On dakika sonra, tüm gösterim sona erdi. Başlangıçta meydanın yarısından fazlasını dolduran kalabalığın sadece binden biraz fazlası kaldı.
Luna kendisinden çok uzakta olmayan beyaz kediye baktı, kuyruğunu sallarken Elvis'in omzunda duruyordu. Kalbinin sevimliliğinden kaşındığını hissetti ve Elvis'e yaklaşmadan edemedi, narin yüzü hafifçe kızardı ve usulca fısıldadı, "Kardeş öğrenci, yavru kedine dokunabilir miyim?"
Elvis konuşmadı, sadece Luna'nın o bir çift masmavi gözlerine hiçbir duygu taşımayan bir bakış attı, sonra ellerini hızla uzattı ve beyaz yuvarlak kediyi omzundan çıkarıp belindeki çantanın içine sakladı.
Luna, "......" Bir dakika! Neden bu kadar cimrisin? Birkaç yıl boyunca öğrenci arkadaşlar olacağız ve kesinlikle iletişim halinde olacağız! Ayrıca sadece dokunmak istemiştim, almayacaktım, peki bu gerilimde ne?
Ancak, bütün kışı içinde barındırıyormuş gibi görünen o gözlerin bakışları altında, Luna hiçbir şey söylemeye cesaret edemedi. Sadece burnuna dokundu ve Elvis'ten birkaç adım uzaklaştı, ama ara sıra o sevimli şeyi tekrar görmeyi umarak Elvis'in belindeki çantaya baktı.
Çantaya zorla tıkıştırılan Li Luo, kapağı açmak için kafasını kullanmadan önce bir süre mücadele etti. Pembe üçgen burnu seğirdi ve sessizce geri çekilen kahverengi saçlı kızı dikkatle inceledi. Doğru tahmin ederse, yazdığı romandaki kadın kahramanlardan biri bu olmalı. Başını kaldırdı ve gözlerinde biraz utangaç bir ifadeyle Elvis'e baktı. Şu anda, gelecekteki eşinize o kadar kayıtsızdınız ki, gelecekte yatak odasından atılmanız çok muhtemel.
Li Luo'nun ona anlamlı bir bakışla baktığını fark eden Elvis, başını indirdi ve bakışlarına karşılık verdi. Li Luo, üçgen kulakları hareket ederken hemen bakış açısını çevirdi. Uslu davrandı, bir ses çıkardı ve sonra çantanın içine karnına yattı, bir çift kehribar renkli büyük gözlerini açtı ve masumca Elvis'e baktı.
Ancak Elvis'in yanıt olarak doğrudan uzanıp çanta kapağını kapatacağını ve ardından sıkıca bağlayacağını asla beklemiyordu.
Çantanın içinden gelen tırmalama seslerini ve ayrıca inanamama miyav sesini dinleyen Elvis, ağzının kenarını kıvırdı ve gözlerinde fark edilmesi zor olan bir sevgi ve hoşgörü ipucunu açığa vurmadan edemedi. Ancak yine de çantayı çözmeye niyeti yoktu ve bir süre sonra çantanın içindeki protesto sesi kesildi.
......
Sadece akşam olduğunda, Li Luo çantadan serbest bırakıldı, çıktıktan sonra hemen yatağa atladı ve sonra uzanarak Elvis ile konuşmayı reddetti.
Elvis, Li Luo'yu yatıştırmak için gitmedi, bunun yerine kıyafetlerini doğrudan çıkardı. Üstü çıkarıldıktan sonra, güzel altılı karın kasları hemen ortaya çıktı. Karın kaslarına ek olarak, vücut dokusu da çok güzeldi, sadece yumuşak eti olan genel büyücünün aksine, vücudu ilk bakışta çok patlayıcı görünüyordu.
Li Luo başını hafifçe kaldırmadan edemedi ve gözünün ucuyla Elvis'in vücuduna baktı.
Gerçek dünyada o bir otakuydu, vücudunun eti tamamen yumuşaktı ve midesinde daha fazla et vardı, çok zayıf olmamasına rağmen tamamen beyaz kesilmiş bir tavuk gibiydi. Girdiği iki dünyada, boyu hala kısa ve çok inceydi, bu sefer tamamen genç bir bedendi, henüz büyümemişti, Elvis'inki gibi kasları yoktu.
Dut ağacı için çok endişeli... Li Luo yüzünü başka yöne çevirmeden önce Elvis'in altı paket karın kaslarına kızgınlıkla baktı, ancak yine de bakmaktan kendini alamadı.
Vücudunda böyle bir karın kası olsaydı iyi olurdu, Li Luo'nun kedi yüzü herhangi bir duygu göstermiyor, ancak küçük kalbinin içinde ne kadar salya aktığını bilmiyordu. Giyildiğinde ince görünen, ancak soyunduğunda ortaya çıkan patlayıcı kasların olduğu bir görünüme sahip olmak, onun hayaliydi!
Ne yazık ki, gerçek dünyada bir fitness kartı olmasına rağmen... spor salonuna iki kez büyük bir hırs ve yüksek ruhla gittikten sonra, bir daha spor salonuna girmedi.
Bir şeyin hayalini kurun ya da rüzgara bırakın; kas gibi bir şey, sadece düzgün bir şekilde bakıldığında olur, hehe [elveda el kitabı].
Elvis doğal olarak Li Luo'nun bakışlarını fark etti, gözleri parladı ve pantolonunu çıkarmaya ve ardından geceliğini giymeye devam etti, ancak hareketler biraz yavaştı ve her hareket sözsüz erkeksi bir çekicilik sızdırıyor gibiydi.
Li Luo, Elvis'in kasıtlı hareketlerini tamamen fark etmedi, çünkü mükemmel yuvarlak kedi gözleri tüm sürece gözünü kırpmadan bakmakla meşguldü. Elvis geceliğini giyene kadar kulaklarını salladı sonra dört bacağıyla yastığın yanına gitti, düzgünce uzandı.
Elvis yatağa uzandı, elini uzattı ve ışık sönmeden önce bir süre Li Luo'yu okşadı ve oda aniden karanlığa gömüldü.
Ne kadar zaman geçtiğini bilmeden, yastığın yanındaki küçük bir kedi aniden hareket etmeden önce bir çift gözü gecenin ortasında sakin ışıkla parladı.
Li Luo döndü ve uzun bir süre Elvis'i izledi, sonra ayağa kalktı ve sessizce yataktan fırladı.
Sonra vücudu hızla büyüyüp uzadı, görünüşü genç bir adama dönüştü, vücudundaki yumuşak kürk de yok oldu ve uzun gümüş beyazı saçlı genç bir adam oldu. Kendini çıplak bıraktığı önceki dönüşümünün aksine, genç insan olduktan sonra, Elvis'in saklama çantasından gizlice beyaz bir bornoz çıkardı ve giydi, Elvis'in vücudu gençten çok daha büyüktü, bornoz gencin vücudunda çok gevşek durdu.
Li Luo kollarını birkaç kez katladı, ancak o zaman elleri ortaya çıktı. Odanın etrafında birkaç kez dolaştı, oda çok büyük değildi - burası St. Helier Sihir Akademisi'nin birleşik odası, en yetenekli dört-beş genç bir süitte kalıyordu ve koşullar diğerlerinden çok daha iyiydi. Gençler, diğer tüm gençler gibi çift kişilik odada kalıyorlardı. Elvis bir süite atandı.
Her neyse, burada sadece bir gece kaldılar ve ertesi gün, gerçekten sıkı bir tarama yapmak için St. Helier Magic Academy'ye doğru yola çıkacaklardı. İlk tarama, güçlerini ayırt etmekti ve bir sonraki tur, notların tahsisi olacaktı. St. Helier Magic Academy'ye adım atacak olan bu öğrenciler için bu sınav en önemlisiydi.
Li Luo kapının önüne yürüdü ve orada kimsenin olup olmadığını kontrol etmek için kapıyı açmak üzereydi, etrafta dolaşan kimse yoktu ve neredeyse kedi formuna dönene kadar etrafta dolaşabildi. Bu günlerde sık sık insan formuna dönüştüğü için, insan formunu koruyabildiği süre de uzadı.
Şu anda, iki saatten fazla sürebileceğini tahmin ediyordu.
Tam Li Luo kapı kolunu çevirmek için elini uzattığında, büyük bir avuç elini şiddetle tuttu, Li Luo'nun kedi kulakları korkuyla ayağa kalktı, sonra başını inanmazlıkla çevirmeden önce. Sadece Elvis'i görmek için, sırtı pencerenin dışındaki ay ışığına dönük, tüm yüzü karanlıkta gizlenmişti. Li Luo gözlerindeki ifadeyi ayırt edemiyordu ama ona bakarken gözleri parlıyordu.
"Sen kimsin?" Elvis diğer elini Li Luo'nun vücudunun yanındaki kapının yüzeyine koydu, sanki Li Luo'yu kollarıyla çevreliyormuş gibi. Masmavi gözleri gecenin etkisiyle lacivert oldu ve gözlerinde akan ifadeleri insanların görmesini engelledi.
"Ben Ludwig'im." Li Luo bilinçaltında yanıtladı. Elvis'in bakışları altında tükürüğünü yutmaktan kendini alamadı. Elvis'in bileğindeki tutuşunun olağanüstü derecede sıcak olduğunu hissetti, sanki elini yakacakmış gibi. Rahatsızca elini salladı ama çekemedi, "E...Elvis, şimdi gitmeme izin verir misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Roman pour AdolescentsBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...