Bölüm 41: Saint Magus 2.4

338 49 3
                                    

Aradan uzun bir süre geçmesine rağmen kristal taştan hala bir tepki yoktu. Kenarda duran adam, Elvis'in sihir gücünü geri kazanma konusundaki tüm umudunu çoktan yitirmişti. Yani bu sahneyi gördüğünde beklenmedik bir tepki vermedi. Gözlerini başka yöne çevirmeden önce sadece Elvis'e baktı.

Elvis, kalbindeki umut bir kez daha hayal kırıklığına dönüşürken değişmeyen kristal taşa baktı. Bu tür durumlar daha önceki yıllarda da yaşansa da umudunu hiç kaybetmedi. Elvis kristal taştan elini çekti. Kolunun içindeki eli sıkıca kenetlendi ve parmak uçları avucunun ortasındaki hassas ete girdi ama yüzünde herhangi bir ifade yoktu. Sadece masmavi gözlerini hafifçe indirerek kayıp bakışı gözlerinin içine sakladı. Li Luo'yu tutarak yüksek platformdan yavaşça aşağı indi.

Elvis sınava girdiğinde meydandaki insanlar neredeyse gitmişti, geriye sadece iki ya da üç sıradan kedi yavrusu kalmıştı. Elvis testi bitirdiğinde, yavru kediler çoktan ortadan kaybolmuştu.

Bütün gençlerin imtihan edildiğini gören adam, kristal taşı bir kez daha siyah kumaş perdeyle kapladı. Bundan sonra da durmadı ve doğrudan meydandan ayrıldı.

Meydan hemen orijinal ferah ve boş görünümüne kavuşturuldu ve bir sonraki açılışı sessizce bekledi. Sonuç olarak, kimse siyah kumaş perdeyle kaplı kristal taşın tepesinde aniden soluk parlak sarı bir ışığın ortaya çıktığını görmedi, ancak bu ışık ışınları kısa süre sonra bir tutam duman gibi kayboldu.

"Dün yağmur yağıyordu. Şehrin dışındaki ormanda bir sürü taze mantar olmalı. Büyükannen ve Mela Teyzen mantar toplamak için şehir dışına çıkacaklar. Öğle yemeğiniz için mutfağa gidin, sadece ısıtmanız yeterli. Büyükanne de bazı hamur işleri yaptı ve onları yemek için oraya yerleştirdi. Akşam gelmemi bekle, sana mantar çorbası pişireceğim." Vicia, yerde kısa bacaklı küçük beyaz kediyle alay ederken, elinde sopa şeklinde bir kedi oyuncağı tutan ve onu yuvarlayan Elvis'e dedi. Oturma odasında yüzünde bir gülümsemeyle otururken Vicia'nın kolu bir bambu sepeti tutuyordu.

"Tamam, büyükanne." Elvis başını çevirdi ve yüzünde neşeli bir gülümsemeyle elini Vicia'ya doğru salladı. "Yolda dikkatli ol ve erken dön."

Vicia başını salladı, ayağa kalktı ve hızla dışarı çıkmadan önce kapalı kapıya yürüdü.

Elvis başını eğdi ve kediyi kızdırmak için sopayı tekrar salladı, kedi sopasını yakalamak için pençelerini uzattı, beklenmedik bir şekilde yere çömeldi ve kedi gözlerini iki ön pençesiyle örttü. Şişman kıçı ona dönüktü, artık oynamak istemiyordu.

Li Luo, kedi olduktan sonra kendi ahlaki bütünlüğünün tamamen kaybolduğunu hissetti. Pençeleri bir şeyi yakalamak için kaşınıyordu ve bir şeyleri kaşımak için elinden geleni yapıyordu. Zaman zaman başını eğmeyi ve pençelerini yalamayı da severdi. Kendine geldiğinde, bunu yapmayı çoktan bitirmişti. Ayrıca, kafasına ve alt çenesine, yün yumağı ve kedi sopasından bahsetmiyorum bile, okşama sırasında hiç direnç göstermedi. Birkaç parça kedi nanesi verilirse, gökyüzüne uçacak kadar mutlu olabileceğini tahmin etti.

' Kalbimde kendimi uyarmış olsam da, bir dahaki sefere bunu yapmazdım, ama faydası yok. ' Yukarıda açıklanan koşullardan herhangi biriyle karşılaştıktan sonra, manipüle ediliyormuş gibi kendini kontrol edemez. Kurtulmanın tamamen ötesinde olduğunu hissetti _ (: 3) ∠) _.

Tekrar ne zaman insan formunda olabilir? Bu formda yiyip içebilmesine rağmen, kahraman da ona çok iyiydi, ama bu şekilde doğmadı, daha çok bir insandı. Kalbinde hala masada oturmak ve normal bir insan gibi yemek yemek ve diğer insanlarla iletişim kurmak istiyordu.

Li Luo halının üzerine çömeldi, sanki hala garip hissediyormuş gibi gözlerini kapadı. Aslında, bir insan formuna geri dönebileceği zamanı doğrulamak için hikayeye bir göz atmak niyetiyle düşüncelerini zihnine sokmuştu.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin