D:Allah analı babalı büyütsün.
R:Amin cinsiyeti ne?
D:İnşallah çok nazlı olup anneyi babayı bıktırmaz.
M:Amin cinsiyeti ne?
D:Anlamadınız mı?
M:Bir şey söylemediniz ki neyi anlayalım?
D:Hani naz falan..
R:Hocam şu an adımı söyleseniz bile anlamam. Siz direkt söyleseniz bize.
D:Kızınız olacak çok tebrik ederim.
Miran hızla ayağa fırladı karısına sıkıca sarılmasıyla, yüzünün her santimini öpmesi görülmeye değerdi.
M:Allah’ım sana şükürler olsun Ya Rabbim. Çok istiyordum sana benzeyen bir kız. Çok teşekkür ederim güzel karım benim. He heyt kız babası olacağım be. Hemen Suat’a, Zafer’e hele ki o Selim’e hava atmam lazım. Allah’ım çok şükür Ya Rabbim.
R:Ama bende sana benzeyen bir erkek istiyordum.
M:Hee. Hadi yaa..Ne yapsak ki?
R:Neyi?
M:Ee sen erkek istiyormuşsun. Nasıl değiştireceğiz?
R:O nasıl soru Miran? Değişir mi o?
M:Değişmez mi?
R:Yok Miran değişir. Doğduktan sonra kız olarak deneyelim, baktık yapamıyoruz, söyleriz erkek oluverir. Aman canım eline mi yapışır?
M:Sen benimle dalga geç.
R:Ama kocacığım sende fırsat veriyorsun. Değişmez mi ne demek?
M:Tamam canım bir an gaza geldim ne olmuş yani?
R:Tamam demedim ben bir şey. Özür dilerim.
M:Zaten bütün planlarım alt üst oldu. Gerginleştim biraz.
R:Ne planı?
M:Ee Reyyan benim hesaplamalarım hep şaştı.
R:Ne hesabı Miran?
M:Ben ilk oğlumuz olur diye düşünmüştüm. Kız istiyordum ama erkek olur diye bir sürü mavi elbise aldım. Ne olacak onlar?
R:Pembe ve beyazla değiştiririz.
M:Yok olmaz. Ben kızıma ikinci el giydirmem.
R:İkinci el derken.
M:Olmaz Reyyan.
R:Tamam Miran.
M:Ne yapacağız o kıyafetleri?
R:Benim çok güzel bir fikrim var.
M:Yaa..
R:Yaa. Hadi gidelim. Hocam sizi de meşgul ettik. Kusura bakmayın.
D:Yok canım olur mu? Benim için bir zevkti. Kontrole bekliyorum o zaman. Konuşuruz yine.
R:Çok teşekkür ederim hocam. Görüşmek üzere.
M:Görüşmek üzere hocam. Çok teşekkür ederim.
D:Rica ederim görevimiz.
M:Hadi hayatım gidelim.
Reyyan ve Miran, hastaneden çıkıp eve doğru gittiler.
R:Miran hepsini al unutma. Bende randevu alayım.
M:Söylemeyecek misin?
R:Sürpriz Miran. Ama çok hoşuna gidecek kendini hazırla.
M:Tamam hayatım nasıl istersen öyle olsun?
Miran eve çıkıp, aldığı kıyafetleri birkaç poşete doldurdu. Merakla aşağıya indi. Reyyan da arabanın bagajına bir şey koymuştu. Merakla bakmaya çalışması bir şey ifade etmedi. Reyyan direksiyona geçmiş, Miran’ı yan tarafa atmıştı bile. Yola çıktılar. On dakika sonra Miran şaşkınca baktı Reyyan’a.
M:Hayatım biz şirkete geldik.
R:Evet. İşimiz var. Gideceğimiz yer şirkete çok yakın. O zamana kadar hazırlıkları bitiririz diye düşündüm.
M:Nereye gideceğiz?
R:Çok mutlu olacağın bir yere.
M:Onu anladım zaten canım.
R:Anladığın kadarı yeter şimdilik.
M:Ee iyi madem.
Arabayı durdurup, bagajdan poşetleri ellerine aldılar. Miran ne kadar Reyyan’ın elindekileri almaya çalışsa da vermemişti. İleriden koşarak gelen güvenlik görevlisine şaşkınca baktı ikisi de.
G:Ben alayım efendim.
Hem Miran’ın hem de Reyyan’ın şaşkın bakışları altında, ellerinde ki poşetleri aldı.
R:İsminiz neydi?
G:Güven.
R:Çocuğunuz var mı?
G:Allah sizinkini de analı babalı büyütsün, iki oğlum var. Birisi daha yeni doğdu.
R:Diğeri.
G:O da okula başlayacak inşallah.
R:Tamam. Teşekkürler Güven.
Miran’ın odasının katına geldiklerinde Meryem hanım masasının başında, bilgisayarla uğraşıyordu. Miran ve Reyyan’ı görünce hemen yanlarına geldi.
Me:Miran bende sizi arayacaktım. Toplantıya bir şey kalmadı. Katılmayacak mısınız?
M:İptal et. Karım gelmiş, bana sürpriz yapmış.
R:Yok Miran. Neden iptal ediyorsun şimdi? Sen Meltem ablayı bana ver sonra sen git. Seninle işim yok.
M:Hee satıyorsun yani beni.
R:Aşk olsun Miran. Öyle mi anladın yani? Ben sen yorulma diye.
M:Tamam demedim bir şey. Ben anlayışlı bir adamım, ayak altında kalmamı istemiyorsan kalmam bende.
R:Seni seviyorum canım. Hadi sana kolay gelsin.
M:Yorma kendini tamam mı?
R:Tamam anlaştık.
Me:Beni ne yapacaksın? Merak ettim valla.
R:Abla yardımın lazım. Aslında aklımda şirket yoktu ama güvenlikten Güven’i görünce aklıma geldi. Biz bugün bebeğimizin cinsiyetini öğrendik. Kızımız olacakmış.
Me:Ayy ne güzel. Allah analı babalı büyütsün.
R:Sağ ol ablacığım. İnşallah. Miran heyecanlı bu konularda. Erkek için dünyanın kıyafetini almış. Bende şirketteki çocuğu olanlara hediye etsek diye düşündüm. Sonra da yetimhaneye gideceğiz. Oraya veririz gerisini. Sen bilirsin kimin çocuğu var.
Me:Bilmez miyim? Miran bey kızmaz değil mi? Siz benim çocuğumun kıyafetlerini neden dağıttınız demesin?
R:Siz Miran’ı nasıl tanıdınız bilmiyorum ama ben kocamı çok iyi tanıyorum. O bundan sadece mutlu olur.Umarım beğenirsiniz 🙏 yeni bölümde görüşmek üzere 🧡 kendinize iyi bakın 🤩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hercai
FanfictionÇok sevdiğim bir hikayeden esinlenerek oluşturdum. Umarım güzel olur