Bölüm 76: Saint Magus 2.39

41 9 6
                                    

Dört yıldır bu büyülü eserin içindeler.

Elvis'in boyu dört yıl öncesine göre beş santimetre daha uzundu ve yüzünün hatları da biraz daha belirgin hale geldi.

Li Luo'nun yüzündeki bebek yağı son dört yıl içinde soldu ve boyu da öncekinden sekiz santimetre daha uzundu ama yine de Elvis'ten bir kafa daha kısaydı.

Şu anda son seviyedeydiler, bu seviyedeki sınavı geçtikleri sürece bu büyülü kalıntıyı hemen terk edebilirler.

Bu sefer, Li Luo'nun kitapta yazıldığı tarihten bir yıl daha kısa bir sürede.

Bununla birlikte, arada bir yıldan fazla bir fark olmasına rağmen Elvis'in rütbesi hala orijinal metindekiyle aynıydı ve dokuz yıldızlı Aziz Sihir Eğitmeni seviyesine yükseltilmişti.

Elvis'in bulunduğu kıtada Aziz Sihir Eğitmeni seviyesine ulaşabilen on kişi vardı ve Aziz seviyesinde sadece bir kişi vardı.

Ve şu anda tek Aziz seviyesi 165 yaşındaydı, tüm saçları çoktan beyazlamıştı. Ancak büyü gücüyle beslenmesi nedeniyle hâlâ yetmiş veya seksen yaşlarında yaşlı bir adam görünümündeydi ve bacakları ve ayakları hâlâ çok sağlıklıydı.

Aziz seviyesinden daha yüksek bir rütbe vardı ama bu sadece kıtada dolaşan bir efsaneydi.

Efsaneye göre, binlerce yıl önce kıtada gerçekten de çarpıcı bir dahi doğmuş, 100'lü yaşlarındayken Aziz rütbesi sınırını aşmış ve Tanrı olmuştur.

Daha sonra bu baş döndürücü dahi, kısa bir süre sonra kıtadan iz bırakmadan kayboldu ve kimse onun nereye gittiğini bilmiyor, geriye yalnızca şimdiye kadar kıtada dolaşan efsanesi kalıyor.

*****

Li Luo, birkaç kara bulutla işlenmiş, açık maviyle karışık beyaz bir elbise giyiyordu ve uzun gümüş saçları basitçe başının arkasına bağlanmıştı.

Vücudu uzadıkça Li Luo'nun yüzü de açıldı. Ancak oldukça küçük olan canavar formuyla ilgili olduğu tahmin ediliyor. Yüzü ortalama bir erkeğe göre hala çok küçük ve narin görünüyordu. Ayrıca figürü diğer erkeklere göre biraz daha zayıftı, omuzları hâlâ dardı ve çok narin görünüyordu.

Elvis, eskisinden daha derin ve sağlam bir yüze ve dağınık, yarı uzunlukta sarı kısa saçlara sahip, tam anlamıyla bir genç görünümüne sahipti. Omuzları geniş ve bacakları uzundu, siyah dar bir elbise giyiyordu, beline aynı renkte bir kemer takılmıştı, bu da patalayıcı güçle dolu sert ve kara bir pantere benzeyen belini tam olarak ortaya çıkarıyordu.

Neyse ki aldıkları kıyafetler vücut değişimine uyum sağlayabilen elbiselerdi, aksi takdirde burada oldukları dört yıl boyunca tıpkı vahşi insanlar gibi hayvan derisinden kıyafetler giyerek yaşamak zorunda kalacaklardı.

Li Luo, Elvis'i arkasından yakından takip etti ve etrafta dolaşan beyaz sise doğru yavaşça yürüdü.

Bu beyaz sis parçası tam olarak son seviye denemesinin olduğu yerdi, arkasında orijinal yeşil görünümüne kavuşmuş bir ormanı vardı, kuşların keskin sesini her zaman duyabiliyordunuz.

Son deneme Elvis'in kalbini yumuşatmaktı. Güçlendirilmiş ve rafine edilmiş dış kısımla karşılaştırıldığında, iç kısmın rafine edilmesi ve temperlenmesi daha zordu.

Yalnızca dış görünüşleri kadar kalpleri de güçlü olanlar, kendi görüş alanlarındaki herhangi bir yabancı cisim tarafından karıştırılmazlar ve her zaman sakinliklerini koruyup en iyi kararı verebilirler. Yalnızca böyle bir kişi daha da güçlenebilir ve her engeli aşabilir.

Bedeni iyileştirmek kolaydı ama kalbi iyileştirmek zordu.

Orijinal Elvis bu seviyede bir aydan fazla kaldı ve neredeyse çıkamadı, sonunda büyük bir aydınlanmaya ulaştı ve illüzyondan kurtularak bu en zor son seviyeyi geçti.

Son deneme sadece kalbi iyileştirdiğinden ve başka bir tehlikesi olmadığından, Elvis beyaz sisin içine girdiğinde, daha önce olduğu gibi daha agresif bir büyülü canavarın saldırısı olmadı.

Beyaz sisin içine girdikten sonra Elvis, göz ucuyla dikkatsizce Li Luo'nun yönüne bakıyormuş gibi yaptı.

Li Luo'nun canavar formuna dönüşmediğini ve etrafına baktığında gözlerinde bariz bir tedbirin bulunmadığını görünce, Elvis'in gözlerinde bilinmeyen bir ışık izi parladı.

O zamanlar, ilk üçüncü seviyedeyken Elvis, Li Luo'yla ilgili bir sorun olduğunu bir şekilde hissetmişti.

Hayır, Li Luo hakkında çok daha önceden tuhaf bir his beslediği söylenmeli, Li Luo'nun ikisinin gelecekte ne deneyimleyeceği konusunda çok net bilgi sahibi olduğunu hissetti.

Ancak o zaman duyguları şimdiki kadar net değildi.

Bunun farkına vardıktan sonra Elvis, Li Luo'nun denemelerden geçerken her hareketine bilinçaltında dikkat etmeye başladı.

Ne kadar çok gözlemlerse, Li Luo'nun eylemleri karşısında o kadar çok şok oldu. Her ne kadar Li Luo'nun hareketleri çok incelikli olsa da, Elvis'in dikkatle gözlemlediği gibi, açıkça anormaldi.

Ludwig neden ne olacağını bu kadar net bir şekilde bilebilir?

Tıpkı bunların hepsi elinin altındaymış gibi.(çünkü öyle)

*************************
Nasılsınız?

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin