Li Luo, tüm ateşli gözlerin sırtına baktığını hissetti, çaresizce Qin Yu'ya baktı ve "Yu, benimle birlikte mi gidiyorsun?" diye sordu.
"Evet, geç oldu ve akşam yemeği zamanı. Önce seninle akşam yemeği yiyeceğim ve sonra Jing Şehri'ne nasıl saldırılacağını tartışmak için buraya geleceğim, çünkü o zamana kadar herkesin bir şeyler düşünmüş olması gerektiğine inanıyorum." Qin Yu, bakışları memurların üzerinde gezinirken söyledi. Aslen Li Luo'ya acilen bakan memurlar, Qin Yu'nun bakışları onları süpürdüğünde hemen bakışlarını değiştirdi ve bunun yerine, hatalı insanlar onlar değilmiş gibi ellerindeki mektuba konsantre oldular.
Qin Yu, Li Luo'yu toplantı çadırından çıkarken hiçbir şey söylemedi ve onları görmezden geldi.
Uzun savaş nedeniyle, yemeklerin kalitesi, sadece açlıktan ölmemek için yedikleri noktaya düşmüştü. Önceleri hala et ve balık yiyebiliyorlardı ama artık yiyemiyorlar.
Li Luo ve Qin Yu, komutanın çadırında birbirlerine bakacak şekilde oturuyorlardı. Önlerinde sadece bir tabak turp turşusu ve bir kâse beyaz buğulanmış çörek bulunan küçük bir masa vardı.
Li Luo, buğulanmış tatsız çöreği ısırdı ve çiğnedi, orijinal dünyasında hazır eriştelerin sığır eti lezzetini tatmak için can atıyordu. Bu tatsız buğulanmış çörekle karşılaştırıldığında, tek kelimeyle lezzetliydiler.
Ne yazık ki, hala orijinal dünyasına geri dönemedi. Küçük Qin Yu, hala Qin Ülkesini fethetme sürecindeydi ve dışarıdaki seferlerine bile başlamamıştı, bu yüzden eve dönmek uzak bir rüyaydı.
Qin Yu, yemek yerken Li Luo'nun biraz dalgın bakışını gördü ve kalbi huzursuz olmaya başladı, bu yüzden elini uzattı, Li Luo'nun turp almak üzere olan elini yakaladı. Li Luo'nun elinin sıcaklığını hissettiğinde, Qin Yu'nun huzursuz hissi yavaşça kayboldu.
Qin Yu tarafından yakalanan Li Luo, zihinde dolaşmaktan hemen geri döndü. Şaşkınlıkla Qin Yu'ya baktı ve sordu. "Yoo, ne var? Bir şey mi var?"
Qin Yu başını salladı ve ardından sordu: "Mucheng, ne düşünüyordun?"
Li Luo bir süre boş boş baktı, ardından hemen başını salladı, "Hiçbir şey, sadece bu sefer savaşın ne kadar zor olduğunu düşünüyorum, başka bir şey değil."
"Ah, öyle mi?" Li Luo'dan gelen bu doğal olmayan tepki, Qin Yu'nun ondan bir şey sakladığını anlamasını sağladı. Qin Yu başını eğdi, kararmış gözlerini gizledi.
Bu kişiye ne zaman tam olarak sahip olabilecek? Belki de ancak bir kez ona tamamen sahip olduğunda, şimdiki gibi hissetmeyecekti - güçsüz ve duygularını kontrol edemeyecek durumdaydı.
Li Luo, Qin Yu'nun bu küçük hareketini fark etmedi ve yemeye devam etti, ancak evde hazır erişte yeme düşüncesi artık aklından geçmiyordu.
......
Akşam yemeğinden sonra dışarıda hava tamamen kararmıştı.
Karanlıkta, kampların içi dışında, çevreyi aydınlatmak için yalnızca tahta yığınlı mangalları vardı. Ayrıca uzaktaki Jing Şehri'nin surlarından çıkan alevler de belli ki zayıf bir ışık yayıyordu.
Qin Yu dolar dolmaz doğrudan ayağa kalktı ve dışarı çıktı. Toplantı çadırına yürüdü, çadırın kapısını açtı ve içeri girdi.
Qin Yu içeri girdiğinde, içerideki orijinal gürültülü atmosfer hemen sakinleşti. Tüm memurlar dik duruşlarını düzeltti ve koltuğuna doğru yürüyen Qin Yu'ya baktı.
Li Rui'an başından beri sessizce kenarda oturmuş, başı hafifçe öne eğik bir şekilde mektubu inceliyordu. Tüm memurlar içeriğini incelemeyi bitirdikten sonra, ona verildi, bu yüzden ona en az on kez dikkatlice baktılar.
Qin Yu ana koltuğa yürüdüğünde, gülümseyerek mektubu ellerine koydu ve Qin Yu'nun yönüne baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Teen FictionBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...