Sizel'in önerisini dinledikten sonra Elvis, gözlerini çevrede gezdirdi. "Gerek yok, bu kuşatmadan hızla çıkabiliriz" diye yanıtlarken gözbebekleri ışık ışınlarıyla parladı.
Sizel'e bir kez bile bakmadan arka tarafa bağırdı. "Millet, bu ormanın menzilinden çıkmak için en yüksek hızınızı kullanın."
Grup, Eda City'den ayrıldıklarından beri Elvis'in inanılmaz gücüne zaten tanık olmuştu. Onun önerisini duyunca çok az kişi tereddüt etti ve böylece tüm grubun hızı büyük ölçüde arttı. Başlangıçta ormanda saklanan şeytani canavarlar çok geçmeden ortaya çıktı.
Elvis kılıcını çekti ve bir yanında elinde tuttu. Aynı tarafta şeytani bir canavar, büyük, kanlı ağzını sonuna kadar açarak ona doğru koştu. Elvis bakmadan kılıcını ve kılıç qi'sini hilal şeklinde salladı, şeytani canavarı vuruşu ikiye böldü ve onunla aynı çizgide duran üç veya dört şeytani canavarı daha vuruncaya kadar havada devam etti. Ancak o zaman kılıç qi'nin saldırı gücü azaldı.
Elvis'in grubu hızlı tepki verdiği için şeytani canavarlar bu grubu kuşatamadı. Herkesin bu yoğun Sihirli Canavarlar Sıradağları'na doğru koşması yalnızca yarım saat sürdü.
Gökyüzündeki kara bulutlar çok da uzak olmayan bir noktada toplanıp birleşmeye devam ediyordu. Başlangıçta küçük bir kase büyüklüğündeki girdap artık bir şemsiye boyutuna ulaştı.
Herkes Sihirli Canavarlar Sıradağları'ndan dışarı koştuktan sonra, grubu yemyeşil çayırlardan oluşan geniş bir alan karşıladı. Çayırlar uzaktaki yüksek, yeşil dağlarla çevriliydi. Ancak çayırda büyük bir şeytani canavar grubu toplanmıştı.
Kara bulutlardan oluşan bir girdap, çayırların üzerindeki gökyüzünde geziniyordu. Bu sırada şeytani canavarlar Elvis'in grubuna sanki avlarına bakan yırtıcı hayvanlarmış gibi bakıyordu. Şeytani canavarların önünde, tüm vücutlarını kaplayan siyah pelerinler giyen bir düzine kişi vardı. Pelerinin içinden, kuru bir dala benzeyen sihirli bir asayı tutan, açıkta kalan tek bir iskelet el görülebiliyordu.
Li Luo, şeytani canavarların yanında duran siyah pelerinli insansı yaratıklara baktı. Bu siyah cüppeli yaratıklar siyah sisle çevrelenmişti ve Li Luo onların diğer dünyadan gelen iskelet büyücüler olduğunu hemen anladı. Ayrıca yüzlerini çevreleyen kalın siyah maske, rütbelerinin düşük olmadığını gösteriyordu.
Görünüşe göre şu anda zafere ulaşabilseler bile bu kolay olmayacaktı.
Elvis, Eli'ye durması talimatını verdi ve ardından Li Luo ile birlikte çayıra atladı.
İkisini takip eden büyücüler ve savaşçılar, yollarını kapatan yaratıklara karşı savaşa hazırlandılar.
Li Luo bu sefer hiç tereddüt etmedi ve doğrudan canavar formuna dönüştü. Bol kıyafetlerinin arasından soğuk ışık yanlarından parlarken keskin pençelerini esnetti.
Sonraki saniyede güzel, geniş çayırda sayısız sihirli ışık uçtu.
Elvis yalnızca üç iskelet büyücüyle savaştı; Li Luo, onlara yaklaşan şeytani canavarlara karşı kendi tarafını koruyordu.
Aziz seviyesindeki tek büyücü beş iskelet büyücü tarafından işgal edilmişti ve yanında iki Aziz seviyesindeki savaşçı onu sürekli koruyordu.
*****
Elvis ve grubunun, kendilerini kuşatan iskelet büyücülerin ve şeytani canavarların çoğunu yenmesi üç saatten fazla sürdü. Pek çok büyücü ve savaşçının vücudunun her yerinde irili ufaklı yaralar vardı. Çok sayıda kişi kan gölüne düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Novela JuvenilBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...