[1] " Huang'er " — Huang: imparator, Er: sevgi terimi. İmparatorun annesinin oğluna seslenmesi, sevgi ifadesiydi.Muhou (母后): anne-imparatoriçe. İmparatorun tüm çocuklarının muhou olarak adlandırdıkları imparatoriçe olan bir di anneleri vardır ve cariyelerden doğanlar, shu anneleri için onlara mufei derler." Bengong " - İmparatorluk ailesinin kadınları tarafından kullanılan ben
Kampın içinde bir borunun yüksek sesi yankılandığında, ilk ışık parıltısı gökyüzünde zar zor belirmişti.
Başlangıçta uyuyan Li Luo hemen uyandı. Tıpkı kornanın ilk sesini duyar duymaz doğrulup yataktan kalkan Qin Yu gibi. Hemen giyindi ve elinde bir kılıçla çadırdan çıktı.
Li Luo da kendini olabildiğince çabuk topladı ve Qin Yu'nun arkasından gitti.
Qin Yu çadırdan ayrıldı, ince ve minyon bir genç izci figürü onun önüne koştu, "Büyük generale rapor vermek, düşmanın birlikleri ve Jing Şehrinden komutan şimdiden bize doğru ilerliyor ve yakında buraya gelecek. "
Qin Yu tüm raporu dinledi ve ardından adımlarını hızlandırdı. Ahırlara ulaştı siyah atını çıkardı ve hemen üzerine bindi.
Askerlerin hepsi zaten iyi hazırlanmıştı. Kampın önündeki açık alanda toplandılar ve Qin Yu'nun emirlerini beklediler.
Güneş ışınları kara bulutların arasından geçerek aşağıdaki zemini aydınlattı. Uzakta, büyük miktarda birlik açıkça görülüyordu. Onlara liderlik eden, keskin bakışları yalnızca Qin Yu'ya odaklanan, öldürme niyetiyle kaplı beyaz saçlı bir adamdı. Eğer bakışlar öldürebilseydi, o zaman Qin Yu'nun vücudu uzun zaman önce yüzlerce deliğe saplanır ve bin parçaya bölünürdü.
Bir tütsü yakılma süresinde her iki taraftaki birlikler birbirini görebiliyordu.
Qi Cheng, kırmızı-kahverengi bir atın üstündeydi. Gözleri kan çanağıydı ve öldürme niyetiyle doluydu, bu onu cehennemden yukarı tırmanan bir şeytan gibi gösteriyordu.
Bununla birlikte, Qi Cheng ona kötü bir bakışla baksa da, Qin Yu hareketsiz kaldı, yakışıklı yüzünde sığ bir gülümseme bile vardı. Kara gözleri hafif bir uyanıklık iziyle parladı.
Qi Cheng genişçe gülümsedi, kar beyazı dişlerini ortaya çıkardı, "Sen hain ve hırsız mısın, Altıncı Prens Qin Yu?"
Qin Yu'nun ifadesi hala değişmedi, bu suçlamaya karşı sadece sert kaşını kaldırdı. Kara gözleri gülünç bir şekilde ortaya çıktı ve "Sonunda hain ve hırsız kim, siz şimdiki imparatoru destekleyenler çok net biliyorsunuz. Veliaht olmadan önce, yoluna devam etmek için pek çok kirli planlar yapıyordu, bunu çabucak unutmanız imkansız."
Bunun üzerine Qi Cheng elindeki dizginleri sıktı. Ayrıca bu konuyla ilgili şüpheli bir şey olduğunu biliyordu, ancak Jing Chun İmparatoriçe Dowager'a söz verdiğinden, yalnızca Qin Yan'ın tarafında durabilirdi.
"Saçma saçma konuşmayı bırak. Benimle teke tek dövüşecek cesaretin var mı?" Qi Cheng, Qin Yu'nun sözlerine cevap vermedi, bunun yerine sırtındaki uzun mızrağı çıkardı ve doğrudan Qin Yu'nun yönüne sapladı.
Qin Yu hemen döndü ve Qi Cheng'in saldırısından kaçtı. İki kişi atlarından düşmeden önce arka arkaya birkaç yumruk attılar. Bunu bir işaret olarak alarak, Qin Yu ve Qi Cheng'in arkasındaki askerler, hayatları tehlikedeyken birbirlerine doğru ilerlemeye başladılar.
Hava hızla yoğun bir kan kokusuyla doldu. Ne zaman biri düşse, düşen kişinin yerini dolduracak başka biri olurdu.
Qin Yu ve Qi Cheng'in kavgası devam ediyordu. Qi Cheng'in belinin yan tarafı Qin Yu tarafından yaralandı, ancak Qin Yu'nun vücuduna tek bir çizik bile koyamamıştı. Bu Qi Cheng'in yüzünün ciddileştiğini görünce saçını bile uzatmamış olan bu gencin dövüş sanatlarında o kadar iyi olduğunu düşünmüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Teen FictionBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...