Bu gece dolunay vardı.
Ay gece gökyüzünde yüksekte asılıydı ve parlak ışık ışınları, büyük bir ağacın yaprakları arasındaki küçük boşluktan geçerek, tıpkı bir izdüşüm gibi aşağıdaki çayırda parlıyordu. Yeşil çayır, yıldızlarla dolu uçsuz bucaksız bir gökyüzü gibi çeşitli renklerde küçük çiçeklerle bezenmişti, yanıp sönen ay ışığı ile birlikte çok sessiz ve güzeldi.
Basit gümüş desenli mavi bir cübbe giymiş Elvis, büyük bir ağacın gölgesinde otlakta oturuyordu, gözleri kapalı, nefesi sanki uykuya dalmış gibi yavaş yavaş düzeldi.
Yanına çömelmiş ve ona bakan Li Luo, onun gerçekten uyuduğunu düşündü, ardından dört pençesiyle hızla uzaktaki dereye koştu.
Elvis'in güvenliği konusunda endişelenmesine gerek yoktu, eğer tehlike yaklaşırsa, kesinlikle hemen uyanırdı, bu bölgede oldukça uzun süredir kaldığını söylemeye gerek bile yok. Bu bölgedeki tüm büyülü canavarlar, burada kalan, hafife alınmaması gereken bir birey olduğunu zaten biliyordu. Hayvanların duyuları çok keskindi, bu yüzden buraya ölüme davet edecek sihirli yaratıkların olması pek olası değildi.
Birkaç gün önce, Xiao Qi ona bu zaman diliminde insan formuna dönüşebileceğini hatırlattı. Li Luo uzun zamandır bir insan olmaya hevesliydi, bu yüzden bu günlerde Elvis uykuya dalarken, en yakın nehre gidip vücudunu değiştirmeye çalışır, görünüşünün insan formunda nasıl olacağını görmek isterdi.
Ancak bu birkaç gün içinde vücudunu başarılı bir şekilde değiştirmemişti. Bugün tekrar başarısız olmaya niyeti yoktu. Elvis uyuyana kadar bekledi ve hemen ordan ayrıldı.
Ancak Li Luo'nun tahmin etmediği şey, birkaç düzine metre koştuktan sonra, başlangıçta uyuyakaldığını düşündüğü Elvis'in gözlerini açmasıydı. O bir çift mavi göz, kaybolduğu yöne doğru bakarken kısıldı. Bir an düşündükten sonra ayağa kalktı ve sessizce arkasından onu takip etti.
Li Luo'nun hızı çok hızlıydı, dört küçük pençesi hafif bir kar tanesi gibi yere bastığında, hızla birkaç yüz metre uzağa sıçradı, uzaktan beyaz bir görüntü gibi görünüyordu.
Elvis'in dinlenme yerinden en yakın su kaynağına gelmesi sadece birkaç dakika sürdü - akan ve kabaca iki metre genişliğinde bir dere.
Dereye girdi ve suyun yüzeyine baktı ve hemen orada çok sevimli ve sevimli görünen kabarık ve yuvarlak bir kedi yüzü ortaya çıktı.
Li Luo yüzünü çevirdi, yere çömeldi, gözlerini kapadı ve meditasyona başladı. Bedeninin büyüdüğünü, kürkünün solduğunu ve insan formuna dönüştüğünü hayal etti. Birkaç dakika sonra pes etmek istediğinde aniden tüm vücudunun yanmaya başladığını hissetti. Li Luo kalbinin derinliklerinden mutlu hissetti ve hemen tekrar meditasyon yaptı. Daha önce böyle bir fenomen yoktu, bu onun bugün başarılı bir şekilde dönüşebileceği anlamına mı geliyordu?
Vücudunun ısıyla yandığını hissettikten sonra, Li Luo vücudunun büyüdüğünü ve uzadığını hissetti, kulakları kemiklerin çatırtısını ve patlama sesini bile duyabiliyordu, ancak bu tür bir his hiç acı verici değildi, tıpkı onun bedeni genel olarak serbest bırakılıuor gibi çok rahattı.
Tüm ses kesildiğinde, Li Luo gözlerini açtı ve suya yansıyan önceki tombul kedi yüzünün, çok güzel bir görünüme sahip genç bir adamın yüzüne dönüştüğünü gördü.
Genç adam sadece on beş-on altı yaşında görünüyordu, yüzü çok zarif ve küçüktü. Kehribar rengi kedi gözbebekleri, bir kedi olduğu zamanki kadar yuvarlak değildi, gözlerinin dış hatları biraz uzamıştı ve gözlerinin dış köşesi de hafif sivriydi, bir tür tarif edilemez lezzetle dönüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Novela JuvenilBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...