Skora göre, ilk on öğrenci, St. Helier Magic Academy'deki en iyi sınıfa atandı - Kara Diken. Bu sınıfta sadece on öğrenci olmasına rağmen, tüm akıl hocaları akademinin en iyileriydi ve her türlü büyüyü en iyi dağılımla uygulayabiliyorlardı, üstelik akıl hocalarının gücü çok güçlüydü, bu da insanları şok ediyordu.
Ayrıca bu on öğrencinin görevlendirildiği yurtlar aynı zamanda en iyi tek kişilik odalardı. Bu öğrencilerin mahremiyetini, tıpkı diğer öğrenciler gibi, birkaç öğrenciyle aynı odaya sıkıştırılmadan korumak için uygundu.
Akademinin ilk gününde, bu yeni öğrenciler hemen çalışmaya başlamadılar ve sadece sınıflarına ve odalarına atandılar. Bu gün, ayrıldıkları zamanın geri kalanında dolaşmakta ve St. Helier Magic Academy'nin yeni ortamına alışmakta özgürdüler.
Elvis odasının anahtarını aldıktan sonra hemen odaya girmedi. Tüm önemli eşyaları, üzerinde taşıdığı saklama çantasına yerleştirildi ve eşyalarını yerleştirmek için odaya girmek için acelesi yoktu. Elvis, Li Luo kucağındayken devasa kampüste dolaştı.
St. Helier Macig(bazı yerlerde çevirmiştim sanırım ama bence böyle daha iyi durdu o yüzden bundan sonra çevirmeyeceğim) Akademisi binlerce yıldır Wate İmparatorluğu'ndaydı ve her binanın kendine ait uzun bir tarihi varmış gibi görünüyordu, sanki bu binalar aracılığıyla akedeminin binlerce yıllık şanlı tarihine bir bakış atılabiliyormuş gibi.
Elvis'in koynuna giren Li Luo, Elvis yürürken başını çevirdi, kehribar renkli kedi gözbebekleri de etrafındaki manzaraya bakarken sürekli hareket etti. Her zaman evde kalan ve nadiren dışarı çıkan bir otaku olarak, bilgisayarda sadece Batı tarzındaki bu tür eski binaları gördü.
Bu dünyaya geldikten sonra, Elvis'le sadece birkaç ay boyunca normal bir hayat yaşadı ve neredeyse her zaman odada kaldı ve temelde sadece birkaç kez dışarı çıktı. Ondan sonra, o ve Elvis, Sihirli Canavarlar Sıradağları'na girdiler ve dışarıda yemek yeme ve uyuma yaşam tarzına başladılar. Ara sıra büyülü canavarların kristal çekirdeklerini satmak için şehre gittiler. Ancak daha önce St. Helier Magic Academy gibi bir bina görmemişti.
Elvis dümdüz küçük bir göle doğru yürüdü, su lacivert ve ayna gibi berraktı, ortasında kubbeli çatısında salkım çiçekleri asılı bir köşk vardı, Elvis içeri girdikten sonra adımlarını durdurdu, sonra Li Luo'yu tutarken köşkteki taş sıraya oturdu.
Elvis'in yüzüne salkım çiçekleri arasındaki boşluktan yansıyan parlak güneş ışığı, vücudunu yoğun bir hafif mor ışık ışınları tabakasıyla parlatıyor gibiydi. Elvis, eli Li Luo'nun uzun kürkünü okşarken, pavyonun taş sütunlarına yaslandı ve figürlerini ve çevredeki manzarayı açıkça yansıtabilen gölün suyuna baktı. Masmavi gözleri tıpkı gölün gölgesini yansıtan, gün ışığının altında pırıl pırıl parlayan, görünüşte berrak ve kıyaslanamaz ama aynı zamanda da içi görülemeyen gölün lacivert suları gibiydi.
Elvis, Li Luo'nun insan formuna dönüşmesine izin vermek istese de dikkatli olmaktan başka seçeneği yoktu, bu bölgede ortaya çıkabilecek diğer insanların olasılığı yüksek olduğundan, büyülü bir canavara sahip olmanın ne anlama geldiğini açıkça anladı. insan formuna dönüşebiliyordu, tıpkı çok değerli bir hazineyi taşımak gibiydi, ancak onu koruma yeteneği yoktu, tıpkı bir altın külçesi tutan ve insanlarla dolu bir sokakta duran küçük bir çocuk gibi, koynundaki hazineyi korumak imkansız. Li Luo'nun güvenliğini tamamen onaylayana kadar hiçbir risk almazdı.
Şimdi hala insanların ondan korkmasını sağlayacak kadar güçlü değildi, ayrıca ondan daha yüksek rütbeli biri olduğu sürece ikili büyü ve vücut gücü yeteneğini kusursuz ve düzgün bir şekilde kontrol edemiyordu ve Onunla uzun süre savaştıysa, kaçınılmaz olarak kusurlarını ve sırlarını bulacaklardı. Ayrıca önceki kıdemli tarafından kaydedilen parşömenleri çalışıyordu, şimdi zaten dokuzuncu katmana kadar gelişiyordu ve büyük başarıdan sadece bir katman eksikti, onu geliştirmeyi bitirdikten sonra, yetenekleri kullanmak arasında özgürce geçiş yapabileceği söylendi. bir büyücü ve bir savaşçı, elbette onları birlikte de kullanabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Teen FictionBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...