Tüm öğrenciler bir araya geldiğinde, bu ilk seferlik yarışmada onlara eşlik edecek olan ondan fazla akıl hocası, binden fazla öğrenciyi akademide uzun süredir var olan devasa ışınlanma düzenine götürdü. Bu ışınlanma dizisi, daha uzun bir iletim mesafesine sahip olduğu ve daha fazla insanı taşıyabildiği için, daha önce öğrencileri aktaran önceki sihirli diziden farklıydı.
Bu kez yarışma yeri başka bir ülkenin şehri olduğundan, son varış noktasına varmadan önce birkaç büyük ışınlanma dizisi almaları gerekti.
Devasa ışınlanma dizisindeki büyülü sembollerin kalıpları sayıca çoktu ve karmaşıktı ve sonuç olarak ışınlanma dizisini oluşturan sihirli sembollerin her yıl bir büyücü tarafından bakımının yapılması gerekiyordu.
Li Luo, Elvis'in omzunda oturuyordu, arkasındaki uzun kuyruk yavaşça sallanıyordu, kehribar kedi gözbebekleri sabit bir şekilde Elvis'e bakıyordu, ancak gözlerinin ucu ara sıra bir süre Elvis ve Chris arasında gidip geliyordu. Pençesini uzattı ve "baba" Elvis'in yüzünün yan tarafına tokat attı.
Göz ucuyla sürekli Elvis'e bakan Chris: "……"
Elvis elini uzattı ve Li Luo'nun küçük pençesini yüzünde tuttu, avucunun içine koydu ve sonra nazikçe ovuşturdu, [Sorun çıkarma.] Li Luo'yu ilahi bir sezgiyle uyarmasına rağmen, gözlerindeki ifade çok nazik ve yumuşaktı.
Li Luo cevap vermedi ve masumca bir "miyav" sesi çıkarmadan önce yuvarlak kedi göz bebekleriyle ona baktı.
Elvis'in dudaklarının kenarı hafifçe kalktı, Li Luo'yu omzundan aldı, sonra onu kucağına aldı ve eliyle başını ve yumuşak karnını ovmaya başladı.
Li Luo anında "miyav miyav miyav" sesleri çıkardı, sonunda dayanamadı ve Elvis'in parmağını birkaç kez dişleriyle ısırdı, ancak o zaman Elvis onu "sevmeyi" bıraktı, ama onu geri omzuna koymadı, onu hala kollarında tutan Elvis, gözleri dümdüz ileriye bakmaya devam ederken yürümeye başladı.
Artık büyülenmiş hissetmeyen Li Luo, ışınlanma dizisine girerken diğerlerine katılırken Elvis'in kollarında sessizce yuva yapıyordu.
Bu ışınlanma dizisinin yaydığı ışık ışınları, Li Luo ve Elvis'in şimdiye kadar gördüğü tüm ışınlanma dizilerinden daha yoğundu, oluşan ışık doğrudan gökyüzüne yükselmeden önce bir ışık demeti haline geldi.
Bununla birlikte, uzun mesafeli iletim nedeniyle, kullanılan süre de önceki kısa mesafeli ışınlanma dizisinden çok daha uzundu. Li Luo, kendisini bir ışıklar denizinde dolaşıyormuş gibi hissetti ve bu ışıkların bir parçası haline geldi.
Bu çok harika bir duyguydu, Elvis'in koynunda olduğunu hissedemiyordu, kendini bile hissedemiyordu, sanki tüm duyularını kaybediyordu ve hissedilen tek şey bunlardı. her yeri saran ışık huzmeleri.
Bu harika duygu, Li Luo bir kez daha Elvis'in kucaklamasının sıcaklığını hissetmeden önce on dakika sürdü. Sonra, Elvis'in tutuşunun çok sıkılaştığını hissetti ve gevşemeye başlaması biraz zaman aldı.
Işınlanma düzenini saran ışık demeti kaybolduktan sonra, içerideki tüm insanlar yavaş yavaş ışınlanma dizisinin menzilinden ayrıldı. Ancak Elvis hala ayaktaydı ve hareket etmedi, ancak uzun bir süre geçtikten sonra Li Luo, Elvis'in zihninde "Hadi gidelim" dediğini duydu.
Bir grup insan, ışınlanma dizisinin bir sonraki yerine varmadan önce, iki gün boyunca yolculuklarına bir kez daha koşturdu. Bunu, sonunda bu gezinin varış noktasına, yani Galing İmparatorluğu'na varana kadar dört kez transfer olana kadar tekrarladılar.
Gidecekleri son şehirde bir ışınlanma düzeni kurulmadığı için, herkesin son varış noktalarına, yani Yale Şehri'ne ulaşmadan önce üç veya dört gün yürümesi gerekiyordu.
Yale City'ye geldikleri tüm yolculuktan sonra akıl hocaları dahil herkes çok yorgundu. Böylece herkes şehre girdikten sonra, hemen oldukça iyi bir konaklama yeri aradılar ve doğrudan içerideki odaların yarısını tuttular.
Li Luo kalacakları odaya girdikten sonra hemen insan şekline girdi, gelişigüzel beyaz bir gecelik giydi, esnerken yatağa yürüdü ve sonra uzandı.
Yürümemesine ve bu günlerde hep Elvis'in kollarında olmasına rağmen, uykusu geldiğinde uyuyamıyordu. Üstelik insan formunu koruyabildikten sonra insan formunda uyumaya alışmıştı ve artık uzun zamandır yapmadığı kedi formunda uyuma ihtiyacı duymak onu çok rahatsız ediyordu. Sonuç olarak, artık dinlenecek bir yeri olduğuna göre, Li Luo günlerdir birikmiş yorgunluğunun birdenbire sular altında kaldığını hissetti, birkaç saniye içinde derin bir uykuya dalmıştı.
Elvis, Li Luo'nun imajını tamamen göz ardı ettiğini, yatağa yürüdüğünü ve hemen uykuya daldığını görünce, gözlerinde gülümsemeden bir iz bırakmadan edemedi. Birinin yanlışlıkla yanlış odaya girip Li Luo'yu bulmasını önlemek için arkasını döndü ve kapıyı kilitledi. Daha sonra kıyafetlerini çıkardı ve bir takım yumuşak gecelikler giydi, yatağa yürüdü ve Li Luo'nun yanına uzandı. Sonra Li Luo'nun beline sarıldı ve yavaşça uykuya dalmadan önce onu göğsüne koydu.
Yoldayken beklenmedik olayların meydana gelmesini önlemek ve yarışmayı geciktirmemek için akıl hocaları öğrencileri erkenden Yale City'ye götürdüler, bu nedenle geldiklerinde yarışmanın resmi olarak başlamasına bir hafta vardı.
Bundan önce, öğrenciler hareket etmekte özgürdü.
Li Luo, ertesi gün güneş zaten üç kutup zamanının üzerine çıkana kadaruyudu, ancak o zaman sersemlemiş bir şekilde gözlerini açtı. Elini uzatıp gözlerini ovuşturdu, bir süre yatakta yattıktan sonra ayağa kalktı. Li Luo, çevresinde kimsenin olmadığını keşfettikten sonra hemen etrafına baktı, odada Elvis'ten hiçbir iz yoktu, dışarı çıktığını tahmin etti.
Li Luo bir süre yatakta oturuyordu, yataktan kalkmaya hazırlandı ve Elvis'i bulmak için kedi kılığına girdi, Elvis kapıyı itip açtığında ve elinde bir tepsiyle içeri girdiğinde, üç çeşit tabak vardı. Ve içinde iki büyük parça buğday ekmeği.
"Uyandın mı?" Elvis kapıyı kilitlemek için bir elini kullandı, ardından tepsiyi odanın içindeki masanın üzerine koydu, "Kalk ve yıkan, sonra yemek yemeye gel."
"Tamam." Li Luo cevap verdi, hızla yataktan kalktı ve Elvis'in yanına oturup yemeye başlamadan önce kendini temizledi. Birkaç ağız dolusu ekmek ve tabak yedikten sonra Li Luo, "Yemeğimizi bitirdikten sonra, dışarı çıkıp birlikte şehirde dolaşalım" dedi.
Elvis, "Nereye gitmek istiyorsun?" sözlerini duyduktan sonra başını kaldırdı ve Li Luo'ya bir bakış attı.
"Sadece dolaşıyorum, dışarı çıkıp biraz temiz hava almak istiyorum." Li Luo yemek yerken başını eğdi.
Elvis'e Elvis'in onu dışarı çıkarmasını istemesinin amacının Elvis'in o noktaya girmesine izin vermek olduğunu söylemeyecekti, en iyisi Elvis'in müzayedenin içeriğiyle ilgilenmesine izin vermekti. Müzayede başladığında müzayede alanına kendi inisiyatifiyle girebildi ve olay örgüsü kusursuz bir şekilde yürütülebildi.
********************
Bu günün son bölümü.Son birkaç gündür uykuya damakta sıkıntı çekiyorum. Ve bu beni kötü etkiliyor. Gerek çevirilerde gerek atmayı unutmam olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Ficção AdolescenteBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...