Bölüm 6: The Wild Dragon Proud Days 1.6

631 93 50
                                    

Göz açıp kapayıncaya kadar, Li Luo ve Qin Yu üç aydır Nangong Malikanesi'nde yaşıyorlardı.

Bu üç ayda, Li Luo, Qin Yu'nun gelip onunla sohbet edeceği yatmadan önce ki zaman dışında Qin Yu'yu pek görmedi; ancak uykulu hissedip uykuya daldıktan sonra Qin Yu gidecekti.

Bu kitabın yazarı olarak, Qin Yu'yu görmese bile, günlerini çalışma odasının gizli odasında Nangong ailesinin üç generaliyle komplo kurarak geçirdiğini biliyordu.

Bu durumla ilgili olarak, Li Luo çok mutlu hissetti, eğer kahramanın Qin ülkesi üzerinde güç kazanma hızını arttırırsa, bu eve dönüş süresini kısaltacaktı. Sadece harikaydı!

Li Luo zihninde sistemin yavaş ilerleyen çubuğuna baktı, ifadesi çok memnundu.
Küçük Qin Yu elinden gelenin en iyisini yapmaya devam ediyor, *hai-hai*, eğer geceleri uyku saatini bozmasaydı daha da iyi olurdu.

Ancak, insanlar çok fazla şey isteyemezler.

Şey~ aslında, Qin Yu ile çok uzun zamandır görüşmediği için...onu çok özlemişti, bunu kabul etmeyecekti.

Şimdi eski zamanlarda yaşıyordu ve çok az eğlence vardı, bu yüzden çocukluktan birlikte büyüdüğünüz iyi bir arkadaşa sahip olmak, sohbet etmek çok güzeldi.

......

Li Luo, bahçedeki bir ağacın gölgesindeki bir kanepeye uzandı, elleriyle sürekli kendini yelpazelediği bir yelpazeyi katladı; yine de alnında ince bir ter tabakası vardı.

Bilinçsizce, ikinci yılın Temmuz ortası olmuştu. Bu yıl, Qin Yu'nun gizli destekçisi, eski General Nangong ve Qin ülkesinde oldukça otoriteye sahip birkaç kişi, yeni imparatora gizlice içerlemiş olan 'qinwang' da dahil olmak üzere, zaten bir anlaşmaya varmıştı. Doğru zaman gelirse, Qin Yu'nun tahtı yeniden kazanmasına yardım edeceklerdi.

Ve zaman geldi.

Bu yaz, ülkenin güney bölgesi bir yana, Li Luo'nun bulunduğu kuzey bile olağanüstü derecede sıcaktı.

Alnındaki yelpazeyle, Li Luo ağaçların gölgelerinin arasından gözlerini kıstı ve bulutsuz mavi gökyüzünde yüksekte asılı duran güneşe baktı.

En ufak bir kısıtlama olmaksızın kavurucu güneş ışığı uçsuz bucaksız araziyi yaktı, yeşil çimenler biraz kuru görünerek yerde keyifsizce süründü.

Bu yıl, Qin ülkesinin kuruluşundan bu yana her yüz yılda bir görülen, nadiren görülen kuraklık yılıydı. Yağışlı mevsimde bile çok yağmur yoktu, yağış oranı önceki yıllara göre önemli ölçüde düşüktü. Arazi, sonsuz güneş ışığı patlamasıyla karşı karşıya kaldı, bu da tarlaların topaklara bölünmesine ve suyun neredeyse tamamen kurumasına neden oldu. Büyük ölçekli mahsuller öldü ve köylüler tahıllarını kaybetti.

Ancak, böylesine zor bir zamanda bile, Qin Yan sadece vergileri azaltmakla kalmadı, aynı zamanda onları %10 oranında artırdı. Açlık çeken köylüler, ağır vergi ücretlerinden bunaldıktan sonra yalnızca tabandan yiyip ağaç kabuklarını kemirebildiler. Hatta bazıları çocuklarını satmaya başladı. Bu zulüm yüzünden her yönden şikayetler gelmeye başladı.

Ve bu tam olarak Qin Yu'nun gücü ele geçirmeye başlaması için en iyi zamandı.

Bu noktaya kadar düşündükten sonra, Li Luo hayranını tuttu ve birkaç kez kendini yelpazeledi. Küçük Qin Yu gücü ele geçirmeye başladıktan sonra, artık bu tür rahat bir güne sahip olmayacaktı. Uzun süre çadırlarda yaşamak anlamına gelen tüm keşif gezilerinde küçük Qin Yu'yu takip etmeliydi. Mevcut yaşam standartları kesinlikle hemen düşecekti.

Bu yüzden hala hayattan zevk alabildiği şimdiki zamandan yararlanmalıdır. Li Luo gözlerini kıstı ve bir ağız dolusu alarak masadan buzlu karpuzu aldı. Açık renkli dudakları karpuz suyuyla kaplandı ve renkleri parlak pembe oldu.

Ve o tür baştan çıkarıcı dudakların görüntüsü, geldiğinde Qin Yu'yu karşılayan şeydi.

Gözleri kısıldı, karanlık gözbebekleri, tespit edilmesi zor bir karanlık iziyle parladı.

"Ah?" Li Luo aniden önünde bir gölge hissetti ve hemen yarı kapalı gözlerini açtı, bunun Qin Yu olduğunu gördükten sonra şaşkın bir şekilde sordu: "Yu, neden bana bu kadar yakın eğiliyorsun?"

Qin Yu vücudunu düzeltti ama Li Luo'nun sorusuna cevap vermedi. Qin Yu ağzına atmadan önce masanın üstünden küçük bir parça karpuz aldı, bir an çiğnedikten sonra "Tadı güzel" dedi.

Li Luo bu sorunu hemen unutarak başını salladı ve "Dün gece, özellikle onu almak için bahçemizin kuyusuna gittim. Bugün dilimleyip buzların içine yerleştirdim, çünkü bu tür havalarda bunu yemek için en iyi zaman." Bir parça alıp kendi ağzına attı, güzel şeftali gözleri memnun bir ifadeyle kısıldı.

Qin Yu görünüşüne baktı, sadece yeni ıslanan dudaklarının kurumaya başladığını hissetti, başlangıçta sıcak olan vücudu şimdi daha da ısındı.

Hayır şimdi değil. Bu kişiye, onu hapseden kafesi kırmak üzere olan bir canavar gibi susamış olsa bile, mantığı ona henüz doğru zaman olmadığını söylüyordu. Ama o zaman yakında gelecekti.

Ah, neden dayanmak bu kadar zordu?

Qin Yu huzursuz parmaklarını vücudunun yanına koydu ama o zaman bile kendini Li Lou'nun dudaklarına uzanıp onları silmekten alıkoyamadı. Sanki hareketi doğal bir şeymiş gibi dudaklarında bir kahkaha vardı. "Mucheng, yediğin karpuz suyu döküldü ve ben senin için sildim."

"Tamam." Li Luo bunun hakkında fazla düşünmedi ve Qin Yu'ya gülümsedi. Hamster gibi ağzını karpuzla doldurmaya devam etti.

Li Luo dikkat etmezken, Qin Yu Li Luo'nun dudaklarını silmek için kullandığı parmağı kendi dudaklarına yerleştirdi. Ve dili onu yaladığında hemen gözlerini kıstı - kesinlikle çok tatlıydı. Az önce yediği karpuzdan çok daha tatlıydı ama yine de kalbindeki ve vücudundaki yanan alevi söndüremeyecek kadar azdı.

Yeterli değildi, kesinlikle yeterli değildi.

Qin Yu derin bir nefes aldı ve kalbindeki canavarı bastırmak için sahip olduğu tüm kontrolü kullandı. Hızla arkasını döndü ve avlu kapısına doğru yürüdü.

Li Luo şaşkınlıkla Qin Yu'nun sırtına baktı, "Yu, daha yeni geldin ve şimdiden gitmen gerekiyor, neden?"

"Pekala, henüz yapmadığım bir şey olduğunu hatırlıyorum, o yüzden önce ben gidiyorum."

"...Ah tamam. O zaman devam et. Akşam tekrar konuşuruz."

"Evet."

Lo Luo o geceyi beklemedi, Qin Yu'nun hala meşgul olacağını düşündü. Sadece ertesi gün, daha önce karşılaştığı uyuşmayı bir kez daha hissetti; bronz aynaya baktığında, aslında sırtında beş ya da altı kırmızı işaret gördü.

Geçen yıla göre daha kırmızı ve daha sert görünen izler, belinin kemerinin altında beliriyor, neredeyse kıçına yapışıyordu.

Li Luo gizlice bu yılki böceklerin nasıl daha acımasız hale geldiğini merak etti. Kanı çok mu lezzetliydi?

Ayrıca dün gece böceklerin tütsünü yaktı, neden işe yaramamıştı...

Neden sonuçlar çıkmadı? Şanssız olduğunu düşünen Li Luo, Qin Yu'yu sadece ilacı uygulamasına yardım etmesi için bulabildi, sonuçta o kısımlara ulaşamadı.

Not:

• " Qinwang " — birinci dereceden prens; wangye olarak da adlandırılır, yani "O'nun [Senin] Kraliyet Ekselansları"


The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin