Bölüm 39: Saint Magus 2.2

469 50 15
                                    

Li Luo, sihirli cübbeler giymiş bir grup erkek ve kadının görüş alanına girdiğini görmeden önce yeşil çimenlik alanda uzun süre beklemek zorunda kalmadı.

Li Luo, o gruba birkaç kez "Miyav-miyav" diye seslenmeden önce, mutlu bir şekilde birkaç adım atarak o gruba doğru koştu. Ardından, tombul ve küçük bedeni, sihirli cüppeli birkaç erkek ve kadının yanından hızla yere yuvarlandı.

Bu genç grubun lideri hemen Li Luo'yu gördü. Bir an için Li Luo'ya baktı, ardından kaşlarını çatıp gözlerini hızla çevirmeden önce, "Bunun bir tür büyülü canavar olduğunu düşündüm, sıradan bir kedi yavrusu olmasını beklemiyordum."

Li Luo'nun kendi yönüne doğru yuvarlandığını gördüğünde, bacağını uzattı ve Li Luo'yu tekmeledi.

Li Luo anında birkaç tur attı ve acı içinde birkaç "miyav-miyav" sesi çıkardı.

Kırmızı çerçeveli bir elbise giymiş genç bir bayan, küçük kedinin en son yuvarlandığı yerden çıktı ve yerde yatan küçük kediyi kucağına aldı. Yavru kedinin koynundan yaralı olup olmadığını kontrol ettikten sonra arkasını döndü ve gençlerin liderine baktı, "Tals, neden bu kadar ileri gidiyorsun? Sana saldırmadı bile, üstelik saldırma potansiyeli de yok, neden onu incittin?"

Genç bayanın sözlerini duyduktan sonra Tals adındaki genç adam hemen yüksek sesle kıkırdadı, "Ha, görünüşe göre küçük Salina'mız sempatiyle dolmaya başladı. O israfa acıyorsun ve buna değmez, şimdi böyle önemsiz sıradan bir hayvana sempati bile duyuyorsun, bu beni gerçekten anlamaktan alıkoyuyor."

"Elvis israf değil. Şu anda herhangi bir sihir gücüne sahip olmasa bile, gelecekte kesinlikle yeniden güçlenecektir." Salina'nın yüzü kıpkırmızı oldu, Tals'a yüksek sesle karşılık verirken kırmızı dudağını ısırdı.

"Hahaha, eski Elvis olsaydı, belki mümkün olabilirdi. Ama aradan 3 yıl geçti ve hala bir gelişme yok. Her yıl sihir gücünü test etmek için test törenine katıldığında, sihir gücü hala sıfır gösteriyor. Artık işe yaramaz, sıradan bir insandan başka bir şey değil." Tals yüzünde gülünç bir gülümseme sergiledi, "Şimdi ben büyüklerin umutlarını bağladıkları dahiyim ama sen onun yerine Elvis'i, o israfın uyluğunu tutmaya gittin. Gelip ayakkabımın ucunu yalayabilirsin. Belki mutlu olduğumda sana klan büyüklerinin bana bahşettiği hazinelerden birini veririm."

Genç adamın sesi alçalırken, hemen çevredeki gençlerden kahkaha sesleri yükseldi.

Salina'nın gözlerinin kenarı, Tals'ın sözlerini duyduğunda kıpkırmızı olmuştu. Tals'a sadece öfkeyle baktı, ama hiçbir şey söylemedi. Li Luo'yu tutarak sessizce alayın sonuna döndü.

Li Luo, başını Salina'nın koynundan çıkardı, küçük pençelerinden birini uzattı ve Salina'nın omzunu okşadı, sonra yüksek sesle bir "miyav" sesi çıkardı.

Salina hemen kahkahalara boğuldu ve birkaç kez Li Luo'nun tombul kafasını okşadı, "Beni rahatlatmak ister misin? Sorun değil, üzgün hissetmiyorum."

Bir şey hatırlamış gibi görünen Salina, Li Luo'ya tatlı bir gülümseme gösterdi, "Çok tatlısın, Elvis kesinlikle senden hoşlanacak. Şu anda sözleşmeli bir canavarla bağlantı kuramıyor olsa da, onun yanında kalıp ona eşlik edebilirsiniz."

Küçük beyaz kedi koynunda bir çift iri kehribar rengi gözünü açtı ve sanki ona cevap veriyormuş gibi "miyav" sesini çıkarın.

Selina, kollarındaki o küçük tüylü yaratığa uzanıp dokunmadan edemedi ve "Elvis kesinlikle senden hoşlanacak" cümlesini bir kez daha tekrarlamaktan kendini alamadı.

Bir grup genç sadece Sihirli Canavarlar Sıradağları'nın çevresinde dolaşmaya cesaret edebildi ve her yerde sözleşmeli canavarlar aradıktan sonra uygun herhangi bir canavar bulamadılar. Akşam olduğunu gören herkes aceleyle Sihirli Canavarlar Sıradağları'ndan çıktı. Akşam olduğunda, Sihirli Canavarlar Sıradağları onların seviyesinde Magus için çok tehlikeliydi. Bu nedenle, gökyüzü tamamen kararmadan önce bu geniş Sihirli Canavar Sıradağlarından çıkmaları gerekir. Onlar da derinlemesine girmedikleri için herkesin Sihirli Canavarlar Sıradağları'ndan çıkması sadece bir saat sürdü.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin