" Ge/gege " — ağabey" Bobo " — babanın ağabeyi; amca dayı[1] " Zǐshí " — 23:00-1:00 (eski zamanlarda kullanılan iki saatlik alt bölümler sisteminde)
Li Luo kar beyazı bir ata biniyordu. Zaman zaman atı dönüp Qin Yu'nun soldaki siyah atına bakardı.
O gece, Qin Yu'ya birkaç kez seslendi, ama yine de ona bir kez bile cevap vermedi, bu yüzden bilinçsizce uykuya daldı. O günden beri Qin Yu iki aydır onunla konuşmamıştı ve onu her gördüğünde yüzü anında buz gibi oluyordu.
Bu iki ay boyunca, Qin Yu liderliğindeki Xiang Bei Ordusu, Ling Şehri'nin güneyine gitti ve diğer iki şehri ele geçirdi. Bu şehirlerin koruması Ling City'ninki kadar iyi olmasa da, onları ele geçirme hızları insanın suskun kalmasına yetiyordu.
Bu arada, Nangong Ao, zaferinin haberini duyduktan sonra hemen Xiang Nan Ordusunu Qin Yu'nun bulunduğu yere götürdü. Bir araya geldiklerinde Xirong Şehrine gittiler ve vardıklarında şehre saldırdılar.
Nangong Ao ve Qin Yu iki taraftan saldırdı ve onunla işleri bittiğinde Bian Capital City yönüne doğru ilerlediler.
Güneye gidildikçe yeşillik daha gür ve şehirler daha zengin hale geldi.
Sembolik saldırıdan bir gün sonra, savunmalarına nüfuz edemiyormuş gibi davrandılar ve gizli desteklerinden biri olan Jing Wang derebeyliğini pas geçtiler. Qin Yu ve diğerleri üç gün daha yürüdüler ve sonunda bir sonraki hedefleri olan Yunxi Şehrine ulaştılar.
Gelişmiş su yolları ve gelişen ticaret ile Jiangnan nehri bölgesinde yer alan bir şehir. Hem gündüz hem de gece parlak bir şekilde aydınlatıldı, bu da onu çok hareketli bir sahne haline getirdi.
Ancak hiçbir şey sonsuza kadar sürmedi. 300.000 kişilik birlikler şehir kapılarının önüne geldiğinde, hareketli atmosfer, tıpkı ayın bozulan bir göldeki yansıması gibi hemen dağıldı. Yunxi şehrine iş yapmak için gelen tüccarlar, rezerve edilmiş odalarında titrerken, şehirdeki halk birbiri ardına kapılarını kapattı. Kalacak yer bulamayan, bu yüzden sadece bir sokak köşesinde sinmiş, sonucu bekleyen, endişeli ve korkmuş birçok insan da vardı.
Şehir kapısı sıkıca kapatıldı ve şehir surlarının tepesinde, şehrin sınırında orduyu ihtiyatlı bir şekilde izleyen askerler vardı.
Ancak bu 300.000 askerin lideri olan kahramanın uzun zaman önce şehre gizlice girdiğini ve şu anda boş bir evde saklanarak gecenin gelmesini beklediğini bilmiyorlardı.
Li Luo, bir asker tarafından silerek temizlenmiş taş bir bankta sessizce oturuyordu ve çok sessiz Qin Yu'yu gözlemledi.
Qin Yu'nun neye kızdığını bilmiyordu ama iki aydan fazla zaman geçmişti ve beklenmedik bir şekilde hala sakinleşmemişti, bu yüzden Li Luo ne yapacağını bilmiyordu.
Aniden, evin ahşap kapısının dışından odada bir ışık çarpması sesi yankılandı.
Qin Yu hemen kılıcını sıktı ve kapıya doğru keskin bir bakış attı. Halk gibi giyinmiş iki asker, kapıya doğru sessizce yürüdüklerinde ölümcül bir bakışla kapıya baktılar ve hançerlerini yavaşça çıkardılar.
"Kim?"
"Mucheng gege, bu benim, neden hala kapıyı açmıyorsun?" Kadının alçak ve yumuşak sesi, Mart ayında esen bir bahar esintisi gibi dışarıdan geliyordu.
Li Luo ve Qin Yu birbirlerine baktılar, yüzlerinde bir şaşkınlık izi vardı.
Li Luo ayağa kalktı, ahşap kapının önüne varmak için iki adım yürüdü. Ahşap kapıyı açtığında, kapının arkasında duran açık yeşil giysili bir kız gördü, eşsiz bir güzellikti. Liu Ruoyan'ı son görüşünden bu yana birkaç ay geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Teen FictionBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...