[1] " Ge/gege ": ağabey.
[2] " Taijian ": hadım edilmiş erkekler olan hadımlar, taijian ile aynı değildir, çünkü taijian, imparatorluk sarayında ve hükümette hadım edilmiş erkekler tarafından işgal edilen belirli pozisyonlara atıfta bulunur.
Li Luo, kendisinin ve Qin Yu'nun aynı renk kıyafetleri giyeceği bir gün olacağını kesinlikle düşünmemişti. Bunlar, değişen koyu ve kırmızı renklere sahip kalın tören elbiseleriydi ve binlerce insan İmparatoriçe'nin taç giyme törenini izlerken, Qin Yu ile birlikte yüzlerce metrelik yüksek bir platforma uzanan kırmızı bir halıda yürüyordu.
Qin Yu ona rehberlik ederken elleri birbirine kenetlendi, bir bölgeyi her geçtiklerinde o yerdeki insanlar hemen diz çöküp ona ve Qin Yu'ya doğru eğildiler.
Sonunda, Qin Yu'nun önderliğindeki Li Luo, yüksek platforma geldi ve ardından Qin Yu'nun yanına oturdu.
Bu kadar yüksek bir yerde oturmalarına rağmen, aşağıdaki insan yığınına bakmak gerçekten çok havalı hissettiriyordu. Ancak ona düşmanlık besleyenler dahil olmasa da, ona bakanların çoğu bile bir tür 'imparatorumuzu büyüleyen utanmaz küçük bir cadısın, bu sadece İmparatorluk Mahkemesi'nin yasalarına ve disiplinlerine karşı bir felaket, gerçekten utanılacak bir şey bilmiyorsun!' der gibi bakıyordu.
Li Luo gerçekten ağlamak istedi ama gözyaşları yoktu, Qin Yu ile evlenmek istemiyordu. Sizler biraz faydalı olabilseydiniz ve Qin Yu'yu ikna edebilseydiniz, böyle bir şey nasıl olabilir?
Karşı karşıya gelmeden önce kan bağı olan küçük kız kardeşinin ağzını bile öpmemişti, ilk defa bir erkeği anında öptü ve şimdi onunla evlendi bile.
Li Luo zihnindeki ilerleme çubuğunu kontrol etmekten kendini alamadı, ilerleme çubuğu hala 99.5'te kalıyordu, anında kaybolma arzusunu elde etmek kesinlikle imkansızdı.
Qin Yu, Li Luo'nun İmparatoriçe olarak taç giyme törenini tamamlarken, atmosfer alışılmadık derecede sessiz ve ciddiydi. Li Luo'ya sarıldı ve Li Luo'nun ortadan kaybolmasından bu yana ilk tatmin edici gülümsemesini ortaya koydu.
Li Luo ve Qin Yu'nun gelin odaları çok şenlikli bir şekilde dekore edilmişti, oda kırmızı ipek perdelerle kaplanmıştı. Her yer kırmızı mumlarla doluydu. Yatağın önünde, üzerinde bir çocuğun kolları kadar kalın olan iki kırmızı mum yanan küçük bir masa, mumun üzerinde altın bir ejderha ve anka kuşu bulunan bir daire vardı. Masa çeşitli şenlikli meyveler ve hamur işleriyle doluydu.
Duvar ayrıca kalın bir biber ve çamur tabakasıyla yeniden uygulandı, böylece oda tuhaf bir kokuyla doldu.
Tören bittikten sonra, Qin Yu, doğrudan Li Luo'yu alıp taşımadan önce, bir köşeyi geçene kadar Li Luo'ya yol gösterdi. Büyük adımlarla gelin odalarına girdi.
Li Luo'yu komodinin kenarına koydu. Qin Yu bir sürahi aldı ve iki bardak şarap koydu, yüzünde hala bir gülümseme vardı. Derin gözleri kaynak suyunun sıcaklığıyla akıyor gibiydi, gözlerini ona kilitlediğinde bu Li Luo kalbinin yumuşadığını hissetti ama yardım edemedi.
"Düğün sırasında gelin ve damat arasındaki kadeh şarap alışverişinin önemli olduğu söyleniyor, bugün evliyiz ve bu bölümü de kaçıramayız." Qin Yu, Li Luo'nun ellerine bir bardak dolusu şarap verirken söyledi.
Qin Yu'dan bu tür beklenti dolu bakışları alan Li Luo, istemeden şarap bardağını aldı ve ardından şarabı tutan kolu Qin Yu'nun koluyla iç içe geçirdi ve bilinçsizce şarabı ağzına döktü.
Şarabı içmeyi bitirdikten sonra, ancak o zaman tepki vermeyi başardı. Aslında Qin Yu ile bardak şarapları çok doğal bir şekilde değiştirdim mi?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Novela JuvenilBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...