Bölüm 57: Saint Magus 2.20

233 27 9
                                    

Aceleci, yolculukla geçen bir başka günün ardından, sonunda Sihirli Canavarlar Sıradağları'nın tehlikeli orta kısmından çıkıp çevre bölgeye geldiler.

Dün bir kez daha dördüncü seviye büyülü bir canavarla karşılaştılar ama Elvis'in koruması altında herkes ondan kaçmayı başardı.

Bu sefer ekip çok tehlikeli bir yerden geçmesine rağmen beklenmedik bir şekilde herhangi bir kayıp vermedi, bu yaralı orta yaşlı adamı çok heyecanlandırdı, kalabalığın arkasında yürüyen Elvis ve Li Luo'ya bakarken gözleri duygu doluydu.

Keşke ikisini eskort ekibinde tutabilseydi, ne yazık, o dört yıldızlı büyücü kesinlikle bu isteği kabul etmeyecekti ve o güçlü gümüş saçlı genç adam büyücünün sözleşmeli savaşçısı olmalı, her zaman onu takip edecek ve onu koruyacak. Ne de olsa, kıtadaki tüm insanlar, büyücülerin çok güçlü olmasına rağmen vücutlarının çok kırılgan olduğunu biliyordu, eğer onları koruyacak güçlü bir savaşçıları olmasaydı, yakın dövüş saldırılarına tamamen karşı koyamazlardı.

Ancak bu günlerdeki gözlemi altında, ikisi arasındaki ilişkinin bir büyücü ve savaşçısı kadar basit olmadığını hissetti, ona göre ilişkileri sadece usta ve takipçi arasındaki değil……Biraz daha fazla belirsiz.

O sarışın büyücü belli ki kendisinden daha kısa olan gümüş saçlı savaşçıyı seviyordu, her zaman gümüş saçlı savaşçının durumuna dikkat ediyordu ve gümüş saçlı savaşçının da zaman zaman kendisine doğru belirsiz hareketler yapmasından çok endişeleniyordu.

Tepki vermede çok yavaş olduğunu düşündüğü gümüş saçlı savaşçı, sarışın büyücünün ona karşı olan niyetini hala anlamış görünmüyordu, ama görünüşe göre sarı saçlı büyücüyü de sevmeli, çünkü hareketlerine karşı koymuyor ve sadece kendini çok utangaç hissediyordu.

Bir yabancı olarak yaptığı gözlemlerde, ikisinin farkında olmasalar bile, yalnızca gözlerinin alenen sevgi gösterileriyle neredeyse kör olduğunu hissetti, ancak aralarındaki belirsiz atmosferi ortaya çıkarmak ve bozmak gibi bir niyeti de yoktu.

Sarı saçlı büyücü, aralarındaki uyumlu atmosferi bozarsa ve ona nasıl korkunç bir büyü yapacağını bilen sarı saçlı büyücüyü kızdırırsa, hafife alınacak bir adam değildi.

Bunun için tüm astlarını da gizlice uyardı, böylece sarı saçlı büyücüyü ve gümüş saçlı savaşçıyı rahatsız edecek hiçbir şey yapmadılar.

Bu şekilde, herkes barış içinde geçinebilir ve beş günden fazla zaman geçirdikten sonra, sonunda bu uçsuz bucaksız Sihirli Canavar Sıradağlarını terk edip Saint Malo İmparatorluğunun topraklarına girebilirler.

Sihirli Canavarlar Sıradağları'ndan ayrıldıktan sonra herkesin ifadesi hemen rahatladı ve gerginlikleri de kolayca azaldı, birçok kişi derin bir nefes aldı ve Sihirli Canavar Sıradağlarından sağ salim ayrılmalarını kutladı.

Bir sonraki adım, randevu yerine ulaşmaktı, ancak o zaman görevleri tamamen tamamlanabilirdi.

……

Daha önce eşyayı emanet eden kişilerin talimatına göre üç gün boyunca düz ana caddede yürümek ve oldukça geniş bir şehrin önüne gelmek zorunda kaldılar.

Sıradan insanların girdiği şehir kapısından girdikten sonra. Li Luo, yükselen şehir duvarını geçtikten sonra güzel batı tarzı binaları hemen gördü ve sürekli bir yaya akışı vardı. Şehir kapısından birkaç yüz metre daha ilerlediğinde çok hareketli bir pazar gördü.

Önden giden yaralı orta yaşlı adam, hareketli pazara bir göz atmakla yetindi ve ardından, "Artık herkesin yorgun olduğunu biliyorum, ama komisyonu almak için biraz bekleyin, sonra sizi eğlenmeye götüreceğim," dedi.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin