Derede geçen birbirlerini okşadıkları o günden sonra, Li Luo o kadar utandı ki bir daha banyo yapmak için oraya geri dönmeye cesaret edemedi. Bu tür bir şey tekrar olursa, insanlar onları görürse ne yapacaklardı?
Ancak oraya gitmeseydi bir daha banyo yapamazdı. Bu yüzden, bu meseleyi çözmek için Qin Yu ile konuşmaktan başka seçeneği yoktu, çünkü sadece Qin Yu'nun çadırında bir kovası vardı.
Sınırlı sayıda çadır nedeniyle Qin Yu ile birlikte yaşadı.
O sorduktan sonra, Qin Yu birlikte banyo yaptıkları sürece kabul etti. Bu düzenleme dertten kurtulmak içindi çünkü vakit kaybedemezlerdi. Ne de olsa Ling Şehri'nin muhafız ordusuyla çatışma halindeydiler, bu yüzden savaşın ne zaman başlayacağı belli değildi.
Bugünlerde birbirlerini okşadıkları bu tür durumlar giderek daha sık oluyordu. Yatağa gittiklerinde, Qin Yu ona sarılırdı ve sabah ereksiyonunun olması kesinlikle önlenemezdi. Ama Qin Yu'nun talepleri her geçen gün daha da artıyor, o kadar ki Li Luo ona yardım ettikten sonra elleri ağrıyordu.
Ayrıca, son zamanlarda Qin Yu boynuna yapışmayı ve ağzıyla rastgele ısırmayı da severdi. Ama bunu yaptıktan sonra hemen pişman bir ifadeyle bakar ve özür dilerdi.
Li Luo da Qin Yu'ya ne söyleyeceğinden emin değildi. O heyecan anından sonra bir şeyi anladı. Ayrıca o heyecan anları da olabilir, ancak bu çok fazla değildi ve bu aşamada hiçbir istek yoktu. Ama bir kahramandan ne bekliyorsunuz? Seks dürtüsü ortalama bir insandan daha büyüktü, o halde onun gibi bir ezik, o bölgedeki Qin Yu ile nasıl kıyaslanabilir?*
*(Orijinal metin: 果然男主这种生物和他这个潘磕芯筒皇峭一个世界的生物嘛?Doğru çeviri olup olmadığını bilmiyorum, anladığıma göre çeviriyorum.)Li Luo derin düşüncelere daldı ve depresif hissediyordu. Dalgınlıkla önündeki kaseye birkaç bıçak sapladı ve sarı ekmeğe birkaç küçük delik açtı.
Qin Yu, Li Luo'nun anormal davranışını hemen gördü, bu yüzden gergin bir tonla sordu: "Sorun ne? Bu yemek damak zevkinize uymuyor mu?"
Askerlerle daha iyi geçinmek için, Qin Yu ve Li Luo, aynı yerde yemek yememenin yanı sıra, onlarla aynı yemeği yediler. Bugünkü yemek ekmek ve bir tabak turşuydu, bir de su gibi direkt içilebilecek bir tas çorba vardı.
"Bu yemek damak zevkinize uymuyorsa, öğle yemeğinde size et yemeği vermelerini emredeceğim. Şimdilik, bu yemeği yemeyi itaatkar bir şekilde bitirin... Bir dakika bekleyin! Belki Ling City'de farklı bir şeyler vardır. Aç karnına olmak iyi değil."
Li Luo biraz utanmış hissetti, bunu söylemeye nasıl cesaret edebilirdi. Qin Yu'nun son iki aydaki aşırı samimi hareketini ve onun için şimdiki endişesini düşününce yanakları kızarmaktan kendini alamadı. Narin uzun parmaklarını kullanarak kaseyi gergin bir şekilde tuttu ve birkaç ağız dolusu içti, "Gerek yok, bu zaten çok iyi. Bu kadar önemsiz bir konu için benim için özel bir sipariş vermene gerek yok."
Qin Yu, açıkça utangaç hisseden Li Luo'nun yanaklarında ortaya çıkan kırmızı ize baktı. Bir anda kalbi kaşınmaya başladı, sanki küçük bir kedi onu kaşımak için pençesini kullanıyormuş gibi ve hisleri anında yumuşadı. Bir şey düşünüyormuş gibi, ağzının köşesi hafifçe kalkarak pek belirgin olmayan bir gülümseme ifadesi oluşturdu. Yemek çubuklarını bıraktı ve Li Luo'nun yanına oturdu.
Li Luo'nun şu anda ne düşündüğünün zaten farkında olmasına rağmen, yine de kasıtlı olarak elini tuttu ve yemek çubuklarını aldı. "Kendini yemek yemeye zorlamana gerek yok."
"Değilim, gerçekten buna ihtiyacın yok..." Li Luo söylediği gibi Qin Yu yönüne bakmak için başını çevirdi ve dudakları yanlışlıkla Qin Yu'nun dudaklarına dokundu. Qin Yu bu fırsatı kasıtlı olarak başını eğmek için kullanırken boş boş baktı.
Li Luo donmuş. Öte yandan Qin Yu, girişiminde başarılı olduğu için mutluydu, bu yüzden hiçbir şey olmamış gibi sakin ve toplanmış bir yüzle geri çekildi ve Li Luo'ya biraz boşluk verdi. Kara gözleriyle ona baktı ve konuştu, "Gerçekten gerek yok mu? Şey..." Qin Yu hala bir şeyler söylemek istedi ama aniden dışarıda bir davul sesi duyuldu.
Qin Yu'nun ifadesi hemen katılaştı. Onu gerçeğe döndürmek için elini Li Luo'nun omzuna koydu, ondan çok uzakta olmayan kılıcı aldı ve çadırdan dışarı fırladı.
Li Luo, sersemliğinden hemen çıktı. Silahını aldı ve Qin Yu'ya yetişmek için koştu.
Çadırın dışında, gökyüzü alevlerle kıpkırmızıydı. Bir şekilde Ling Şehri askerleri kampa sızmış ve çadırları ateşe vermişti.
Qin Yu gökyüzünü aydınlatan büyük aleve baktı. Ama endişeli değildi, çünkü bunun olacağını uzun zaman önce öngörmüştü. Ve uzun zaman önce askerlere tayınlarının ve yemlerinin yerini değiştirmelerini söylemişti. Yani şu anda yanan şey terk edilmiş çadırlardan başka bir şey değildi.
Ling Şehri valisinin gerçekten paniğe kapıldığı görülüyordu. Şehirdeki muhafızlara yönelik yiyecek arzının neredeyse tamamen tükendiği tahmin ediliyordu.
Başlangıçta, olayların normal seyrinde, bir merkez şehir olan Ling Şehri, bu kadar çabuk yiyecek sıkıntısına düşmemeliydi. Ancak bu aynı zamanda şehir rezervlerinin içindeki tahılın iyi durumda olup olmadığına da bağlıydı.
Ne yazık ki, ince bir iyi yemek tabakasının altında, yıllarca saklanan çürük tahıllar gizlendi.
Qin Yan'ın sert sömürüsü, Ling şehri valisinin doyumsuz açgözlülüğü ile birleştiğinde, uzun zaman önce kalabalık ve varlıklı Ling şehrini mahvetmişti. Yakından bakıldığında, dışarısı parlak ve düzenli olmasına rağmen, içinin zaten özüne kadar çürümüş olduğu görülebilir.
Qin Yu çadırdan çıktıktan sonra, ona doğru koşan bir düşmanın boynunu hemen kesti. Çok hızlıydı, göz açıp kapayıncaya kadar düşmanı elbisesine bir damla kan sıçratmadan öldürmüştü. Hareketleri kendinden emin, kolay ve engelsizdi, sanki canını almak isteyen düşmanlarla karşı karşıya değilmiş gibi. Bunun yerine, sanki Mart ayıydı ve o çayırın tepesindeydi, söğüt ağaçlarını savuran rüzgar, dalları ileri geri sallıyordu. Hareketleri, kendisini izleyenlerin kendilerini özgür ve rahat hissetmelerini sağlıyordu, ancak her birinde giderek daha fazla düşman öldürülüyordu.
Li Luo, Qin Yu'nun hemen ardından çadırdan çıktı. Hemen elini kılıcına koydu ve çıkardı, ardından doğrudan Qin Yu'yu çevreleyen düşmanlara doğru fırladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Genç KurguBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...