Bölüm 65: Saint Magus 2.28

175 25 10
                                    

Akademilerin yarışması beş gün içinde, müzayede ise üç gün içinde yapılacaktı.

Yarışma başlamadan önceyr bir zaman belirlendi, yarışmaya katılan bazı öğrencilerin de müzayedeye katılmak isteyeceği tahmin edildi, bu da müzayedeye gelen kişi sayısını artırdı, bu da müzayedede eşyaların nihai fiyatının artmasına yardımcı olacaktı.

Müzayedenin başlamasından iki gün önce Elvis, Li Luo'yu aldı ve tüm Yale Şehri'ni dolaştı ve burada her türden özel atıştırmalıkların tadına baktı. Bunların arasında Li Luo'nun favorisi çikolatadan yapılan bir tatlı ve tuzlu köftelerle doldurulmuş derin yağda kızartılmış bir sandviçti. Elvis, saklama çantasına koymadan önce her birinden on kutudan fazlasını doğrudan satın aldı.

Üçüncü gün, gökyüzü aydınlandıktan kısa bir süre sonra Elvis, hala uyuyan Li Luo'yu hemen silkeleyerek uyandırdı çünkü müzayedenin kabul saati oldukça erkene ayarlanmıştı. Erken kalkmazsanız giriş bileti almak için çok geç olacak ve müzayedeye katılamayacaksınız.

Müzayedede, herkesin oturması beklendikten sonra, fiilen başlaması bir saat daha alacaktı.

Li Luo, Elvis tarafından itilerek uyandırıldığında, açık gözleri hala şaşkındı, gümüş rengi saçları da uyuduktan sonra tamamen dağılmıştı, yüzünde hala yeni uyanmış bir kızarıklık tabakası olduğundan bahsetmiyorum bile, çok sevimli görünüyordu.

Elvis, gözleri hâlâ buğulu olan Li Luo'ya baktı, daha sonra kendini tutamadı ve hızla eğilip hâlâ sersemlemiş olan Li Luo'yu öptü.

Li Luo nihayet ayıldı ve Elvis'in öpücüğünden dolayı başı biraz dönmüştü. Doğuyu batıdan veya güneyi kuzeyden ayıramadı ve Elvis'in öpücüğünü yalnızca pasif bir şekilde karşılayabildi.

Bu öpücük yüzünden hazırlanmaları yarım saat daha sürdü. Li Luo'nun yüzünde henüz kaybolmamış kırmızı bir kızarıklık vardı, Elvis'in omzuna tırmanmadan önce beyaz ve yuvarlak bir kediye dönüştü ve hanın girişinden onu takip etti.

Zamana yetişmeleri gerektiğinden ikisi de kahvaltı yapmadı ve doğrudan müzayede yerine koştular.

Yol boyunca, aynı hedefe sahip birçok büyücüyle karşılaştılar. Neyse ki, ikisi erken kalktılar, biraz gecikmiş olsalar da, müzayedeye vardıklarında, seyirci sahnesinde hâlâ kabaca dörtte birlik koltuklar hâlâ rezerve edilmemişti ve sadece bir özel oda koltuğu vardı oda kaldı. Yarım saat sonra gelselerdi, o özel odayı rezerve edemeyecekleri tahmin ediliyordu.

Koltuğu ayırttıktan sonra Elvis, Li Luo'yu kahvaltı etmesi için hemen yandaki restorana götürdü. Kahvaltılarını bitirdiklerinde Elvis, Li Luo'yu kollarına aldı ve müzayede evine koştu ve özel bir rehber bayanın liderliğinde özel odalarına gitti ve oturdu.

Müzayede evinin birinci katı kocaman bir seyirci sahnesiydi ve ikinci katta, aşağıdaki müzayededeki seyirci katından farklı olarak, sağda solda sayısız insanı görebileceğiniz otuz kırk özel oda vardı. özel oda nispeten sessiz bir alandı. Ayrıca özel odadakiler seyircinin sahnesini ve müzayede platformunu net bir şekilde görebildiler, ancak aşağıdaki kişiler özel odaların içini tamamen göremediler. Bu nedenle içeride kimin oturduğunu kimse bilmiyordu ve bu tasarım aynı zamanda içerideki müşterilerin mahremiyetini de garanti altına alıyordu.

Elvis, konumu öndekilerden biraz daha kötü olsa da ikinci kattaki son özel odayı rezerve etti, ancak birinci kata kıyasla oldukça iyiydi.

Ancak buna karşılık fiyat, aşağıdaki seyirci seviyesinden on kat daha yüksekti. Elvis, bu özel odayı rezerve etmek için sömestr öğrenim ücretinin neredeyse yarısını harcadı.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin