"Oh..." Siyah giysiler giymiş üç adam yere kan tükürürken birkaç boğuk inilti duyuldu.
Odanın ana koltuğunda dimdik duran Nangong Ao, altındaki üç cesede kasvetli bir şekilde baktı.
Bu, Nangong konutuna sızmaya çalışan bu siyah giysili adamların üçüncü dalgasıydı. Buna ek olarak, Nangong malikanesinin çevresi genellikle seyyar satıcı veya halk kılığında casuslarla doluydu.
Qin Yu, elini küçük bir masanın kenarından serbest bıraktı ve parmaklarıyla birkaç kez hafifçe vurdu, "Görünüşe göre Qin Yan dikkatini bize vermiş ve bu durumda, bu fırsatı değerlendirmek daha iyi. Öldüğüme olan inancını yok edeceğim, bunca zaman yaşadığımı öğrendiğinde yüzünü görmeyi çok isterim."
Nangong Ao bir an düşündü, sonra hafifçe başını salladı. Gerçekten de şimdi, Qin Yan'a hazırlıksız bir darbe indirmek için uzun zamandır beklenen an olgunlaşmıştı - sonunda burada.
Bu noktaya kadar düşünen Nangong Ao, Qin Yu'ya bir bakış atmadan edemedi. En başından beri Qin Yu, onlar entrikalar kurarken eşsiz zekasını ve durumu doğru bir şekilde anladığını gösterdi. Şu anda Qin Yu'nun bu fırsatı değerlendirmek için ihtiyaç duyduğu her şeye sahip olduğu söylenebilirdi.
Torunu çok yetenekliydi, bu yüzden cennetteki sevgili kızı da muhtemelen çok memnun hissediyordu.
Nangong Ao oturduğu yerden kalktı, baş mührü komutanını göğsünden çıkardı ve Qin Yu'ya teslim etti. Kendinden emindi, tüm ordusunu Qin Yu'ya emanet edebilirdi.
Taht için savaşırken torununun kanatlarının altına saklanmasını istemedi. Nangong ailesindeki çocukların hiçbiri zayıf veya korkak bir birey olmayacaktı. Dahası, Qin Yu'nun yeteneğiyle kesinlikle orduyu gerektiği gibi yönetebileceğine inanıyordu.
Qin Yu hemen ayağa kalktı ve baş komutan mührünü iki eliyle aldı. Ciddi bir ifadeyle Nangong Ao'ya baktı ve şöyle dedi: "Teşekkür ederim, büyükbaba. Torununuz sizi kesinlikle hayal kırıklığına uğratmayacak."
Nangong Ao cevap vermedi ve Qin Yu'nun omzunu okşarken yürekten güldü. " İyi " kelimesini üç kez tekrarladı.
O gün, yıllardır kış uykusunda olan devasa ejderha nihayet hızla yukarı doğru uçmaya başladı.
Bunca zaman karanlıkta saklanmıştı, ama bugünden itibaren ortaya çıkacaktı.
......
Li Luo, akan bir derenin önünde çömeldi. Bir avuç su aldı ve yüzünü sildi. Sonra başını eğdi, dere suyunu önüne getirdi ve birkaç lokma içti.
Ayağa kalktı ve vücudundaki zırhı, ardından kıyafetlerini çıkardı. Qin Yu'yu savaşa kadar takip etmeye başladığından beri günlerdir banyo yapmamıştı. Sonunda bir su kaynağının yakınında kamp kurduklarına göre, bir tane yapmak için bu fırsatı değerlendirmeliydi.
Henüz öğleden sonra olmasına ve güneş gökyüzünde asılı kalmasına rağmen, yetenekli kişilerin önderliğinde gelen insan grupları vardı, bu yüzden endişelenecek bir şey yoktu.
Qin Yu arkasından gelirken duyarsız Li Luo hiçbir şey hissetmedi. Ancak Qin Yu'nun yüzü, Li Luo'nun durumunu görünce hemen karardı.
Li Luo, adil ve güzel sırtını zaten ortaya çıkarmıştı. Bu manzara, Qin Yu'nun gözlerinin kızarmasına neden oldu.
Henüz zamanı olmasaydı, çoktan Li Luo'yu omzunda çadırına taşımak için koşardı ve onu bütün gece cezalandıracaktı. Onu vücudunun altında ağlatıp, başkalarının onu görebileceği bir yerde bir daha asla banyo yapmamaya yemin ettirirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Teen FictionBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...