Elvis ve Li Luo önlerindeki yoğun sise doğru ilerlediler, sisin içine girdikten sonra arkalarındaki orijinal net manzara hızla tamamen belirsiz, kalın ve yoğun bir sisle kaplandı.
Artık görebildikleri sadece etraflarındaki 20 metre yarıçapındaki manzaraydı. Bu sınavı sorunsuz geçemezlerse etraflarındaki yoğun sis dağılmayacaktı.
Ancak burası çok tuhaftı, etraflarındaki manzarayı ancak 20 metrelik yarıçap içinde görebildikleri halde, yukarıda gökyüzüne bakmalarını sağlayacak hiçbir engel yoktu, çok uzaklara bakabiliyorlardı. Şu anda gökyüzü güneşli ve bulutsuzdu, sadece güneş gökyüzünde yüksekte asılıydı.
Elvis beyaz sisin içine girdikten sonra gözlerinde hemen ihtiyatlı bir bakış belirdi ve elindeki sihirli asayı sımsıkı tutarken dikkatini tamamen etrafındaki duruma yoğunlaştırdı.
Li Luo uzun zamandır kedi formuna dönüşmüştü, sırtı dikleşti ve kuyruğu dikildi, aynı zamanda hızla koruma durumuna girdi.
Bir kişinin ve bir kedinin önünde, sisli beyaz sisin içinde belli belirsiz bir gölge belirdi. Ve zaman geçtikçe bu gölge giderek daha belirgin hale geldi.
Ortaya çıkanların dev büyülü canavarlar olduğu önceki denemelerin aksine, şimdi ortaya çıkan koyu gölge çok inceydi; büyülü bir canavara benzemiyor ama bir insana benziyordu.
Elvis belirsiz gölgeyi görünce hemen gözlerini kıstı ve elindeki sihirli asasını o gölge yönüne doğrulttu.
Ancak birkaç saniye sonra gölgeleri çevreleyen yoğun sis yavaş yavaş dağılıp yok oldu. Bu seviyede geçmesi gereken sınavın görüntüsünü gözlerinin önünde gören Elvis, şaşkın bir ifade sergilemekten kendini alamaz.
Çünkü karşısında kendisiyle aynı görünüme sahip bir genç adam vardı.
Sadece bu genç adamın gözleri kan kırmızıydı ve ağzı normal bir insandan farklıydı. Genç adam, önünde duran Elvis'e baktığında heyecanla parmaklarını hareket ettirdi ve ağzının kenarlarını genişçe geriye çekerek keskin dişlerini ortaya çıkardı.
Elvis'in masmavi gözleri karanlıkta parladı, elindeki sihirli asayı birkaç kez salladı, önce saldırmak için inisiyatif almaya karar verdi.
Birkaç düzine asma hızla genç adamın arkasındaki yerden ortaya çıktı ve ardından kan kırmızısı gözlü genç adama doğru kıvrandı.
Genç adam, Elvis'in hamlesini uzun süredir bekliyormuş gibi görünüyordu; figürü çevik bir şekilde sıçradı, sonra bir kez havaya takla attı ve Elvis'in sinsi saldırısından kaçınmak için uzağa sıçradı.
Daha sonra genç adam sol elini uzattı, tıpkı inek sütüne benzeyen yoğun sis, elinin etrafında dönerek hemen elinde oyalandı. Sis dağıldığında elinde Elvis'in tuttuğu Mingxi ruh asasıyla aynı görünüme sahip sihirli bir asa vardı.
Li Luo, bir karanlık tabakasıyla çevrelenmiş gibi görünen ve Elvis'in neredeyse aynısı bir görünüme sahip olan kişiye baktı, orijinal metinde bu karakteri yarattığı için geçmişteki halinin çok sinir bozucu olduğunu hissetti.
Li Luo dört pençesiyle ileri doğru ilerledi ve hızla Elvis'in yanına ilerledi, ardından keskin dişlerini bir çift kan kırmızısı gözlü genç adama doğru gösterdi.
Bu zorlu savaş resmen başlamak üzereydi.
*****
St. Helier Büyü Akademisi.
Şu anda günün en sıcak zamanıydı, gökyüzünde yükselen güneş yere doğru parlak bir ışık saçıyordu.
Bir cam tabakasıyla ayrılmış olmasına rağmen, güneş ışığının kavurucu sıcaklığını hala teninizde hissedebiliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Roman pour AdolescentsBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...