Bölüm 12:'The Wild Dragon Proud Days' 1.12

611 81 18
                                    

[1] Daren (大人):etişkin, statü sahiplerine atıfta bulunmak için kullanılan genel terim.[2] Jiejie (姐姐): abla[3] Ben (本) bir konuşmacı tarafından kendilerini üçüncü şahıs (illeism) olarak ifade etmek için kullanılır. Bu konuşma biçimi, genellikle konuşmacının eşitler arasındaki bir konuşmanın parçası olduğu veya odadaki en yüksek rütbeli kişi olduğu durumlarda, daha resmi durumlar için kullanılır." Gongzǐ " – bir memurun oğlu; soyluların oğlu; oğlun (şerefli)" Diànxià " — Majesteleri (onursal); Majesteleri

Vali konağı onlarca dönümlük bir alanı kaplıyordu ve oldukça lüks bir yerleşim planına sahipti. Her köşesi parlak bir şekilde aydınlatılmış, yeşimden oyulmuş duvarları ve onlara enfes bir his veren köşkleri olan devasa bir konaktı.

Li Luo ve Qin Yu, şans eseri duvarın üzerinden atladılar ve valinin konutunun bahçesine girdiler. Sık çiçeklerin ve ağaçların arasına saklandılar, kendilerini onların gölgesine gizlediler. Hafif yürüme sesi ağaçların arasından esen rüzgarın hışırtısı ile karışıyordu.

İkisi de aceleyle bir taş döşemenin arkasına saklandı, arnavut kaldırımlı mahallere uzaktan dikkatle baktılar ve uçuk pembe giysiler içindeki iki hizmetçinin yakındaki konuşmasını dinlediler.

"Evet, ' Daren ' [1] iyi bir ruh halinde ve şimdi bile yatağında hala Li Gongzi'ye tapıyor. Duyduğuma göre isyancı güçler zaten şehir kapılarının dışında." Elinde gümüş bir tabak tutan genç görünümlü hizmetçi, sesinde biraz sinirlilik olduğunu söyledi.

"Neyden korkuyorsun? Bu isyancı güçler şehre o kadar kolay saldıramazlar, ayrıca Daren bu konuyu uzun zaman önce imparatora bildirdi, bu yüzden birkaç gün içinde bize yardım edecek takviyeler olacak." Yaşlı hizmetçi kendinden emin bir tonda, elini tembelce kaldırıp sonra havayı sımsıkı tutarken, "Bu mesele bizim için endişelenmemiz gereken bir şey değil. Acele etsek iyi olur çünkü Daren ve Li Gongzi bitirene kadar orada olmazsak cezalandırılmaya hazır olsak iyi olur."

"Evet, Ling Er ' jiejie ' [2] doğru, hadi daha hızlı gidelim."

Konuşma hızlandı ve iki hizmetçi hızla adımlarını hızlandırdı. Ancak taş döşemenin önüne geçer geçmez genç hizmetçinin gözleri aniden kapandı ve yumuşak vücudu geriye doğru çökmeye başladı. O anda, bir yandan hizmetçiyi, diğer yandan düşen gümüş tabağı yakalayan bir gölge hızla yandan fırladı. 

Sonra ön tarafta başka bir gölge görüldü, figürü parladı ve ardından Ling Er adlı hizmetçinin arkasında belirdi. Bir elini pençe durumuna çevirerek Ling Er'in boğazını tuttu, "Hareket etme, yoksa seni öldürürüm."

Li Luo, hizmetçiyi kollarına alarak taş döşemeye sürükledi ve şafaktan önce uyanmadığından emin olmak için uyku akupunktur noktasına vurdu. Daha sonra Qin Yu'nun yanına döndü.

"Sen kimsin? Burası vali konağı, gizlice içeri girerseniz, sonunuz iyi olmaz." Ling Er'in sesi titriyor olsa da, yine de güven veriyordu.

"Bizi Daren'inize götürün. Ve boş konuşmayı kes! Acele et!" Qin Yu'nun sesi çok soğuktu, insanlara bin yıllık bir buz göletinde ıslanmış gibi hissettiriyordu. Kelime kelime insanları dondurarak buz tortularına dönüştürdü.

Ling Er adlı hizmetçi hemen saman süzgeci gibi titremeye başladı. "Anlıyorum, lütfen benimle gel" derken pürüzsüz alnında bir ter tabakası vardı.

......

NSFW uyarısı

Evin korumalarından kaçarken, üçü birkaç gezinti yolundan geçti ve sonunda dekoratif, çok zarif bir avluya girdi.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin