Bölüm 82: Saint Magus 2.45

32 8 19
                                    

Tüm yolculuk boyunca Elvis ve Li Luo dört veya beş şehirden geçti. Tıpkı büyülü kalıntıdan çıktıktan sonra gördükleri ilk şehir olan Moore Şehri gibi, şehirlerin her biri bir grup şeytani canavarın saldırısına uğramıştı.

Bazıları hâlâ inatla direniyordu, bazıları ise çoktan harabeye dönmüştü.

Kıtanın üzerindeki gökyüzünde, yavaş yavaş tek bir noktaya doğru yükselen ince bir siyah duman tabakası sürekli olarak görülebiliyordu.

*****

Li Luo, Elvis'in önünde oturuyordu, vücudu hafifçe eğilmişti ve elleri Eli'nin başının üzerindeki boynuzu tutuyordu. Son şehirden ayrıldıktan sonra bir haftadan fazla bir süredir yollardaydılar.

Şu anki hızlarıyla akşama doğru çevredeki en büyük şehir olan Eda Şehri'ne varacaklardı.

Gerçekten de batı gökyüzünde gün batımı varken Li Luo'nun görüş alanında yüksek bir şehir duvarının gölgesi belirdi. Ancak bu şehir, şeytani canavarlar tarafından kuşatılmış olan önceki varış noktalarıyla aynı değildi. Li Luo, yolculuklarında ilk kez temiz ve neredeyse bozulmamış bir çevreye sahip bir şehir gördü.

Sadece sıkıca kapatılmış şehir kapılarının dışındaki zeminde biraz daha koyu toprak rengine sahip su birikintilerini görebiliyordunuz.

Canavara binen iki adam Eda şehrine yaklaştığında, başlangıçta boş olan şehir duvarında ateş büyüsüyle yanan bir sıra ok hemen belirdi. Oklar doğrudan Elvis ve Li Luo'yu işaret ediyordu. Şehir duvarının tepesinde durumu araştıran bir adam figürü görünüyordu.

Duvardaki adam, aslan benzeri büyülü yaratığa binen iki kişiyi görür görmez hemen elini salladı. Ateş okları hemen ortadan kayboldu.

Li Luo ve Elvis şehir kapılarının önüne vardıklarında adam yüksek sesle bağırdı: "Siz ikiniz, Eda Şehrimiz mültecileri kabul etmiyor! Kapıyı açabilir ve sizi içeri alabilirim, ancak yalnızca benim onayımı karşılamanız durumunda! Eğer bu ikisinin dev büyülü canavara bindiğini görmeseydi, muhtemelen onları doğrudan uzaklaştırırdı.

Elvis konuşmadı. Sessizce Mingxi ruh asasını çıkardı ve büyüyü söylemeye başladığında gökyüzünde canlı bir ejderha hızla belirdi. Ejderhanın her pulu açıkça görülebiliyordu; bu, büyüyü yapanın becerisinin derinliğinin bir kanıtıydı.

Adamın gözleri anında parladı. Arkasını döndü ve acilen tekrarladı: "Çabuk, acele edin ve onlara kapıları açın."

Onun emrinin ardından Elvis ve Li Luo'nun önündeki devasa kapı hemen açıldı ve ikili, Eli'ye binerek Eda Şehri'ne girdi.

Eda Şehri çevre şehirlerin ticaret merkezi olmasına rağmen bir zamanların müreffeh şehri artık biraz ıssız görünüyordu. Ana caddede yoldan geçenlerin sayısı çok azdı ve tezgah kuranların yüzlerinde panik ifadesi vardı.

Li Luo ve Elvis'in şehre girmesinden kısa bir süre sonra bir adam onları selamlamak için ikisine doğru yürüdü. Adam Eli'nin önünde durdu ve Li Luo ile Elvis'e gülümseyerek şöyle dedi: "İkiniz zaten bu şehre girdiğiniz için, umarım anlaşmalarımızı dinlersiniz. Lütfen beni takip edin." Adam konuşmayı bitirdiğinde sağa döndü.

Cevap vermeden Elvis, Eli'ye onu takip etmesi talimatını verdi.

Adam iki yolcuyu, avlu kapısı asmalarla örülmüş büyük bir evin önüne götürdü. Tam kapıyı açacakken kapı içeriden açıldı.

Üç kişinin önünde kıvırcık uzun kahverengi saçlı ve güzel bir figüre sahip bir kız belirdi. Elvis'i Eli'nin vücuduna binerken gördüğünde koyu yeşil gözleri açık bir neşeyle parladı.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin