Bölüm 28: The Wild Dragon Proud Days 1.28

555 68 22
                                    

[1] " Taijian " - hadım edilmiş erkekler olan hadımlar, taijian ile aynı değildir, çünkü taijian, imparatorluk sarayında ve hükümette hadım edilmiş erkekler tarafından işgal edilen belirli pozisyonlara atıfta bulunur." Fuhuang " - imparator baba, imparatorun çocukları ona ne diyorMuhou (母后) - anne-imparatoriçe. İmparatorun tüm çocuklarının muhou olarak adlandırdıkları imparatoriçe olan bir di annesi vardır ve shu anneleri olan cariyelerden doğanlar için onlara mufei derler." Ge/gege " — ağabeyMeimei (妹妹) — küçük kız kardeş. Bütün kadınlar "kız kardeş"tir ve "yaş" önce rütbeye, sonra kıdeme göre belirlenir.

Uyarı, biraz yetişkin içeriği var

Li Luo, Qin Yu tarafından, ağrıyan vücudunu anında saran ılık suya dikkatlice indirildi.

Qin Yu, parmaklarını uzatıp dün gece sayısız kez sevdiği sıkı kas halkasına girerken ve geride bıraktığı meniyi temizlerken Li Luo'nun belini tutuyordu. Parmaklarını çevreleyen o yerin gerginleştiğini hisseden Qin Yu, dün gece hissettiği sonsuz zevki hatırlamadan edemedi, bu da zaten yarı sert olan orijinal alt yarısının yeniden canlanmasına neden oldu. Onu Li Luo'nun ısırık izleriyle dolu kıçına sokma dürtüsüne direndi.

Arkasındaki tehlikeyi hisseden Li Luo'nun ten rengi değişmeden edemedi. Hemen döndü, Qin Yu'nun yönüne bakamayacak kadar korkmuştu. Li Luo'nun göz kapakları hala kırmızı ve şişti, gözlerinde görülen korkmuş ifadenin de eklenmesiyle bu onu çok zavallı gösteriyordu.

Qin Yu, önündeki Li Luo'ya baktı. Çok zavallı görünüyordu ve çok şaşkın bir ifade sergilediği için tüm vücudu onun izleriyle doluydu. Qin Yu bunu gördüğünde, yardım edemedi ama eğildi, Li Luo'nun başının arkasını tuttu ve onu derinden öptü. Dün gece Li Luo'nun ve onun ilk seferiydi, bu yüzden o adam için uzun süredir bastırdığı şehvetini kontrol edemiyordu. Sonuç olarak, onu sabaha kadar yaptı. Şu anda asla bıkmayacağı o bedeni istese de, canavar değildi, sevgilisi zaten devam edemezken onu sürekli olarak zorlamayacaktı.

Qin Yu öpücüğü ancak Li Luo nefes alamaz hale geldiğinde kırdı. Li Luo'nun elleri, ince bir kas tabakasıyla kaplı kendi göğsü inip kalkmaya devam ederken Qin Yu'nun göğsüne bastırdı. Dar omuzları uzun ıslak saçlarıyla yarı kapalıydı. Pürüzsüz ve yuvarlak omuzları sıcak yeşim kadar beyazdı. Üstelik üzerlerinde birkaç kırmızı iz vardı ve dün geceki sayısız sevişme yüzünden Li Luo'nun gergin kas halkası pembe şişmişti. Birkaç damla sıvı akarken hâlâ titriyordu, bu da odadaki bahar havasını yükseltirken onu daha da boğucu gösteriyordu. Qin Yu bir kez daha ağzını tuttu ve onu derinden öptü, bu da hafif kırmızı yakışıklı yüzünü daha da güzelleştirdi. Üstelik bahar havasının başlaması nedeniyle gözlerini yarı kapadı.

Qin Yu'nun boğazı kaşınıyordu, boğuk bir sesle, "Artık sana bir daha hiçbir şey yapmayacağım. Sadece temizlemene yardım edeceğim. Sadece itaat etmeli ve etrafta dolaşmayı bırakmalısın, tamam mı?"

Hâlâ hareket etmeye cüret eden Li Luo, Qin Yu'ya bir göz atarken bunu duyunca hemen sustu. Gözleri, kim bilir ne zamandır onu öpen dudaklara anında düştü. Şu anda hareket ederse her tarafı ağrıyordu, Qin Yu ona bir şey yapmak istese bile karşı koyamıyordu.

uyarı sonu

Li Luo, yarım saatten fazla bir süre Qin Yu'nun onu temizlemesine izin verirken sadece dimdik durdu. Bitirdiğinde, Qin Yu bir kez daha Li Luo'yu kollarına aldı ve onu kanepeye koydu. Nazikçe bir havlu tuttu ve onun için Li Luo'nun ıslak saçını ve vücudunu kurutmaya başladı. Daha sonra, Qin Yu küvete girdi ve hızla banyosunu yaptı. Geri dönmek için sadece 10 dakika kadar zaman harcadı. Li Luo'yu kaldırdı ve onu uyku odalarına geri taşıdı. İçeri girdiklerinde Li Luo'yu duvara dayalı yumuşak bir kanepeye yatırdı. Daha sonra Qin Yu, Li Luo için bir pantolon aldı ve giymesine yardım etmeye devam etmek istedi.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin