İçeri girdikten sonra alan daha da genişledi, artık tüm insanlar kapalı bir halk meydanına benzeyen arenada toplanmıştı.
Gökyüzündeki yıldızlar gibi tavanın üzerinde uçuşan sayısız sihirli lamba tüm alanı aydınlatıyordu.
Her akademinin pozisyonunun duyurulması bittiğinde Elvis, kucağında Li Luo ile Saint Helier Sihir Akademisi halkının toplandığı yere yürüdü ve yarışmanın akış şemasının çıkmasını bekledi.
Üç akademideki öğrenci sayısı 5.000'den fazla olduğu için maçların tablosunu çizmek çok zaman aldı.
Bir saat kadar bekledikten sonra tüm öğrencilerin önünde kocaman ve parlak bir sihirli perde belirdi, bu sihirli perde kalabalığın arkasında duran öğrenciler tarafından bile çok net bir şekilde görülebiliyordu.
Tüm öğrenciler yarışma sırasını kontrol ettiler ve herhangi bir itiraz olmadı, akademilerinin bulunduğu yere döndüklerinde, her kişiye sihirli ekranda kaydedilenlerle tıpatıp aynı olan bir maç listesi verildi ve öğrenciler kendilerini görmeleri için onları geri alabilirlerdi.
Elvis'in kendi maçıyla hiç ilgisi yoktu ve onun için rakibinin kim olduğu önemli değil. Bu nedenle, yarın baş edemeyecekleri bir rakiple karşılaşacaklarından ve ilk gün doğrudan kaybedeceklerinden korkan diğer öğrenciler kadar gergin değildi. Bunun yerine, akıl hocasının parşömeni göndermesini sessizce bekledi.
Li Luo sıkıcı bir şekilde başını çevirdi ve sonra gözlerinin kenarı uzun bir silüet gördü.
Bu genç adam sadece on altı-on yedi yaşında gibi görünüyordu. Koyu yeşil uzun saçları, bir çift koyu yeşil gözü, porselen gibi beyaz teni ve Elvis'in derin hatlarından farklı, biraz yumuşak görünen ama kız gibi olmayan yüz hatları vardı, tüm yüzü son derece yakışıklı görünüyordu ve eşit derecede Elvis ile eşleşti.
Li Luo, kitaptaki genç adam karakterini belirleyemeden önce ona uzun bir süre baktı, kahraman yarışmaya katılırken, ender bir dahi genç olan takipçisi olan Sizel ile karşılaştı.(anlaşılmaz bir cümle olduğunu düşündüğüm için bir açıklama ekliyorum. Bir genç adam görüyor ve kitapta kim olduğunu hatırlamak için ona bakıyor.)
Sizel, St. Helier Sihir Akademisi ile iyi bir ilişkisi olan okuldandı, Cardenas Sihir Akademisi'nin birinci sınıf lideriydi, şu anda dördüncü sıradaki engeli aşıp beşlik yıldız Orta Büyücü mertebesine girmek üzereydi.
Yarı final karşılaşmasının sonunda Sizel, kahramanın beşinci sıradaki gerçek gücünü neredeyse kullandırdı, neyse ki kahraman yine ısrar etti ve gerçek gücünü ortaya çıkarmadı ve sonunda Sizel'in kazanmasına izin verdi.
Li Luo birdenbire, bu olay örgüsünü yazarken, o kızların romanını okumaya biraz daha ilgi duymalarını sağlamak için, Sizel ile baş karakter arasına biraz muğlak bir ilişki eklediğini hatırladı.(senin kadar kendi topuğuna sıkan bir karakter görmedim be Li Lou adamın kaçırılmasa bari)
Sizel'in görünüşünün tarifinde, Elvis tıpkı insanların gözlerini yakan güneş gibiyse, o zaman karanlık gecede gökyüzünde asılı duran parlak ay olduğu görülüyordu.
Li Luo tam ona bakarken, çok uzakta olmayan Sizel onun görüş alanını fark etmiş gibiydi ve koyu yeşil anka kuşu gözleri de Li Luo'nun yönüne bakarken yüzünü çevirdi.
Li Luo hemen küçük kafasını küçülttü ve yüzünü Elvis'in göğsüne gömdü, Sizel'in araştırma yapan görüş alanından kaçındı. Sizel'in duyularının bu kadar hassas olacağını tahmin etmemişti, sadece ona biraz daha uzun baktı ve hemen fark etti.
Elvis, Li Luo'nun göğsüne daha da saklanan vücuduna baktı ve sonra [Sorun ne? Vücudun rahatsız mı hissediyor?]
[Hayır, önemli değil.] Li Luo hemen yanıtladı. Kahramanın en yakın arkadaşını keşfetmesi sonucu ona baktığını kesinlikle söyleyemezdi, diğer kişinin görüş alanından kaçınmak için koynuna saklandı, değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Teen FictionBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...