Bölüm 1.2:

1.1K 110 35
                                    

Li Luo derin bir nefes aldı, artık mermiyi ısırmaktan başka seçeneği yok ve farklı bir dünyaya gitti, sonuçta kimse yalnız yaşayamaz.

Li Luo yataktan fırladı, kapıya doğru yürüdü ama kapıyı açtığı anda hala yıldırım hızında bıçak tarafından karşılandı.

Li Luo öldü.

Bir kez daha yataktan emekleyerek ve ayağa kalkarak, Li Luo sisteme kül rengi bir yüzle sordu: "Xiao Qi, neler oluyor, neden aynı sahneyle karşılaşıyorum?"

Xiao Qi: [Ev sahibi, dövüş. Sadece kırk yedi dakika, kesinlikle yapabilirsin!]

Li Luo: Haha, ne dövüşü falan. Bugün yaşamak neredeyse imkansız.

Dokuzuncu kez öldürüldükten sonra, boynu artık ona ait değilmiş gibi hissediyor. Li Luo doğru duruşa geldikten sonra nihayet maskeli adamı nakavt etmeyi başardı ve ardından koşarak dışarı çıktı.

O anda, Li Luo çok sevindi ve ağlamak istedi. Ondan daha zavallı biri var mı ki bu kadar zor ve defalarca öldürüldükten sonra başarılı olabilen bir şeyi yaşasın.

[Harika ev sahibi, şu anda tuttuğunuz el baş karakterdir, kimliğiniz baş kahramanın öğrenci arkadaşı Su Mucheng'dir.

Bekle bir dakika sana hikayenin ayrıntılarını* göndereceğim, kahramanın nihai sonucundan sapmadığı sürece, ev sahibi istediğini yapabilir.

Sonuçta süreç önemli değil, sonuç önemli. *Keke* Birazdan uyuyacağım, bir şey olursa hemen beni ara, geleceğim, ev sahibine bol eğlenceler dilerim. Yo XOXO~ (RQ).]

Li Luo, sol elinin yumuşak, ince bir eli tuttuğunu, yeşim gibi beyaz oyulmuş bir çocuğun yüzünde sakin bir görünüm sürdürdüğünü buldu, ancak gözlerindeki dehşet ve korkutucu bakış ona ihanet etti.

Kahramanla nasıl bu kadar erken oynuyor? Ve bu Su Mucheng, oldukça etkilendi.

Ama fazla düşünememiş, kahramanın kendisine doğru bakan sırıtış bakışı, düşünce treni yarıda kesilmiş, kılıç başarılı olursa romanın tamamen bittiği tahmin ediliyor.

Li Luo bilinçsizce çocuğun önünde durdu, bir sonraki an sağ göğsünde bir acı hissetti, bilincini kaybetmeden bir saniye önce, zihninde sadece bir düşünce parladı: Xiao Qi'nin yaratıcısı onun düşmanı olmalı, haha ​​Q_Q.

......

Büyük bir yatakta, solgun masum yüzlü, ince kaşları sımsıkı örülmüş zayıf bir çocuk vardı, alt dudağını hafifçe ısırırken bilinçsizce ağlıyordu: "Baba... anne, acıyor... acıyor..."

Yatağın kenarında oturan çok endişeli bir çocuk, genç çocuğun elini tutuyor, kendini tutamayıp, yanında duran uzun boylu adama sormaktan kendini alamadı, "Usta, Su gege ne zaman uyanacak? Acıdan ağlıyor, gerçekten iyi mi?"

"Yu'er, merak etme. Usta zaten nabzını kontrol etti ve vücudunda ciddi bir yaralanma olmadı, birkaç gün içinde kesinlikle uyanacaktır."

Çocuk ellerini genç çocuktan kurtardı ve odadan çıktı. Daha sıkı xiulian uygulamalıdır, ancak o zaman hem kendini hem de Su gege'yi koruyabilir!

......

Li Luo gözlerini açtığında, hemen sağ göğsünde bir acı hissetti ve başının üstündeki ahşap çatıya uzun bir süre baktı, şimdi farklı bir dünyada olduğunu hatırlaması biraz zaman aldı ve neredeyse yeniden ölüyordu. Neyse ki hala hayatta, yoksa sıfırdan yeniden başlamak zorunda kalacağından korkuyor.

Evin etrafına baktıktan ve etrafta kimsenin olmadığını gördükten sonra Li Luo, hemen Xiao Qi'yi aradı. Sonuçta, ilk geldiğinde, bu dünya hakkında hiçbir şey bilmiyordu. Keşfedilmek istemiyordu. Göğsü hala ağrıyor olsa da, acil ihtiyaçlarla karşılaştırıldığında hiçbir şeydi.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin