Qin Yu'nun talebi nedeniyle, Zhao Mutian isteksizce Li Luo'yu doğrudan bir öğrenci olarak kabul etti ve Qin Yu ile birlikte onun rehberliğini kabul etti.
Qin Yu ile karşılaştırıldığında, Li Luo'nun kök kemiği sadece aşırı derecede zayıf olarak kabul edilebilir ve o, Qin Yu'dan üç yaş büyük. Kemikleri çok sertti, bu yüzden çok yavaş gelişiyordu.
Bununla birlikte, Zhao Mutian'ın Savaş Sanatı ile ilgili olarak, Li Luo onu öğrenmede başarılı oldu, belki de bunun nedeni roman hakkındaki bilgisidir, sonuçta, keşif gezisinde kahramanı takip etti, bu yüzden OOC'si çok güçlü olamaz, değil mi?
Zaman geçtikçe, Li Luo, kahramanın küçük bir çocuktan nasıl ince omuzları ve uzun bacakları olan son derece yakışıklı bir genç haline geldiğine tanık oldu.
Ama aynı zamanda endişeleri de günden güne arttı. Başlangıçta onun ve Qin Yu'nun yatakta uzanmaları yeterliydi, ancak iki adamın büyümesiyle, özellikle de boyu uzamış olan Qin Yu ile (Qin Yu şimdi 16 yaşında, ama Li'den biraz daha uzundu. Li Luo, Qin Yu'dan daha sağlıklı görünmesine rağmen.) yatak gittikçe daraldı, öyle ki ikisi de uzanırken hareket edemez hale geldiler veya geri dönemediler.
Li Luo, onu daha büyük bir yatakla değiştirmek istedi ama nedenini bilmiyor, sonunda her zaman başarılı olmuyor.
......
Gece sessiz. Bu sırada Li Luo'nun odasında iki uzun boylu genç yatakta yatıyordu, ancak yatak çok küçük olduğu için yatağın iç kısmındaki genç diğer gençle çok yakın. Siyah saçları ince omuzlarından dökülüyor, çok doğal bir şekilde yatağın üzerine dökülüyor, beyaz yeşim kulaklarını ve kusursuz boynunu ortaya çıkarıyordu.
Yatağın dış kısmındaki genç kollarını yasladı, gözleri yan yatmakta olan bedene gözünü kırpmadan bakıyordu.
"Mucheng, yarın dağdan aşağı inmemiz gerekecek." Qin Yu, Li Luo'nun ince beline baktı; birkaç kez yutkunmaktan kendini alamadı, gözleri karardı.
"Evet." Li Luo yarı kapalı gözlerle nazikçe cevap verdi. Bir yıldan beri, Qin Yu ona Su gege demeyi bıraktı ve onun yerine ona kendi adıyla seslenmeye başladı. Li Luo bu konuda pek endişeli değil, şimdi değişmese bile imparator olduğunda ona öyle demek mümkün değil.
Bugün Zhao Mutian ile antrenman yaptığı için, Li Luo çok uykulu hissediyordu ve sadece gözlerini kapatıp uyumak istiyor, Qin Yu ile sohbet etmek için zihnini konsantre edemiyordu.
"Biraz gerginim; Uzun zamandır bu günü düşünüyordum ve bekliyordum. Ama başaramazsak ne yapmalıyız?"
"Başarılı olmazsak, o aciz hükümdarın bizi bulamayacağı dağlarda inzivaya çekileceğiz. Geç oldu hadi uyuyalım yarın erken kalkmamız lazım." Li Luo, iki gözü hemen sıkıca kapanırken dikkatsizce söyledi ve kısa bir süre sonra ağzı hafifçe açık bir şekilde rüya dünyasına daldı.
"Ha-ha, dağda inzivada yaşa. Mucheng, sözünü tutmalısın." Qin Yu uzun bir süre sessiz kaldı, eli Li Luo'nun yüzünü okşamadan ve ağzından bir kahkaha çıkmadan önce Li Luo'nun uyuduğundan emin oldu. Sonra eğildi ve Li Luo'nun hafifçe aralanmış dudaklarına hafif bir öpücük verdi.
Uzun bir süre Li Luo'nun güzel beline baktı, bilinçsizce savunmasız Li Luo'nun iç çamaşırlarını açtı, beyaz ve yeşim gibi güzel bir sırt ortaya çıkardı.
Uzun süre nazikçe masaj yaptı ve sonunda hafif bir öpücük izi bıraktı. Li Luo'nun kıyafetlerini düzeltti; yavaşça uykuya dalmadan önce kolları tanıdık bir şekilde Li Luo'nun belini tutuyordu.
......
Sonraki gün
Li Luo, Qin Yu'nun kucağında uyandı, yataktan kalkmak için Qin Yu'nun kolunu dikkatlice belinden çıkardı. Qin Yu'nun vücudunun üstünden geçti ve giyinmek için dolaptan kıyafetler aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Teen FictionBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...