Bölüm 60: Saint Magus 2.23

212 30 14
                                    

Pencereden sızan sabah güneşi perdeler tarafından engelleniyor, odaya sadece puslu bir ışık halesi giriyordu.

Li Luo dün gece saat kaçta uykuya daldığını bilmese de, uzun süredir devam eden biyolojik saati onu hemen bu noktada uyandırdı. Yine de, şaşkınlık içinde, Li Luo hafifçe homurdandı ve yavaşça gözlerini açtı, hemen ardından anında vücudunda, özellikle de sırtındaki o yerdeki acıyı hissetti. Vücudu çok rahatsız olmasına rağmen özenle temizlendiği belliydi bu yüzden yatakta yatarken yapışkan bir his yoktu.

Li Luo vücudunu hareket ettirdi ve rahatsız olmasına rağmen buna hala dayanabileceğini hissetti. Ayağa kalkıp kıyafetlerini giymek istedi ama belinde bir kol vardı ve bacakları bir çift daha güçlü uzun bacakla iç içe geçmişti, arkasındaki adamın kucağına sımsıkı kenetlenmişti ve hiç kalkamadı.

Hareketleri nedeniyle arkasındaki kişi de yavaşça uyandı ve beline sardığı kol bir anda gerilmeden önce onu daha da sıkı tuttu.

"Uyandın mı?" Sıcak nefesleri çıplak sırtında hissetti, daha sıcak ve yumuşak şey sırtını bir kez öptüğünde, Li Luo hemen boynunu küçülttü ve yüzünde ince bir pembe renk tabakası uçuştu. Aklında, istemsizce dün geceki vahşi tutku sahnesi canlandı ve yüzünün daha da kızarmasına neden oldu.

Elvis'in masmavi gözleri yarı kısılmıştı, göğsündeki kişi itaatkar bir şekilde onu tutmasına izin verdiğinde, pürüzsüz sırtına birkaç öpücük daha kondurmaktan kendini alamadı ve hemen kişinin omuzlarının göğsünde titrediğini hissetti. Gümüşi beyaz uzun saçların altında açığa çıkan beyaz yeşimden oyulmuş gibi kulaklarının uçları tamamen kırmızı bir tabaka ile kaplanmış, vücudunu küçülten ve küçülen küçük bir hayvan gibiydi. Pençelerini hareket ettirmeye cesaret edemiyor ve ona zorbalık yapmasına izin veriyordu.

Elvis'in gözbebekleri hafifçe karardı ve ağzının kenarını çengelledi, elini uzatmadan önce başını Li Luo'nun sırtından omzunun girintisine getirdi ve Li Luo'nun çenesini çekti, vücudunu biraz kaldırdı ve sonra doğrudan Li Luo'nun dudaklarını öptü.

Li Luo, neredeyse nefesi kesilene kadar Elvis tarafından öpüldü ve onu daha da utandıran şey, Elvis'in dün neredeyse bütün gece ona eziyet etmek için kullandığı şeyi poposuna bastırdığını açıkça hissedebiliyor olmasıydı.

eziyet etmek için kullandığı şeyi poposuna bastırarak açıkça hissedebiliyor olmasıydı.

Ancak Elvis onu tekrar aşağı itmeyi planlamamıştı, vücudundan uzaklaşmadan önce sadece birkaç kez poposuna sürtündü. Belini tuttu ve birkaç kez ağzını öptü, sonra oturdu ve "Bugün odada dinlenebilirsin, sana kahvaltı getireceğim" dedi.

Li Luo'nun tüm vücudu yumuşadı ve yüzü kıpkırmızı oldu; kehribar rengi gözleri buğuluydu ve kedi gözlerinin köşesinde düşmeyi reddediyormuş gibi görünen iki kaynak havuzu asılıydı(çevirmenle bilgilenme köşesi: 'kaynak havuzu' ->gözyaşı); dudakları kalın bir allık tabakasıyla kaplanmış gibi kırmızıydı, o anda tüm görünüşü baştan çıkarıcı bir iblis gibiydi, ama Elvis'e çok saf ve utangaç bir ifadeyle baktı.

Bu iki çelişkili şeyin birleşimi çok ölümcül bir cazibe oluşturdu.

Elvis, Li Luo'ya bu şekilde baktığında, öz kontrolünün tamamen yok olacağını hissetti, bakışları daha da derinleşti ve yutkunurken Adem elması hareket etti, elinde olmadan başını eğdi ve Li Luo'nun dudaklarını öptü.

Ancak uzun bir süre geçtikten ve şimdi dışarı çıkmazsa dersi kaçıracağını fark ettikten sonra Elvis, Li Luo'yu bıraktı ve hızla ayağa kalktı, ardından kıyafetlerini giydi, odadan çıkmadan önce yüzünü yıkadı ve ağzını çalkaladı.

*****

Li Luo oturdu ve Elvis'in ona getirdiği büyük bir kase meyve çorbasını bitirdi——tadı orijinal dünyasından konserve yiyecekler gibiydi, ayrıca küçük bir parça buğday ekmeği yemeden önce, Li Luo odada tek başına oturuyordu. Ve içeride başka kimse olmadığı için, düşünce treni yardım edemedi ama uzaklaşmaya başladı.

Elvis, düşüncelerini rahatsız edecek kadar ortalıkta olmadığına göre, dün gece aniden aklına gelen şüphe bir kez daha aklına geldi.

Li Luo daha önce sadece Elvis ve Qin Yu'nun biraz benzer olduğunu hissetti, ancak şimdi ikisinin o sırada ona davranış biçimlerinin bile çok benzer olduğunu ve neredeyse tek kişi olduklarını düşünmesine neden olduğunu fark etti.

Elvis ve Qin Yu iki farklı insan olsalardı, yaşam tarzları ve davranışlarında benzerlikleri olabilirdi, ancak yatakta onun tarafından bastırılma hissi ve sahiplenme ve arzu dolu eylemleri de benzer olsaydı, işarete çok yakındı.

Ne oluyor burada yahu? Li Luo bu noktaya kadar düşündükten sonra, aniden nefesinin kısa bir süreliğine hızlandığını hissetti, bana ikisinin aslında aynı kişi olduğunu söyleme, hayır, aynı ruha mı sahipler?

Bu fikir aklına geldiğinde çok akıl almaz olsa da, Li Luo onu dışarı atamadı.

Li Luo birkaç kez yüzünü okşadı, çevresini taramadan önce ayağa kalktı ve odanın içinde birkaç tur yavaşça yürüdü, ancak kafasının içindeki fikir hala zihninde dönüyordu ve hiçbir yere varamadı. Çılgına dönmeye başlayan hayal gücünü kontrol edemez hale geldi.

Li Luo odanın içinde birkaç daire daha yürüyordu, sonunda durdu ve anında canavar formuna dönüştü, pencereden dışarıdaki ağaca atladı, aşağı indi ve sonra dışarı çıktı.

Belki de St. Helier Sihir Akademisi'nde uzun bir yürüyüş yaptıktan sonra bu saçma fikri bastırabilirdi.

Li Luo duvar boyunca yürüyordu, çiçek tarhına atlamadan önce kimsenin gitmeyeceği bir yolu takip etti ve sonunda kendisinin ve Elvis'in St. Helier Magic Academy'ye geldikleri ilk gün gördükleri berrak ve büyük gölün yanına geldi. Tam bacaklarını kaldırıp taşlı bahçenin arkasından çıkmak istediği sırada, yukarı baktığında aniden biraz tanıdık bir figür gördü.

Yaşları biraz büyük gibi görünen birkaç yaşlı adam vardı ve uzaktan iki üç genç geliyordu. Kahverengi, yarı beyaz saçlı yaşlı adam biraz tanıdık geldi ve keten uzun saçlı kız çok tanıdık geldi.

Li Luo'nun kedi kulakları bir süre ciddi bir şekilde düşünürken titredi ve sonunda tepki verdi, bu doğruydu, keten uzun saçlı kız Selina'ydı ve kahverengi yarı beyaz saçlı yaşlı adam Roxis Klanı'nın büyük yaşlısıydı.

Onları gördükten sonra, Li Luo aniden hikayenin olay örgüsünü hatırladı, akademi klana iki dehasının düştüğünü bildirdi, Roxis Klanının reisi neredeyse oracıkta bayılıyordu.

Ancak daha sonra Kara Diken sınıfında Elvis adında bir öğrenci olduğunu duyar duymaz hemen birini soruştururlar ve sonunda düşündükleri kişinin Elvis olduğunu tespit ederler.

Yani bu insanların şimdi gelmelerinin amacı, Elvis'i bir kez daha klana geri döndürmekti.

Ancak su çoktan dökülmüştü, geri alınması imkansızdı, Elvis'in en zor döneminde olduğu ve klandan yardım istediği, büyükannesini kurtarmak için kimse dışarı çıkmadığı zamanlardan bahsetmiyorum bile. O noktada bu insanların hiç umudu kalmamıştı.

Li Luo, Selina dışındaki gruba bakmaktan kaçındı, ardından arkasını dönüp çalıların arasına daldı, Elvis'in dersini alacağı sınıfa koştu, Elvis'i bu konuda bilgilendirmeye hazırdı, Elvis'in tamamen hazırlıksız bu grubu görmesine izin vermeyecekti.

*******************

Bu bölüm kısaydı.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin