" Ge/gege ": ağabey" Er ": sevecenlik terimi
Li Luo arkasını dönüp Liu Ruoyan'ın yüzündeki ifadeye bakmaya cesaret edemedi, bakışlarını yalnızca Qin Yu'ya Liu Ruoyan'ı göndermesini belirtmek için kullanabilirdi.
Qin Yu, ona baktığında Li Luo'nun bakışlarının anlamını bilmiyormuş gibi yaptı. Li Luo'yu bir kez daha dudaklarından öptü, sonra başını çevirdi ve "Biz birbirimizi beş yıldır görmüyoruz, neden oturup çay içerken sohbet etmiyoruz" dedi. Qin Yu bunu sorgulayıcı bir tonda değil, olumlu bir şekilde söyledi. Liu Ruoyan'ın cevap vermesini beklemeden hemen Li Luo'yu kaldırdı ve oturmadan önce Li Luo'yu kucağına yerleştirirken onu masanın kenarına taşıdı.
Qin Yu'nun sözlerini dinledikten sonra Liu Ruoyan'ın ifadesi biraz boş göründü, aptalca bir bakışla Qin Yu ve Li Luo'nun karşısındaki koltuğa oturdu.
Bu açıdan çok net gördü. Li Luo'nun yakışıklı yüzü hafifçe kızardı, şeftali çiçeği gözleri de taşmak üzere olan baharla dolmuş gibiydi, ama gözlerinin kenarında dururken hiçbir gözyaşı akmadı. Kaşları çatıktı, dudaklarını hafifçe ısırırken acıya katlanıyor gibiydi.
Sonunda, başını Qin Yu'ya çevirip, "Bunu yapma, dur!" diye fısıldadığında buna dayanamayacakmış gibi görünüyordu. Sonunda sesinin yumuşak bir kafiyesi vardı, onu dinlerken Liu Ruoyan, kalbini süpüren yumuşak şeyler olduğunu hissetti, bu yüzden yardım edemeyecek kadar kızardı.
Qin Yu, Liu Ruoyan'a bir bakış gönderdi, gözlerinde bir hoşnutsuzluk belirtisi parladı, Li Luo'dan gelen böyle bir sesin bir yabancı tarafından duyulmasından memnun değil gibiydi. Li Luo'nun başının arkasını doğrudan Liu Ruoyan'ın önünde tutarken gözleri karanlıktı, hemen Li Luo'nun dudaklarını öpmeye başladı, ağzını merakla açtı ve onu derinden öptü.
Qin Yu, başlangıçta Li Luo'nun alt yarısını nedensizce yakalayan elini çıkardı ve Li Luo'nun omzuna koydu ve kasten Li Luo'nun kıyafetlerini biraz aşağı çekti, omzunun üzerindeki derinin sadece küçük bir kısmını açığa çıkardı. Sadece küçük bir parça olmasına rağmen, birçok kırmızı ve mor işaretle kaplıydı. Giysilerinin koruması altında, altındaki derinin, derisinin bu kısmı ile aynı olması gerektiği, hepsinin bu tür izlerle kaplı olması gerektiği kolayca düşünülebilirdi.
Liu Ruoyan önündeki duruma boş boş baktı, ardından elindeki çay fincanını yere çarptı ve sıcak çayın hemen masanın küçük bir kısmına dökülmesine neden oldu.
Henüz evlenmemişti ve kadın ve erkek arasındaki meseleler hakkında hala cahildi. Ancak, Qin Yu'nun nasıl taşındığını ve Li Luo'yu öptüğünü gördüğünde ve ardından Li Luo'nun vücudundaki bu izleri gördüğünde, hiçbir şey bilmese bile, Li Luo ve Qin Yu'nun şu anda ne tür bir ilişkisi olduğunu hala anlayabiliyordu.
Sonra, ortadan kaybolmadan önce Li Luo üzerinde böyle bir iz gördüğünü hatırladı. Liu Ruoyan'ın beyninde hemen küçük bir ampul parladı, ifadesi artık boş değildi, daha ziyade kızgın bir ifade ortaya çıktı, "Mucheng gege, Qin Yu seni zorladı mı? Yan'er'e söylediğin sürece, Yan'er kesinlikle sana tekrar zorbalık etmesine izin vermeyecek!"
Li Luo hemen onu tutan ellerin sıkılaştığını hissetti, Qin Yu'nun gözlerinde yavaş yavaş bir siyahlık izi ortaya çıkıyor gibiydi, arkasındaki el bir tür frekansta yavaşça sırtını okşuyordu.
Li Luo hemen kafa derisinin gerildiğini hissetti, bu sinyal, Qin Yu onu her bastırmak ve onu yapmak istediğinde, ona böyle dokunurdu—Bana onu Liu Ruoyan'ın önünde boğmak istediğini söyleme?
Li Luo'nun gözleri hemen tedirginlik gösterdi, mevcut Qin Yu ile, eğer elinden kaçmaya çalışırsa, Qin Yu'nun gerçekten bunu yapıp yapamayacağından emin değildi, ama kumar oynamaya cesaret edemedi.
Li Luo, Qin Yu'nun omzunu tuttu, ince omuzları biraz titriyordu, sakin bir sesle, "Hayır, Yu, beni zorlamadı, kendi isteğimle oldu." dedi.
"İnanmıyorum! Peki ya ortadan kaybolduğun beş yıl? Qin Yu seni zorladığı için onunla kalmayı reddettin mi?" Liu Ruoyan hala ona inanmadı, bu yüzden sormaya devam etti.
Li Luo, ne kadar dikkatli olduğu için önündeki kıza gerçekten diz çökmek zorunda kaldı. Şu anda Qin Yu'nun onu hala hapse attığını söylemek istedi. Sadece ayağına bağlı bir zincir eksikti. Ancak buna cesaret edemedi ve söyleyemedi de.
Bunu söylese bile, Liu Ruoyan'ın da onu kurtarma yeteneği yoktu ve Qin Yu daha da beter kararacaktı. Qin Yu'nun ayaklarına zincir bağlaması çok uzun sürmeyecekti. Daha da kötüsü, belinin karardıktan sonra Qin Yu'nun devam eden cezasına dayanamayacağından korkuyordu ve böyle devam ederse, beli kesinlikle kırılacaktı. Bir dövüş sanatları uygulayıcısının kasları ve kemikleri daha yumuşak olsa bile, Qin Yu içinde ileri geri hareket ederken her gün birçok pozu almaya dayanamıyorlardı.
Bir hardcore otaku olarak, Li Luo sayısız AV izlemişti. Li Luo, kendisinin ve Qin Yu'nun bu günlerde pek çok utanmaz ve sabırsız şeyler yaptığını ve sayısız yeni dünyaya açıldıklarını hissetti, tüm kişiliğinin Liu Ruoyan için yeterince iyi olmadığını hissetti.
"Düşündüğün şey değil. Ben Yu'ya aşığım, aşıklar arasındaki bu tür aşk, beni zorlamadı. Beş yıl boyunca ortadan kayboldum çünkü yapacak önemli işlerim vardı, çok acil bir mesele, bu yüzden Yu'ya mesaj bırakma şansım olmadı. Bu yüzden ortadan kaybolduğumu düşünüyorsun ama şimdi geri döndüm ve sadece Yu ile birlikte olmak istiyorum."
"...bana yalan söyledin, bana yalan söylüyorsun değil mi?" Liu Ruoyan, Li Luo'nun ağzını açtıktan sonra Qin Yu'yu sevdiğini söylediğini duyduğunda, gözyaşları anında yüzünden aşağı aktı, kalbinin kaos içinde olduğunu hissetti.
Li Luo ve Qin Yu'nun yakınlığını şahsen görmek ve sonra Li Luo'nun Qin Yu'yu sevdiğini söylediğini duymak, ona bundan daha fazla zarar veremezdi. Evli değildi evet, Mucheng gege'ye yaklaşma çabalarında ısrar ettiği sürece, bir gün onun hislerine geri döneceğine inanıyordu. Bu nedenle her zaman ısrar etti, ama şimdi bu gerçek ona tüm ısrarının faydasız olduğunu, tamamen kendi adına tek taraflı bir aşk olduğunu söylüyordu.
Li Luo'nun ona cevap vermek için ağzını açmadığını gören Liu Ruoyan'ın gözyaşları daha da şiddetle akıyordu. Hızla ayağa kalkarken elleriyle ağzını kapattı. O saçma sapan bir şekilde ayağa kalktığından, sandalye sert bir şekilde yere çarparak kulak delici bir ses çıkardı. Tıpkı kırılan kalbi gibi, artık tekrar bir araya gelemez.
Liu Ruoyan, hızla odadan çıkmadan önce gözyaşlarıyla dolu gözlerini kapatmak için ellerini kullandı.
Qin Yu, açılan kapıyı hızlıca kapatmak için iç gücünün bir kısmını gözleriyle kullandı. Dışarıdaki insanlar sadece Liu Rouyan'ın ağlayarak dışarı çıktığını gördüler ve sonra içeride ne olduğunu bilmeden kapının tekrar kapandığını gördüler.
Odanın içinde, dudaklarında bariz bir şekilde neşeli bir gülümsemeyle, Qin Yu, Li Luo'yu aldı ve onu kollarına aldı, Li Luo'yu doğrudan yumuşak yatağın üstüne attı.
.
Uyarı, Yetişkinlere uygun içerik."Liu Ruoyan'a beni sevdiğini söylediğin şey onu aldatmak için olsa da yine de çok mutluyum, bugün önce seni ödüllendireceğim." Konuşmasını bitirdikten sonra, Qin Yu içeriyi keşfederken hemen Li Luo'nun kıyafetlerini açtı.
—Eğer Qin Yu'nun bahsettiği ödül buysa, almamayı tercih ederdi!
Li Luo'nun bir şey söyleme şansı olmadı çünkü Qin Yu başını eğdi ve heyecanını emdi.
!!!!!!
Li Luo o kadar şok oldu ki neredeyse ayağa fırladı ama beli Qin Yu tarafından sıkıca tutuluyordu.
Sonunda, arzusunu serbest bıraktığı anda, Li Luo cennete yükselmiş gibi hissetti, ancak bu duygu Qin Yu tarafından tekrar yenmeden önce uzun sürmedi.
—Öyleyse ne tür bir ödülün bir rutin olduğunu söyledi, bitirdikten sonra uzanmasına izin vermeyecekti ve onu çabucak tekrar bastırdı.
uyarı sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Teen FictionBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...