоволена?
ВИ ЧИТАЄТЕ
На грані Ч/б Божественна гра
FantasyУ другій частині Мії доведеться згадати три місяці стертої пам'яті,взяти учась у невідворотній грі долі й,зрештою,врятувати світ. Нові цікаві пригоди,несподіванки і таємниці - вам сподобається,обіцяю :)