Sessiz Sihirli Canavarlar Sıradağları'nda, her türden sihirli ışığın sürekli bir parıltısı vardı.
Tals ve Gardam, başlangıçta Elvis ve onun büyülü canavarıyla başa çıkabileceklerini düşündüler, ancak bu gerçek her zaman arzu edilenin aksine ortaya çıkıyor ve gerçek savaş sırasında kalplerinde gerçekten dehşete kapılmış hissediyorlardı.
Elvis'in genç büyücü seviyesi zaten saf yeşil bir renge sahipti, sadece Gardam'ın her saldırısını kırmakla kalmadı, aynı zamanda Gardam'ın her karşı saldırıda savunmak için uğraştığını hissettirdi. Ancak tam tersine, ifadesi biraz bile değişmedi, sanki Gardam'ın ona saldırıları, bir kişinin bir uzman önünde küçük bir becerisinin sergilenmesi gibiydi, baş etmesi çok kolaydı.
Diğer tarafta, Tals'ın saldırıları temelde Li Luo'nun hızına ayak uyduramadı, Li Luo'ya saldırmak istediğinde, Li Luo ustaca kaçınırdı. O küçük ve yuvarlak kedinin hareketleri çok hızlıydı, tıpkı bir beyaz elfin ormanda zıplaması gibi.
Tals ve Gardam savaşmaya devam ettikçe daha çok korktular ve yavaş yavaş rakiplerini yenemeyeceklerini anladılar. Artık vücutlarında aşağı yukarı yara izleri vardı, en ufak bir karışıklık içinde olmayan rakiplerinin aksine.
Tals ve Gardam geri çekilmekten kendilerini alamadılar, içlerinde belli belirsiz bir his vardı, eğer şimdi gitmezlerse kesinlikle burada öleceklerdi.
Elvis doğal olarak Gardam'ın gözlerinde büyüyen korkuyu gördü, masmavi gözleri soğuk mavi bir ışıkla parladı, elindeki sihirli değneği kaldırmadan önce ağzı bir büyü söylerken dünya titremeye başladı ve sonra iki büyük toprak el, Gardam ve Tals'ı yakalayarak yerden göründü. Aynı zamanda, Elvis sihirli değneğini bir kenara koydu ve elinde buz gibi parıldayan uzun, iki ucu keskin bir kılıç çıkardı, Gardam'ın büyüyü söylemesini bitirmesini beklemedi, anında Gardam'ın önünde belirdi, ve korkmuş gözlerle uzun kılıç, kalbini delmeden önce anında Gardam'ın göğsüne battı.
Diğer tarafta, Li Luo da keskin pençelerini kaldırdı, pençelerin uçlarından gelen rüzgar kılıcı güçlendi ve güçlendi, bu yüzden vurduğunda çevredeki havayı döndürdü, Tals'ın gözleri genişledi, korkuyla çığlık attı ve ona doğru giden rüzgar bıçağından kaçmak istedi ama yine de boynu kesildi.
Li Luo kuru dudaklarını yaladı, dört patisiyle hafifçe yere indi, önceki dünyayı deneyimledikten sonra, Qin Yu'yu takip edecek ve birçok yerde keşif yapacaktı, zaten kalbinde düşman öldürme korkusu yoktu, aksine gerçekten çok heyecan verici olduğunu hissetti.
Elvis, kılıcın ucundan yere damlayan ve anında toprağa batmadan önce bıçağın üzerine sıçrayan bir kan damlası olan uzun kılıcını çıkardı. Gardam'ın gözlerindeki ışık yavaş yavaş azaldı ve Elvis kılıcını çektiğinde çoktan hayatını kaybetmişti.
Tals ve Gardam'ın cesetleri usulca yere düşerken, topraktan yapılmış iki büyük el kısa süre sonra orijinal şekline geri döndü, gözleri hala korkuyla açılmıştı.
"Elvis, cesetleri ne yapacak?" Li Luo, 'cesetleri yok et' sorununu düşünmeden önce birkaç adım yürüdü ve sordu. Ne de olsa bir süre sonra, Tals'in ve Gardam'ın cesetlerini gördüklerinde akademi, Elvis'in ikisini de öldürüp öldürmediğini araştıracaktı ve bir süre sonra diğer müritleriyle karşılaşmaları çok muhtemeldi ve etkisi iyi olmayacaktı.
Elvis iki ucu keskin kılıcını sildi, saklama çantasına geri koymadan önce başını çevirdi ve yerde yatan Tals ve Gardam'ın cesetlerini taradı, "Onları Sihirli Sıradağların orta kısmına atın."
"Peki."
Li Luo bir kez etrafına baktı, çabucak insan formuna dönmeden önce, bir çalının arkasında kıyafetlerini değiştirdi, sonra anında Elvis'e doğru yürüdü, ama aniden arkasındaki zeminin sanki yedinci seviyede bir deprem oluyormuş gibi şiddetle sallanmaya başladığını hissetti, ardında ona doğru koşan bir canavar kükremesi onu takip etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Teen FictionBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...