Bölüm 31: The Wild Dragon Proud Days 1.31

447 57 6
                                    

[1] " Zhen ": Kraliyet Ben veya Biz. İmparator kendini böyle ifade ediyor.[2] " Gongzi ": bir memurun oğlu; soyluların oğlu; oğlun (şerefli)

Li Subayı, Qin Yu'nun gözleriyle buluşmaya cesaret edemedi ve sadece başını indirdi ve yanıtladı, "Bu son birkaç yıllık eğitim seanslarından sonra, 20.000'den fazla ekstra insan işe alındı. Son iki yılda artan insan gücü ile birleştiğinde, toplamda 50.000'den fazla insan var. Talimatları ile biten miktar 30,008'dir, temas ettikleri kişileri gözlemledikleri sürece, hemen yargılayabilecekleri, o kişi olup olmadığı konusunda en küçük ayrıntının bile kaçırılmayacağı garanti edilebilir. İmparatorun tarif ettiği kişinin tasvirine uygun."

"50.000'den fazla insan, hala çok az insan var." Qin Yu ayağa kalktı ve köşedeki küçük bir masanın üzerine yerleştirilmiş güzel bir saksının kenarına yürüdü, gözleri çiçek vazosunun desenini dikkatle izliyor gibiydi, "Zhen [1] size 50.000 kişi daha gönderecek. Bu iyi eğitimli 30,008 kişi için ne yapacağınızı biliyor olmalısınız, değil mi?"

"Evet, bu ast kesinlikle hepsini düzgün bir şekilde ayarlayacak ve insan gücünü çeşitli ülkelere dağıtarak bunu başarmak için çok çalışacak." Li Memur, sırtında daha fazla ter akarken, Qin Yu'nun o kişiyi, Su Mucheng'i bulmasının ne kadar önemli olduğunu bildiğini söyledi. Su Mucheng'in ilişkileri her zaman iyi olduğu için Qin Yu'nun yanından neden vedalaşmadan ayrıldığını anlamıyordu, hatta üç yıllığına ayrıldı. Ancak, küçük bir subay olarak, doğal olarak Qin Yu'ya doğrudan sormaktan korkuyordu ve talimatlarını ancak itaatkar bir şekilde yerine getirebilirdi.

"Çok iyi, gidebilirsin." Qin Yu çiçek vazodan bakış açısını geri çekti ve Li Memuruna baktı.

Li Memur, odadan çekilmeden önce yüksek sesle hızla kabul etti.

......

İki yıl geçmişti, Li Luo bir restorandaydı ve birkaç çeşit yemek alıyordu. Elinde birkaç kese kağıdıyla restorandan ayrılmadan önce garsonun hepsini toplamasına izin verdi ve şimdi yaşadığı eve doğru yürüdü.

Son zamanlarda bunun kendi yanılsaması olup olmadığını bilmiyordu ama her zaman karanlıkta onu izleyen birinin olduğunu hissediyordu. Bu his çabucak yok olmasına rağmen, o kadar hızlıydı ki neredeyse kendi hayal gücü olduğunu düşündü.

Buna rağmen, Li Luo biraz rahatsız hissetti. Bu gece yemeğini bitirdikten sonra, burayı terk etmek için karanlıktan yararlanmadan önce gecenin kararmasını beklemeye karar verdi. Sonra geceyi geçirecek bir yer bulacaktı. Daha sonra şehir kapısı açıldığında hemen bu ülkeyi terk ederdi.

Bu son günlerde, tatlı satan mağazalardan bir sürü lezzetli atıştırmalık satın almasına yardım etmeleri için birkaç çocuğa bahşiş vermişti. Daha sonra hepsini Xiao Qi'nin depolama alanına yerleştirdi.

Li Luo, kiraladığı kendi küçük avlusuna döndü. Kısa bir süre önce aldığı tüm sıcak yemekleri masanın üzerine yerleştirdi, birkaç yemek çubuğu aldı ve yavaşça yedi. Şimdi görünüşü çok sıradan bir genç adamınki gibiydi. Yüz hatları çok donuktu, gördükten hemen sonra unutacağınız türden bir insandı ama yüzünün tepesindeki bir çift şeftali çiçeği gözü yüzünden sıradan görünümü çok daha belirgin hale gelmişti.

Li Luo yemeğini bitirdikten sonra, gece tamamen karanlıkta kalana kadar odanın içinde bekledi. Ayağa kalkıp avlu kapısına doğru yürümeden önce, çevresinde yaşayanlardan bazılarının ışıklarını söndürüp uyumasını bekledi. Avluya açılan kapıyı açar açmaz, kapıdan çok uzakta olmayan, sırtı ona dönük, geniş ve ince bir figür gördü.

Li Luo'nun kalbi hemen yüksek bir çarpma sesi çıkardı, Xiao Qi'nin depolama alanını saklamak için kumaşa sarılı bir demeti taşıyan eli korktuğu için neredeyse yere düşüyordu.

Qin Yu, o-he-he, neden bu yere geldi ve burada olması nasıl mümkün olabilir? Bu basitçe bilim dışıdır.

Bu kitaptaki dünya topraklarındaki son ülkeye, Qing Xiao Ülkesine saldırması gerekmiyor mu?

Li Luo çabucak sakinleşmeden önce bir an panikledi. Şimdilik orijinal görünümünde değildi ve Evrensel Kılık Değiştirme Hapı hala etkili olduğu dönemdeydi, Qin Yu onu nasıl tanıyabilirdi?—Ama Qin Yu şu anda açıkça kiraladığı evinin önünde duruyordu!

Li Luo, aslında içinde sadece birkaç parça giysiyi sıkıca tutan bohçayı elinde tuttu. Gerçekten arkasını dönüp kapıyı sıkıca kapatmak istese de, yarın öğlen Evrensel Kılık Hapı etkisini kaybedecekti, bu gece gitmesi ya da yarım aydan fazla beklemesi gerekiyordu. Li Luo tekrar tekrar düşündü ve Qin Yu'ya onu görmemiş gibi davranmaya ve doğrudan görmezden gelmeye karar verdi, kendi düşüncelerine göre uzaklaşması kolay olurdu. Li Luo çok sakinmiş gibi davrandı, dışarı çıkıp avlunun kapısını kapattı ve ardından bohçayı omzuna astı, Qin Yu'nun durduğu tarafa doğru yürüdü.

Kendini dizginlemek için çok uğraşmasına rağmen, kalp atışları hala birkaç kez hızlandı ve avuçları bile biraz terlemişti.

Li Luo, Qin Yu'nun durduğu yeri geçti, Qin Yu hala orada, en ufak bir hareket olmadan, tıpkı genel olarak orada yükselen bir heykel gibi duruyordu.

Li Luo, yan tarafındaki eli aniden büyük ve sıcak bir el tarafından tutulduğunda rahatlayarak nefes almak üzereydi.

"Mucheng, sen misin?" Birkaç yıl sonra bu ses, Li Luo'nun kulaklarına yakın olduğu için manyetik olduğu kadar daha derin ve alçak hale geldi.

Li Luo şaşırmıştı, ama yüzeyde hala sakinmiş gibi davrandı, yavaşça döndü ve Qin Yu'nun yönüne baktı, sıradan ve vasat yüzünde şaşkın bir ifade belirdi, "Bu Gongzi [2], ne dersin? yanlış kişiyi mi buldun?"

Qin Yu karanlıkta duruyordu, Li Luo yüzündeki ifadeyi göremiyordu ama Qin Yu'nun gözlerinin onunkilere dikildiğini açıkça hissedebiliyordu, tıpkı ihanete uğramış ve terk edilmiş yalnız bir kurt gibi, çok korkunçtu.

Li Luo, o kavurucu gözlerle kendisine bakarken kafa derisinin tamamen ayağa kalkacağını hissetti. Kendisini tutan eli atmak için tüm fiziksel gücünü kullandı, bileğini Qin Yu'nun elinden çıkarmak istedi, "Bu Gongzi, üzgünüm, hala yapacak bir şeyim var, beni bırakır mısın?"

Qin Yu bir kez başını eğmiş gibiydi, sonra Li Luo'ya baktı, bakışları daha da kavurucu ve sahiplenme arzusuyla doluydu, karanlıkta hafifçe kıkırdar gibiydi, "Hayır, sen Mucheng'sin." Sonra Li Luo'nun tekrar mücadele etmesine izin vermedi ve onu doğrudan göğsünde tuttu.

Li Luo da şimdi numara yapmaya devam etmek istemiyordu, hızla Qin Yu'ya bir saldırı başlattı. Dövüş sanatları Qin Yu'nunkinden çok daha kötü olabilir ama Qin Yu'nun ona zarar vermeyeceğinden emindi. Dövüş sanatları da Qin Yu'ya zarar veremezdi, bu yüzden çekincesi yoktu, sadece kaçabilmek için fırsat için savaşmak istedi.

Ancak, bu birkaç yıl boyunca Qin Yu'nun diğer ülkelere saldırmaya odaklanmasına rağmen, eğitimde gevşemediğini düşünmedi. Sadece şu anda dövüş sanatları, Li Luo'nun onu terk ettiği zamandan daha da gelişmiş değildi, aynı zamanda bir katmandan daha fazla geliştirildi, onu daha da eşsiz kıldı, ona karşı durabilecek kimse yoktu.

Li Luo ve Qin Yu, Li Luo yenilmeden önce sadece on hamleden fazla değiş tokuş yaptılar, Qin Yu tam gücüne başvurmamış olsa da, yine de Qin Yu tarafından çabucak durduruldu.

Qin Yu bir eliyle Li Luo'nun iki elini tuttu, ardından Li Luo'yu hızla kucağına aldı ve acımasızca dudaklarını ısırdı. Li Luo sadece dudaklarındaki acıyı hissetti, hemen kan kokusunu aldı, dudaklarının ayrılıncaya kadar Qin Yu tarafından ısırılacağını biliyordu.

Qin Yu'nun öpüşü çok şiddetliydi, sanki onu midesine indirmek istiyormuş gibi, ancak uzun bir süre geçtikten sonra öpüşmesi yavaş yavaş daha yavaş ve nazik hale geldi. Ancak Li Luo oksijen eksikliğinden dolayı başı dönüyordu ve Qin Yu tarafından sıkıca tutulan beli de kırılmak üzere olduğu için aşırı derecede ağrıyordu.

Sonra her şey kararırken bilincini kaybetti.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin