Li Luo ve Qin Yu, Jiangnan'dan ayrıldığında, orası hala uzun otların, çeşitli uçan kuşların, kırmızı çiçeklerin ve yeşil söğütlerin olduğu bir yerdi. Ancak yolculuk boyunca kuzeye yaklaştıkça hava daha da soğuyordu.
Kuzeydeki en büyük şehir olan Xirong şehrine ulaştıklarında kar yağıyordu.
Qin Yu'nun anne tarafından büyükbabası, Nangong Ao'nun malikanesi buradaydı.
Li Luo dizginleri sıkıca çekti ve atının göbeğine kenetledi, böylece hızını durdurdu.
Şehir kapılarının önünde, Li Luo her iki tarafta duran iki sıra askere baktı. Askerlerin arasından nefesi zor biri çıktı ve Li Luo atından indi.
Qin Yu onun peşinden gitti ve yanında yürürken atının dizginlerini çekti.
Şehir muhafızlarına birkaç kelime söyledikten sonra ikisi sorunsuzca Xirong şehrine girdi.
Gökyüzü kararmıştı, bu yüzden dışarıda yürüyen çok az yaya vardı, normalden çok daha az. Li Luo, yanından hızla geçen orta yaşlı bir adamı yakaladı. "Amca, General Nangong'un malikanesinin ne yönde olduğunu biliyor musun?"
Orta yaşlı adam omuzlarını geri çekti ve Li Luo'nun ince yüzüne bakmak için başını kaldırdı, bıyığı hafifçe hareket etti.
Li Luo ve Qin Yu'nun bedenlerine ve ardından hemen bir daire içinde dönen yanlarındaki parlak ve pürüzsüz atlara bakarken gözleri büyüdü, gözleri aniden parladı. Bir elini koluna koydu ve işaret parmağını ve başparmağını önünde ovuşturdu.
"Önce bana para verip vermeyeceğinizi bilmek istiyorum."
Li Luo hemen boğuldu, ' Ne var, ben sadece yol tarifi istedim, yine de sana para vermemizi mi istiyorsun? Amca, karakterin zaten gecikti mi? '
"Ne? Oldukça zengin görünüyorsun, sakın bana bu küçük parayı bile karşılayamadığını söyleme?" Bıyıklı orta yaşlı adam, Li Luo'ya küçümseyerek söyledi.
Li Luo: "......" Adama gerçekten yumruk atmak istedi.
Li Luo'yu beklemeyen Qin Yu elini uzattı ve orta yaşlı adamın eline bir parça gümüş attı.
Bunun üzerine adamın gözleri anında parladı, gümüş parçasını dişleriyle ısırdı ve sonra dikkatle koynuna yerleştirdi.
"Sayın baylar, General Nangong'un malikanesini bulmak istiyorsanız, bu yolu batıya kadar takip edin, sonra iki kez sola dönün." Adam konuşmayı bitirdikten sonra hemen mutlu bir şekilde arkasına döndü.
"Qin Yu, o hayduta gerçekten nasıl para verirsin? Bize yolu anlatmak istemeseydi, dönüp o kapıcılara sorabilirdik. Ona bu kadar çok verirken ne düşünüyordun?" Li Luo çaresizce arkadaşına baktı, para verilmişti ve kalbinde bir düğüm olsa bile, o utanmaz hayduttan geri alamıyordu.
"Sadece biraz para, Mucheng, gidelim." Qin Yu dizginleri çekti ve bıyıklı orta yaşlı adamın gösterdiği yöne doğru yöneldi.
Li Luo: "......" ' Ne zaman oda ayırtsak, fazla paramız olmadığını söylememiş miydin? Sözlerini geri mi yiyorsun? '
Depresif düşüncelerinde yuvarlanırken Li Luo, Qin Yu'yu fark etmedi, kafasını bıyıklı orta yaşlı adamın gittiği yöne çevirdi; gözleri insanları üşütecek kadar karanlıktı.
......
"He-he, o iki zengin gerçekten aptaldı." Bıyıklı orta yaşlı adam her zamanki sokağına gitti. Geriye baktı ve gözlerini kıstı, ancak bir kez Li Lou ve Qin Yu sokakların köşesinde kayboldu, dudaklarının üstündeki bıyık kalktı ve küçük gözleri gururla parladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Teen FictionBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...