"Evet." Yaşlı adam Nangong Yifeng derin bir nefes aldı ve ağzını açtı ama dudakları sadece hafifçe titredi.
Derin bir nefes daha aldı ve yavaşça, "General, bu ast Küçük'ten bir mektup aldı" dedi. ''Dianxia'dan bir mektup aldı. bir mektup aldı . Mektup, genç bir hanım tarafından kendisine emanet edilmiş ve o kişi hâlâ köşkün dışındadır. Ayrıca o kişi... o kişinin görünüşü ve genç Bayan dörtte üç benzer."
(Buradaki Genç Bayan, Qing Yu'nun annesidir)
"Diànxià" --- Majesteleri (onursal); Majesteleri
"Ne?!" Nangong Ao hemen ayağa kalktı, gözleri Yifeng'e bakıyordu, tepki vermesi biraz zaman aldı. Sonunda Nangong Ao birkaç adım attı ve Yifeng'in kolunu yakaladı, avuçları titriyordu, bir çift kaplan gözü fal taşı gibi açılmıştı. "Söylediklerin doğru mu?"
"Kesinlikle doğru! General, o küçük Shaoye'nin tıpkı bizim küçük Dianxia'mız gibi olduğunu söylememiş miydiniz?" Nangong Yifeng, Nangong Ao'nun sıradan bir insanın kemiğini kolayca kırabilecek olan elinin gücünü fark etmeden edemedi, ama o anda umursamayacak kadar heyecanlıydı.
" Shàoyé " --- genç efendi
Nangong Ao, heyecan patlamasından sonra aniden sakinleşti ve Nangong Yifeng'in kollarını serbest bıraktı. Nangong Yifeng sözcüklerinin anlamını anlayarak, bir an düşündü ve şöyle dedi: "Bırak o adam gelsin. Doğru mu yanlış mı, anlayabilirim. Eğer doğruysa, o zaman doğal olarak en iyisidir. Eğer sahteyse..." Nangong Ao'nun yüzü karardı, "Beni kandırmanın bedelinin ne kadar korkunç olduğunu ona bildireceğim."
......
Li Luo ölesiye sıkılmıştı, başını sağa sola çevirerek neredeyse yirmi dakikadır durdukları yere baktı.
Neyse ki, vücudunu hafifçe ısıtmak gibi bir topal yeteneğe sahipti, aksi takdirde bu sıfırın altındaki havalarda çoktan donarak ölmüş olurdu. Ancak buna rağmen ellerinin ve ayaklarının biraz üşüdüğünü hissedebiliyordu.
Qin Yu, Li Luo'ya baktı, sonra kararlı bir şekilde ona doğru yürüdü ve elini tuttu. Sonraki saniye, Qin Yu'dan Li Luo'nun yakalanan avucuna sıcak bir akım aktarıldı ve tüm vücuduna yayıldı.
Li Luo, Qin Yu'nun ani hareketleri karşısında şok oldu, bir erkek olarak, başka bir adamla el ele tutuşmak onu rahatsız etti - son birkaç yılda Qin Yu'nun zorlandığı zamanlardaki samimi eylemlerinden bazılarına çok fazla aldırış etmese bile (onunla aynı yatağı paylaşmak) Şimdi böyle halka açık bir yerde böyle muamele görmek, Li Lou'nun kalbinde hafif bir rahatsızlık hissi uyandırdı.
Ama vücudu ısınıyordu ve kahramanın elini bu kadar çabuk bırakmak istemiyordu. __(: з) ∠)_ Dürüstlüğü yavaş yavaş düşmeye başlamıştı... alışkanlıklarının gerçekten korkutucu olduğunu söyleyebildi.
Bu durumda Li Luo, rahat olmak yerine kendi duygularını seçti. Ancak yine de bütünlüğünün tamamen düşmesini engellemek istedi, bu yüzden onu tekrar korumayı ihmal etmemeli veya bir an için tereddüt etmemelidir.
O anda Nangong malikanesinin kapısı açıldı ve genç bir uşak hızla onlara doğru yöneldi.
Li Luo hemen Qin Yu'nun elini fırlattı ve yarım adım geriledi, Qin Yu'nun arkasında durdu.
Qin Yu elini kayıtsızca geri çekti, sadece avuç içi yanındayken parmağıyla dokundu ve avucunu bu çok zarif dokunuşla karşılaştırarak avucunda hissettiği duygunun tadını çıkarıyor gibiydi.
Genç uşak ikisinin önüne geldi ve saygılı bir tavırla Qin Yu'ya dedi ki: " Gongzi ', General sizi konuşmak için konağa girmeye davet etti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Teen FictionBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...