Bölüm 40: Saint Magus 2.3

359 48 10
                                    

Li Luo, yere serilmiş halının üzerine çömeldi, başını eğdi, küçük dilini dışarı çıkardı ve önüne yerleştirilmiş küçük kasedeki sütü yaladı - yeni doğmuş bir yavru olarak hala hiçbir şey yiyemiyordu ve sadece süt içebilirdi.

Neyse ki burada sütün tadı çok lezzetli ve çok zengindi. Onun dünyasında süpermarketlerde satılan sütün tadı, neredeyse hiç sütün tatlılığına sahip olmayarak sütün tadına benzemiyordu.

Elvis, elinde bir kitapla Li Luo'nun yanındaki kanepeye oturdu. Kitap açılmıştı, ciddi bir şekilde okuyormuş gibi görünüyordu, ama aslında, zaman zaman, sütü içerken başını eğmiş olan küçük Li Luo'ya gözlerinin ucuyla baktı. Li Luo'nun neredeyse hepsini içmeyi bitirdiğini görünce, Elvis hemen eğildi ve elleri Li Luo'nun sırtındaki yumuşak kürkü okşarken onu kucağına koymadan önce bir eliyle küçük vücudunu kolayca kaldırdı ve sonunda ince parmaklarından birini uzattı ve yavaşça Li Luo'nun çenesini kaşıdı.

"Küçük şey, sana bir isim vermeme ne dersin?"

Elvis sürekli olarak çenesini okşayıp kaşırken Li Luo, kedi doğasına karşı koyamadı, Li Luo rahat bir mırlama sesi çıkardı. Elvis'in sözlerini duyduktan sonra tombul kafasını kaldırdı ve ön patilerinden birini kullandı, Elvis'in çenesini kaşıyan parmağını yakaladı, ağzını usulca açıp "miyav" sesi çıkardı.

İsim gibi bir şey, bu konuda en ufak bir endişesi yoktu. Bu kitabın yazarı olarak, ayrıca bu dünyanın genel yönünü de kafasında tuttu, bu yüzden kitaptaki önemli karakterlerle ilgili her şeyi tamamen anladı, Li Luo pençesini yaladı, kedinin tombul yüzü kayıtsız bir ifade gösterdi. , daha sakin olamazdı.

Elvis bacaklarındaki küçük şeye baktı, ifadesini ve görünüşünü gördüğünde, Li Luo'nun pençesinin taktığı parmağını çekerek dudaklarının köşelerini kaldırmadan edemedi ve o yumuşak küçük çeneyi kaşımaya devam etti, ve alay ederken, "Çok tatlısın, sana Mengmeng demek daha iyi olur, değil mi?" dedi.

Li Luo: "......" Mengmeng, kız kardeşin Mengmeng! Küçük velet, bana Mengmeng demek istiyorsan, ailenin adı Mengmeng.

Elvis'e bakan Li Luo'nun ağzı seğirdi, hala büyümeyen keskin pençesini gösterdi. Tüm vücudunun kürkleri dik duruyor. Memnuniyetsizliğini göstermek için, birkaç kez yüksek sesle "miyav-wu-miyav-wu" sesi çıkarırken Elvis'e de şiddetle baktı.

Elvis, tüm kürküyle ayağa kalkarak tehditkar hareketler yapan kucağındaki küçük şeye baktı, bu da anında daha yuvarlak görünmesini sağladı ve kendini tutamayarak yumruğunu sıktı, dudaklarına yerleştirdi. ağzının kenarı, dudaklarında sürekli oluşan gülümsemeyi tamamen gizledi. Bu sırada beyninde aniden bir ampul çaktı, bir isim hızla zihninde belirince ağzını açmadan edemedi ve "Ludwig, sana Ludwig diyeceğim" dedi. Bu cümle bir soru değil, olumlu bir cümleydi. Ludwig adı, Elvis'in yaşadığı yerde 'insanın hayatındaki ışık' anlamına geliyordu.

Bu küçücük şeyin kollarına gelişi, ona boşluğa düştüğünden beri hissettiği en mutlu duyguyu yaşatmıştı. Tıpkı kara bulutlardan aniden sızan bir ışık gibiydi, başlangıçta ölümlü olan kalbini anında aydınlattı, terkedilmiş kalbini bir kez daha canlı hale getirdi. Dahası, bilinçsizce her zaman bu küçük kediye daha da iyi davranmak istedi, onun her zaman onunla kalmasını ve onu asla terk etmemesini umuyordu.(tahminleri alalım)

Elvis'in sesi kulaklarına düştükten sonra, Li Luo, vücudunda aniden aktif olan bir şey olduğunu hissetti, tıpkı gizli bir içgüdü gibi, ağzını açmadan önce ayağa kalkmak ve Elvis'in parmağını ısırmak için pençeleriyle tutmak istedi. Keskin dişler anında Elvis'in parmağını deldi ve Li Luo içgüdüsel olarak bundan çıkan birkaç damla kanı yuttu.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin