21

1K 43 10
                                    

İkisinin de uyuması zor olmuştu. Birbirlerine dokunmamaya çalışırken yorgunluğa yenik düşüp uykuya daldılar. Sabah Reyyan, Miran’a sıkıca sarılmış halde uyuyorlardı. Miran gözlerini açtığında kendisine sıkıca sarılmış Reyyan’la şaşkına döndü. Gözlerini kocaman açmış, Reyyan’a bakmaya başladı. Şaşkınlığı üzerinden atması çok vaktini almadı. Farkına varamadan Reyyan’ı izlemeye başladı. Aradan geçen yarım saatten sonra, Reyyan hafifçe kıpırdandı. İlk ne olduğunu anlayamadı. Ellerini yavaşça tuttuğu yerde gezdirmeye başladı. Kaşlarını çatarak, ellerini biraz yukarıya kaydırdı. Miran’ın yüzünde, dudaklarında ellerini gezdirdi hafifçe. Miran’ın, Reyyan’ın yaptığı hareketlerle nefesleri hızlanmaya başladı. Derin bir nefes çekip, Reyyan’a daha sıkı sarıldı. Reyyan gözlerini açıp, Miran’a baktı.
R:Gü-günaydın.
M:Günaydın.
R:Sen ne zaman uyandın?
M:Oldu biraz.
R:Uyandırsaydın ya.
M:Çok güzel uyuyordun kıyamadım.
Reyyan hafifçe başını kaldırdı.
R:S-sana sarılmışım yine.
M:Evet git gide benimle yatmaya alışıyorsun. Başka zaman kollarımdan kaçardın. 
Reyyan başını sallayıp, tekrar omuzuna yattı. Yalan yoktu, böyle yatmak hoşuna gidiyordu. Reyyan mırıl mırıl sesiyle konuşmaya başladı.
R:Daha uyanamadım ondan.
Hafifçe esnedi. Minik bir kıkırdamadan sonra konuşmaya başladı.
R:Ama çok rahatsın valla. Ayıp mı yaptığım?
Miran ilk başta cevap vermedi. Ellerini karısının belindeydi. Boydan boya belinde gezinirken, parmakları bazen kalçalarına kadar gidiyor, sonra geri yukarıya çıkıyordu.
M:Sanmam..Kocana sarılıyorsun.
R:Hıhı..Birde ellerine sahip çıksan süper olur valla.
Reyyan, istemediği itirazları sunarken, Miran’ın okşamalarından rahatsız olmadığının farkındaydı.
M:Çıkıyorum ya. Daha ne istiyorsun?
R:Hıhı..Evet çok belli…Hadi kalkalım artık.
M:Kalkmasakta olur.
R:Annen uyanmıştır. Ayıp valla. Neredesin dese ne diyeceğiz?
M:Kocamın koynu bağımlılık yaptı, zevke geldim, çıkamadım dersin.
R:Sabaha kadar seviştik de diyeyim mi?
M:Olur mutlu olurum. Ama şey yapmayalım..Iı..Ben yalan söylemeyi hiç sevmem.
R:Allah’tan yalan söylemeyi sevmiyorsun. Sevsen bilmiyorum ne yapacağız bilmiyorum?
M:Aynen hiç sevmem, o yüzden bence aşağıya inmeden önce bir tur sevişelim.
Reyyan hızla geriye çekti kendisini.
R:Mi-Miran. Şakalarına dikkat edersen sevinirim.
M:Şaka mı? Ben şaka yapmadım ki..
Reyyan çattığı kaşlarıyla baktı Miran’a. Kollarından çıkması saniyesini aldı.
R:Ben sinirlenmeye başlıyorum. Annenin moralini bozmamak adına kendimi tutmak için kalkıyorum, sakinliğimi koruyorum. Bence sende benim sınırlarımı zorlama.
M:Şaka yapmamıştım ama tamam istediğin gibi olsun.
R:Mirannn..
M:Tamam canım demedim bir şey. Hadi sen banyoyu kullan bir an önce de, aşağıya inelim.
R:Tamam…Bakma bana öyle gözlerinde sanki röntgen cihazı var gibi hissediyorum. Sen bana bakınca, üzerimde mont bile olsa, kendimi çıplak gibi hissediyorum.
Miran yataktan kalkıp, Reyyan’ın karşısında durdu.
M:Meraklanma..Bana fazla dayanmak zorunda kalmayacaksın. Bu gece nasılsa eve dönüyoruz. Herkes kendi odasına, kendi yatağına…
R:Kendi kız arkadaşlarına…
M:Serkan hocasına..
R:Serkan hocayı önüme atıp durma lütfen. Sana dedim, o benim hocam.
M:Evet tamam inandım.
R:Ben ona karşı bir şey hissetsem bile, o benim hiçbir şey hissetmiyor. Bana söylüyorsun. Sen kız arkadaşlarının sayısını biliyor musun?
M:Ben bekar bir erkektim. Kenar köşede mi kalacaktım?
R:Evlisin ama artık. Ne yapacaksın? Bekarım mı diyeceksin?
M:Ne münasebet? Evli olduğumuzu saklamak isteyen sensin, benim öyle bir amacım yok. Çapkınlık uğruna yüzük çıkartmam ben. Belki sen çıkartırsın ama. Malum Serkan hocan görür, öğrenir falan..
Reyyan hırsla gözlerini kısıp baktı Miran’a.
R:Serkan deyip durma. Hem bende çıkartmam. Alyans gibi değil zaten. Anlamaz kimse.
M:Bilemiyorum…Sen şaka maka bu Serkan denen adamdan baya hoşlanıyorsun öyle mi?
R:Sen neden taktın bu kadar Serkan hocaya..Hıı. Bir Serkan’dır gidiyor.
M:Vayy Serkan demek. Hocaya ne oldu? Hemencecik Serkan oldu? Hem ben ne takacağım ona? İşim olmaz. O kim ki ben ona takacağım?
R:Senin iki hafta önce kafeye getirdiğin kızıla ne olduysa, hocaya da o oldu.
M:Ya Allah. Sana laf yetişmez, hadi gidelim hediyeyi alalım, sonra o çatlak annenin doğum gününü kutlayıp, evimize gidelim. Daha gerdeğe bile giremedik, annemin doğum günü yüzünden.
R:Bende merakla bekliyordum zaten seninle gerdeğe girmeyi. Böyle dakikaları sayıyorum. Heyecandan uyuyamıyorum falan.
M:Reyyancığım. Niyetini bu kadar belli etme. Bak bana, hiç çaktırıyor muyum?
R:Hiççç..Asla..Sen hiç çaktırır mısın? Her fırsatta sarılıyorsun, öpüyorsun, oramı buramı mıncıklıyorsun ama hiç belli etmiyorsun. Valla çok tebrik ederim.
M:Ne güzel boşalttın içini? Teşekkür ederim tatlım.
R:Rica ederim canım ne demek..Her zaman.

Umarım beğenirsiniz 🙏 yeni bölümde görüşmek üzere 🧡 yeni bölüm cumartesi günü gelir inşallah 🧡 😍 beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum 🤩 🤩

Hercai Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin