Li Luo bilincini geri kazandı ve kendini bir yatağın üstünde uzanırken buldu. Gözlerini açtıktan sonra, Li Luo hemen bakışlarını bir daire içinde gezdirdi ve odanın içinde Qin Yu'nun figürünün olmadığını fark etti.
Li Luo rahatlayarak içini çekti. Tam yataktan kalkmak üzereyken, Li Luo bir şeylerin yanlış olduğunu hissetti. Anında başını eğdi ve vücudunun üst kısmının çıplak olduğunu ve omuzlarının üzerine yalnızca ince bir kırmızı muslin giysi tabakası örtülmüş olduğunu gördü, temelde hiçbir şey giymemiş gibi. Giysilerin arasından göğsündeki iki küçük noktayı ve giysilerin soluk kırmızı rengine karşı açık yeşim gibi açık tenini açıkça görebiliyordu, ancak bu sadece tenini daha da açık ve şeffaf gösteriyordu.
Li Luo, "......" Bir dakika! Burada neler oluyor?
Li Luo yorganı vücudundan kaldırdı ve pantolon giymediğine emindi. Üstelik tüm vücudu yukarıdan aşağıya kırmızı muslinle sarılmıştı. Ayrıca belinin kırmızı kurdele ile bağlanması orijinal ince belini daha da ince gösteriyordu.
Li Luo kendi vücudundaki elbiseye baktı ve kendini güçsüz hissetti. Hikâyenin ilerleyişini zihninde hızlıca kontrol etti. Zaten yüzde 99'a ulaşmıştı. En son kontrol ettiğinde çok ilerliyordu ama hemen orada durdu ve artık değişmedi.
Li Luo'nun başka bir yolu yoktu, sadece vücudunu bir yorganla örtebilir ve Xiao Qi'yi çağırarak, sistem alanında saklanan bir dizi giysiyi almasına yardım etmesine izin verebilirdi.
Xiao Qi eskisinden farklıydı, yavaş yavaş görünürdü, 【Büyük Ev Sahibi, bir şeye ihtiyacın var mı? 】
[Xiao Qi, bir takım elbise almama yardım et.] Li Luo hızlıca söyledi. Bu tür kıyafetleri giymek onu baştan aşağı rahatsız hissettiriyordu.
【Üzgünüm Büyük Ev Sahibi, bunu yapamam, kimsenin varlığımı öğrenmesine izin veremem. Xiao Qi yakın zamanda bu odayı taradı ve giyecek kıyafet yok. 】 Xiao Qi'nin sesi biraz utanmış gibiydi.
Li Luo hala bir şey söylemek istedi ama Xiao Qi aceleyle zihninde, 【Harika...Büyük Ev sahibi, ana karakter geri geldi, ilk ben gidiyorum, o ayrıldığında beni tekrar arayabilirsin! 】
—O zaman ne kullanacaksın!
Li Luo sersemlemişti ve Xiao Qi'nin ağzından kahramanın gelen kişi olduğunu duyduğunda vücudu anında kaskatı kesildi.
Gerçekten de, sadece birkaç saniye sonra, başlangıçta sıkıca kapatılmış olan kapı dışarıdan açıldı. Yatağa boş boş bakan Li Luo, görüşünü tamamen engelleyen bir ekran olduğu için dışarıdaki sahneyi net bir şekilde göremedi, bu yüzden dışarıdaki insanlar da onu göremezdi.
Li Luo birçok ayak sesi duydu, ama çok geçmeden bu sesler hızla odadan tekrar uzaklaştı. Ancak Li Luo, Qin Yu'nun ekranın arkasında durduğunu açıkça hissedebiliyordu.
Yarım fincan çay geçene kadar, ancak o zaman Li Luo uzun ve düz siluetin ekranın arkasından dolaştığını gördü, siyah gözbebekleri dosdoğru Li Luo'nun yönüne baktı. Li Luo'yu gördüğü anda, gözlerinde hafif karanlık bir ışık parlıyor gibiydi, ama kısa sürede yok oldu.
O anda, Li Luo orijinal görünümüne geri dönmüştü. Uzun, siyah saçları arkada gevşekçe dağıldığı için toplanmamıştı. Omuzları, içeri giren diğer adama göre çok daha dardı. Vücudundaki o kırmızı muslin parçası, vücudunu sıkıca sardığı için, hafif kırmızı bir sis dokunuşu gibiydi. Göğsünde, muslinin arasındaki kıvrımlarda iki noktanın gölgeleri hafifçe seçilebiliyordu.
Li Luo, orada duran Qin Yu'ya baktı. Qin Yu da ona bakarken bakışları kilitlendi. O ve Qin Yu sessizce birbirlerinin yüzlerine on saniyeden fazla baktıkları halde konuşmadılar, Li Luo nihayet sessizliği bozarak sordu, "Yu, giymem için bir takım elbise almama yardım eder misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Teen FictionBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...