Grup, Sihirli Canavarlar Sıradağları'na girmeden önce bir saatten fazla dinlendikten sonra yolculuklarına devam etti. Sihirli Canavarlar Sıradağları'nın orta kısmının kenarını atladılar ve Wate İmparatorluğu'nun komşu ülkesi olan Saint Malo İmparatorluğu'na doğru yola çıktılar.
Li Luo, Elvis'in yanında yürüdü, zihni hâlâ Elvis'in başını eğdiği ve dudaklarını nazikçe fırçaladığı görüntüsüyle doluydu. Farkında olmadan başını hafifçe yana eğdi ve Elvis'in yüzünün belirgin tarafına bir süre baktı, biraz transa geçmiş gibiydi.
Elvis, Li Luo'nun ona baktığını hemen fark etti, yüzünü hafifçe Li Luo'ya çevirdi, dudaklarının kenarı hafif ve nazik bir gülümseme içeriyormuş gibi göründü, "Sorun ne?" diye sordu.
Li Luo hızla başını salladı ve tekrar tekrar "Hiçbir şey, hiçbir şey" demeden önce başını çevirdi.
Li Luo'nun korkmuş küçük bir hayvanı andıran tepkisine bakan Elvis, masmavi gözbebekleri bir dereceye kadar derinleşip koyu mavi bir renge dönüştüğü için gözlerini hafifçe kısmaktan kendini alamadı - bu siyah mürekkeple kirlenmiş mavi göl suyunun rengi gibiydi.
Aslında, o sırada, Li Luo kutsal meyveyi ağzıyla yedirdiğinde, gerçekten de bilinçsizdi. Ancak birkaç dakika sonra bilinci yerine geldi ve ardından Li Luo'nun yumuşak dudaklarının dudaklarına değdiğini hissetti.
O sırada, Elvis'in kalp atışları bir an için hızlandı, kısa süre sonra sakinleşti ve sanki iblisler ve tanrılar iş başındaymış gibi, Li Luo'yu göğsüne bastırırken doğrudan öptü.
Çok uzun zamandır onu özlediği için öpücüğü çok baskıcı ve sahipleniciydi. Başlangıçta Li Luo'nun buna dayanamayacağını düşündü ve onu uzaklaştıracaktı, ancak Li Luo beklenmedik bir şekilde herhangi bir direniş göstermedi, görünüşe göre onu incitmekten korkuyordu ve sadece ara sıra yumuşak bir inilti çıkardı ve daha fazlasını yapmasına izin verdi. Li Luo, ancak rahat nefes alamaz hale gelene kadar öpüldüğünde canavar şekline girdi ve kucağından atladı.
Elvis baygın gibi davranmaya devam etti, kalbinde iyi bir zaman hesapladı, uzun bir süre sonra sonunda ayılmış gibi yaptı ve gözlerini açtı.
Gözlerini açtığında Elvis, Li Luo'nun bakışını ve gözlerindeki duyguyu gözlemlemeye başladı. Li Luo uyandıktan sonra, gözlerini hafifçe kaçırmadan önce bir anlığına onunkine baktı, ama tiksintiyle değil, utangaç olduğu için. Elvis, duygularını çabucak saklamasına rağmen, hâlâ bunun kesinlikle farkındaydı.
Elvis kalbinde çok mutluydu, gözlerindeki neşeli ifadeyi gizlemek ve Li Luo'nun aşırı ihtiyatlılık duygusundan kurtulmasına izin vermek için başını eğdi ve Li Luo'nun dikkatini dağıtmak için kendi seviye atlama meselesini kullandı.
Tabii ki, bu küçük aptal ne düşündüğünü anında unuttu ve hemen onu tebrik etti.
Elvis'in gözleri karardı, Ludwig hala niyetinin farkında olmasa da-belki de farkındaydı ama bilinçaltında kendi varsayımını yalanladı-. Ancak Ludwig'in de ona karşı hisleri olduğundan emin olabilirdi.
Ludwig'e elinden geldiğince çabuk sahip olmak istiyordu ama Ludwig'i zorlamak istemiyordu.
Bu adamı istiyordu, onu tamamen elde etmek istiyordu, neredeyse delirecekti; bu adamın onu asla terk etmemesini ve sadece yanında kalabilmesini istiyordu; bu kişiyle ilgili her şeyi özlüyordu. Ancak kalbinde, onu zorla alırsa, bu adamın büyük ihtimalle onu bırakmak için her yolu kullanacağını hatırlatan bir his vardı, istediği sonuç bu değildi.(acaba nasıl var oldu bu his :))
Ancak artık Ludwig'in kendisine karşı sevgisiz olmadığını biliyordu, onu kabul edeceğinden emindi. Ludwig'le uzun süredir birlikteydi, er ya da geç onu tamamen kabul ettirecekti ve o anın çok da uzak olmadığını hissediyordu.
……
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Novela JuvenilBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...