Bölüm 47: Saint Magus 2.10

416 50 7
                                    

"Ludwig bir kedi." Elvis'in sesi hafifçe yükseldi, Li Luo'nun sözlerini sorgular gibiydi, "O olduğunuzu kanıtlayacak herhangi bir kanıtınız var mı?"

Elvis aniden Li Luo'ya doğru eğildi ve Li Luo burnundan gelen sıcak nefesleri hissedebildi, "Yoksa sadece Ludwig ile aynı renkte bir çift kulağınız ve kuyruğunuz olduğu için mi bunu yapabileceğinizi düşündünüz? bana o olduğunu kanıtla?"

Elvis'in sesi zar zor alçalmıştı ki, Li Luo başının üzerindeki kulaklardan birinin sıcak, büyük bir avuçla birkaç kez kapatıldığını ve ovuşturulduğunu hissetti. Başının tepesinden tarif edilemez bir duygu fışkırdı, Li Luo sanki tüm vücudu küçük elektrik akımlarıyla patlıyormuş gibi hissetti, arkasındaki uzun kuyruk bilinçsizce birkaç kez sallandı, gözlerini kısmak istemesine neden olacak kadar rahattı ve birkaç kez inledi.

Li Luo gerçekten kendi kedi kulaklarına diz çökmek zorunda kaldı, içgüdülerini başını Elvis'in avucuna sürtmekten alıkoymak zorunda kaldı, bu yüzden uzandı ve dokunuşuna direnmek için Elvis'in elini tuttu. Genç adamın kehribar rengi gözleri su buharı içeriyor gibiydi, güzel ve yumuşak yanaklarından açık pembe bir tabaka sızıyordu, nefes aldı, sonra ağzını açtı ve "Bir kedi formuna dönebilirim, bu şekilde kanıtlayabilirim, değil mi?"

Elvis sadece önündeki genç adamın kaybolduğunu gördü ve vücudundaki bornoz yere düştü. Sonra elbisenin içinden küçük yuvarlak bir kedi çıktı ve ona bir miyav sesi çıkardı.

Elvis küçük yuvarlak kediye baktı, koyu mavi gözlerinin rengi tıpkı denizin dalgaları gibi ağırlaştıkça, yüzey sakin ve dalgasız görünüyordu, ama aslında, içerisi uzun zamandır durmaksızın öfkeliydi, "Şimdi Ludwig olduğuna inanıyorum ama ne zamandan beri insan olabiliyorsun?" Elvis, Li Luo'nun ilk dönüşümünü gördüğü için Li Luo'nun bir insan olabileceğini zaten biliyor olmasına rağmen, bilinçaltında Li Luo'nun bunu bilmesine izin vermek istemiyordu. Ayın altındaki o güzel manzara, kalbinin derinliklerine gömüldüğü sürece, zaten oldukça iyiydi.

Tıpkı ona olan hisleri gibi, çünkü bunlar çok zengindi, çünkü bunlar sayısız yıldır demlenip ruhunun derinliklerinden çıkmak istiyordu. Onları bastırmasa ve bu kişiyi doğrudan zorlasaydı, önündeki kişi büyük ihtimalle korkar ve ondan sonra kaçardı, bunun olmasına izin veremezdi. Gelecekte onunla çok zaman geçirecekti. Bir ağ örecek kadar sabrı vardı ve onu sonsuza kadar ağa bağlayacaktı.

Elvis kafasında çok düşünmüştü ve sonunda gözlerinde kazanmaya kararlı bir bakış parladı.

Li Luo kendini garip hissetti, bir kez daha çıplak genç adama dönüşmeden önce Elvis'in önüne yürüdü ve çabucak yerdeki bornozu aldı, ancak kemeri takmayı bitirdiğinde, Li Luo, "Uzun zamandır sana söylemek istedim ama hala insan formunu uzun süre koruyamıyorum, bu yüzden biraz daha uzun süre dönüşebildiğimde sana söylemek istedim."

Aslında, Li luo, Elvis'e söylemeden önce, kafasındaki bir çift kulağı ve arkasındaki kuyruğu geri çekene kadar beklemek istedi. Ancak şimdi her şey Elvis tarafından keşfedilmişti, Li Luo bu formu ancak hızlı bir şekilde kullanabilir ve onunla yüzleşebilirdi.

"Ooo, öyle mi?" Elvis, beyaz porselen tenli ve cübbesini giymiş genç adama baktı, gözleri acınacak bir bakışın iziyle parlarken, hızla görüş alanını değiştirmeden önce ve kayıtsızca sordu, "İnsan formunu ne kadar süre tutabilirsin?"

"Neredeyse iki buçuk saat." Li Luo kıyafetlerini topladıktan sonra biraz susadı, bu yüzden masanın kenarına yürüdü ve bir fincan çay koydu. Ayakkabı giymiyordu ve tırnakları pembe bir tabakayla kaplı, ayakları sıradan bir çocuktan daha küçük ve daha zarifti. Alt bacakları (dizden ayak bileğine kadar) cübbenin altında görünüyordu, tıpkı yüksek kaliteli yeşim gibi pürüzsüz ve parlaktı.

Elvis'in bakışları o güzel ayağın üzerinde gezindi, sonra döndü ve oturmak için yatağın yanına yürüdü, "Bu, normal zamanlarda hala kedi formunda olacağın anlamına mı geliyor?"

"Evet." Li Luo, Elvis'in yanına oturdu, "Ama insan formundaki zamanım yavaş yavaş uzuyor, gelecekte insan formunu her zaman koruyabilirim ve aynı zamanda istediğim zaman canavar formuna da dönüşebilirim." Li Luo'nun kulakları konuşması sırasında bilinçsizce birkaç kez titriyordu.

Elvis'in gözleri hafifçe karardı, Li Luo'nun başının tepesine uzanıp o bir çift kulağı ovuşturmamak için kendini tuttu ve hareketsiz kaldı.

Altındaki yumuşak yatağı hisseden Li Luo, insan formunda gerçekten daha rahat olduğunu düşündü ve Elvis'in kararan gözlerini biraz bile fark etmedi.

Elvis uzun bir süre tek kelime bile etmemişti ve iki buçuk saat geçtikten sonra Li Luo artık insan formunu daha fazla tutamadı ve kedi yavrusu gibi kabarık beyaz bir kartopuna dönüştü. Kedi olur olmaz, anında derin bir nefes aldı ve sıkıntıyla bir 'ha' sesi çıkardı, mükemmel yuvarlak kedi gözbebekleri çifti yarı açık ve yarı kapalıydı ve vücudu hafifçe çarpıktı. İlk bakışta, çok uykulu olduğunu anlardınız.

Elvis, Li Luo'yu taşıdı ve yatağa uzanmadan önce onu yastığın yanına koydu. Bu sırada dışarıdaki ay doğuya doğru yarıya kadar eğilmişti, iki ya da üç saat sonra şafak sökeceği tahmin ediliyordu.

Elvis, gözlerini açmadan önce Li Luo'nun nazik nefesini duyana kadar bekledi. Uzandı ve birkaç kez Li Luo'nun sırtını hafifçe okşadı, ardından Li Luo'nun uyku duruşunu bir süre izledi, ancak o zaman gözlerini kapattı ve uykunun onu ele geçirmesine izin verdi.

......

Ertesi gün kahvaltıdan sonra herkes St. Helier Magic Academy'den hocaların peşinden gitti ve arabalara bindi. Telun Şehrinden birkaç yüz mil uzakta olan Sihirli Canavarlar Sıradağları'ndaki bir açık alana ulaşmak için iki saatten fazla zaman harcadılar. Sadece orada boyanmış devasa bir büyü dizisi görebiliyordu ve yan tarafta duran altı yıldızlı sihirli cübbe giyen birkaç akıl hocası vardı. Onların da dün gece doğrudan burada kalıp yeni öğrencilerin kaydını yaptıran akıl hocasının gelmesini bekledikleri tahmin ediliyordu.

Tüm öğrenciler toplandığında, önderlik eden akıl hocası sihirli değneğini çıkardı, büyüyü ağzında mırıldandı. Bitirdikten sonra, tüm sihir dizisi hemen aydınlandı ve içeride duran insanları sardı. Sadece bir göz açıp kapayıncaya kadar, sihirli dizide olması gereken tüm insanlar ortadan kayboldu.

Herkes gittiğinde, devasa büyü dizisi anında parlaklığını kaybetti ve yavaş yavaş ortadan kayboldu. Son olarak, yer tamamen orijinal durumuna geri yüklendi.

Li Luo, Elvis'in kucağında kalıyordu, önündeki sahne tamamen değişmeden önce gözlerinin bir an için bulanıklaştığını hissetti.

Orijinal yeşil ormandan ortasında bir ada olan devasa bir göle dönüşüyor ve o adanın üzerine St. Helier Magic Academy inşa edilmiş.

St. Helier Büyü Akademisi'nin inşaat alanı çok büyüktü ve neredeyse tüm adayı kaplıyordu. Uzaktan bakıldığında, adadaki kule şeklindeki binalar ve yeşil renkli bitkiler birbiriyle çok uyumlu ve çok güzel görünüyordu.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin