Bölüm 42: 'Saint Magus' 2.5

355 56 5
                                    

Tabii ki, Elvis büyük yaşlıya mesele hakkında çok şey anlatmış olmasına rağmen,   büyük yaşlı köşkün girişine girene kadar Elvis'in isteğinden çok akıllıca kaçındı, Elvis herhangi bir yararlı bilgi alamadı.

Li Luo hala çantanın içinde olmasına ve dışarıda ne olduğunu görememesine rağmen, Elvis'in umutsuz ruh halini çok net bir şekilde hissedebiliyordu.

Yaşlı gittikten sonra bile Elvis bir heykel gibi hareketsiz kaldı.

Li Luo kaldığı çantanın üst kapağını açtı, pençelerinin ucunu uzattı ve dikkatlice Elvis'in omzuna tırmandı. Elvis'in kasvetli gözlerini gören Li Luo, başını hareket ettirmeden ve Elvis'in yanağına sürtmeden önce uzun bir süre sessizce durdu, dilini uzattı ve Elvis'in yüzünü yaladı, çünkü hayvan şeklinde konuşamadığı için tek şey yapabileceği bu rahatlatıcı eylemlerdi.

Elvis arkasını dönüp mekandan ayrılmadan önce uzun bir süre ayakta kaldı. Arkasını döndüğü anda Li Luo, Elvis'in gözlerindeki güçlü isteksizliği ve aynı zamanda kendi klanına karşı kızgınlığı gördü.

Elvis iki elini de sıkıca yumruk yaptı, tüm gücüyle avuçlarının ortası delindi ve avuçlarından parlak kırmızı kan fışkırdı.

Güçlenmeli, güçlenmeli, öyle güçlü olmalı ki, herkes sadece ona bakabilir! Ancak güçlendiğinde korumak istediği insanları koruyabilirdi; ancak güçlendiği zaman, başkalarından sempati ve merhamet dilemek zorunda kalmayacaktı.

Elvis'in gözleri kıpkırmızıydı, daha önce hiç bu güçlenme susuzluğunu hissetmemişti, daha önce tüm yeteneklerini kaybettiğinde bile, çok hayal kırıklığına uğramış ve isteksizdi, ama böyle aşırı çaresiz değildi.

Klana duyduğu kalan sevgi de o anda tamamen ortadan kayboldu.

"Miyav." Elvis'in vücudundaki güçlü duyguları hisseden Li Luo, vücudunun sertleşmekten kendini alamadığını hissetti, bu yüzden istemeden bir "miyav" sesi çıkardı.

Elvis düşüncesinden sıyrıldı. Küçük kedinin nemli kehribar rengi gözleriyle ona baktığını görünce, yüzündeki katı ifade çok rahatladı. Omzundaki küçük hamur tatlısının yumuşak kürkünü okşamak için elini uzattı ve "Ailemden sadece sen kaldın" dedi.

Öyle olsa bile, alarm kaldırıldığında ve kapı tekrar açıldığında, Elvis hala büyükannesinin iyi olacağına dair bir umut ışığına sahipti ve şehir kapısından en hızlı şekilde dışarı fırladı, büyükannesi Vicia'nın mantar toplayacağını söylediği yere doğru ilerledi. 

Vicia'nın kan lekelerini ve tamamlanmamış cesedini gördüğünde, Elvis'in sinirleri nihayet kırıldı, anında Vicia'nın cesedini tuttu ve gözlerinden kontrolsüz bir şekilde yaşlar akarken, insana hiç de benzemeyen yüksek, sefil bir ağlama sesi çıkardı. Hiç durmadan sızlanan sesler çıkaran kayıp ve yalnız bir canavar gibiydi.

Elvis'in yürek parçalayıcı ve kederli çığlığını dinleyen Li Luo, sanki Elvis'in hissettiği çaresizliği hissedebiliyormuş gibi kalbinin sıkıştığını hissetti. Dayanamadı, başının üzerine eğildi, pençelerini karnının altına yere koydu ve birkaç derin yara izi bıraktı.

Uzun bir süre acı içinde ağladıktan sonra bile Elvis, güneşin yükseldiği andan ayın doğuşuna kadar Vicia'nın cesedini tutarken boş boş diz çökerken zamanın geçtiğini hissetmiyormuş gibi hissetti. 

Ertesi gün güneş bir kez daha yükseldiğinde, Li Luo sonunda buna dayanamadı. Vicia'nın cesedini sürekli tutarken gözlerini bir kez bile kapatmayan kişiye yavaşça yürümeden önce bir süre tereddüt etti. Elvis'in gözleri çok kırmızıydı. Li Luo pençelerini uzattı ve Elvis'in uyluğunu okşadı, "Miyav" diye yüksek sesle seslendi.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin