Li Luo bir otaku. Sürekli evde oturmanın yanı sıra hobisi olarak da roman yazdı. Beş yıllık deneyimden sonra, Li Luo'nun çok sayıda hayranı var, takma adı da iyi bilinen ve kırmızı popülerlik sıralamasının üzerinde x puan fazla olarak kabul edilebilir.
Yeni kitabı "Cennetin Kaderiyle Savaş" yayınlandığından beri en çok konuşulan konu haline geldi ve aynı zamanda ana sayfa sıralamasında ilk beşe girdi.
Yeni bir bölüm yayınladıktan sonra, Li Luo memnuniyetle kendi kazancına baktı. Yorum sayfasını açarken güveç yemeyi düşündü. Aslında, çoğu yazarın böyle bir alışkanlığı vardır. Cevap vermeyecek olsalar bile okuyucuların yorumlarını öğrenmek için sayfa ekranını gizlice kaydırırlar.
Li Luo karşılaştığı yorumu okuyor. "Kadın lider Feng Yinshuang, seni her zaman destekleyeceğim!" "Siktir, nasıl oluyor da ana karakter Kai Sen'e değil de kadın başrole kur yapmamış." Sel dolu yorumları görünce, ağzı yardım edemedi ama hafifçe yükseldi, YY romanının kadın başrolü gibi birçok insanın moralini bozduğunu gördü. Ne yazık ki, YY, YY romanında ne kadar kadın başrol olursa olsun, sadece YY'dir, yine de 24 yaşında hala bekar bir erkek olduğu gerçeğini gizleyememiştir.
Yapacak bir şey yok, çocukluğundan beri otakuydu ve hep evdeydi, okulda yurtta kalıyordu. Üniversitedeyken, oda arkadaşı yakışıklı ama mesafeli bir adamdı, çok az arkadaşıyla böyle zaman geçirmesi zavallı, temelde hiçbir kız onun inek ve melankolik mizacına bakmayacaktır. Kızların bakışları en çok yanında oturan oda arkadaşına çekilir. Onları görmezden gelse bile, kızlar zavallı görünseler bile asla pes etmezler.
Li Luo, bilgisayar ekranındaki yansımasına acı acı baktı. Görünüşü belli ki kötü değil ama neden ondan hoşlanan bir kız yok?
Yarattığı kahramanların bir güzelliği eve taşıyabileceğini düşündüğünde, hatta bazıları ondan daha fazla. Li Luo yüzünü kapadı, ne yapmalı, aniden yarattığı kahramana karşı kıskançlık hissetti ve gerçekten ona poposu şişirilene kadar şaplak atmak istedi!
Kalbinin derinliklerindeki sinirini bastıran Li Luo, son zamanlarda biriken tahrişini yatıştırmak için Lulu AV'yi izlerken güveç yemeye karar verdi.
......
Gece geç saatlerde her şey sessizdi ve sokaklarda ara sıra kedi çığlıkları vardı.
Ay doğuya indi, parlak ay ışığı uyuyan Li Luo'nun üzerinde parlıyor. Aniden, uzak mesafeden çırpınan büyük bir nokta ışık grubu penceresine girdi. Işık daha sonra Li Luo'nun vücuduna gömüldü.
【Ding!...taramaya başla...ruh uyumluluğu %100, bağlamaya başla...Ding! Sistem bağlama başarısı!】
Uyuyan Li Luo biraz gürültülü olduğunu hissetti, bilinçsizce kulaklarını kaşıdı, döndü ve tekrar uyumaya devam etti.
......
Sonraki gün. Ta ki üç kutuplu gün ve neredeyse öğlen yaklaşırken Li Luo yorganını açana kadar. Bir tavuk kılı ile, uykulu bir şekilde dişlerini fırçalamak için banyoya gitti.
Uykulu gözleriyle aynaya bakarken, Li Luo aniden dün geceyi hatırladı, garip sesler duymuş gibiydi, ama bu onun hayal gücü olabilirdi.
【Ding! Ev sahibi, birinci dünyaya girmek üzeresin, lütfen kendini hazırla.】
Zihnindeki tuhaf sesi duyunca o kadar korktu ki, elindeki diş fırçası leğene düştü.
Ne oluyor, ne oluyor?! Çok mu uyudu? Ve şimdi halüsinasyon görüyor!
【Sistemin adı Xiao Qi, sevgili ev sahibim. Bu senin illüzyonun değil ~】
Li Luo: "......" Bir halüsinasyon gördüğüne inanmayı tercih ederdi. Şansına göre, romanda başına bir şey gelse, dünyaya hükmetmesine izin vermek kesinlikle imkansızdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Teen FictionBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...