" Ge/gege ": ağabey." Er ": sevecenlik terimiMeimei (妹妹): küçük kız kardeş. Bütün kadınlar "kız kardeş"tir ve "yaş" önce rütbeye, sonra kıdeme göre belirlenir.
Li Luo, Qin Yu'nun kucağında oturuyordu ve yemek dolu bir masanın önünde otururken beli onun tarafından tutuluyordu. Li Luo, Qin Yu'nun bacağından kalkmak istedi ama beline sarılan eli demir bir havaneli gibiydi, onu açmak tamamen imkansızdı. Sonuç olarak, Li Luo neredeyse tamamen çıplak vücuduyla sadece beceriksizce Qin Yu'nun kucağına oturabildi. Li Luo'nun elleri bacaklarının arasındaki o yeri kapatıyordu. Yüzünün yandığını hissetti.
Ayrıca Qin Yu onu tutarken yemek çubuklarını kullanarak sebze dilimlerini alıp doğrudan ağzına yediriyordu.
Başlangıçta, Li Luo, Qin Yu onu beslerken direndi, ancak Qin Yu doğrudan yemeği kendi ağzına aldıktan sonra başının arkasını çekip onu ağzına verirken derinden öptü, öyle mi? direnişi bırakın.
"Dolumusun?" Qin Yu'nun alçak ve manyetik sesi Li Luo'nun kulağında yankılandı.
Li Luo'nun vücudu kaskatı kesildi, Qin Yu'nun sorusuna cevap vermedi. Cevabının dolu olsun ya da olmasın, her zaman yanlış olduğunu hissetti. Şu anda, Qin Yu'nun düşünce tarzını tamamen tahmin edemiyordu, belki de daha önce Qin Yu'nun zihnini hiç görmemişti.
Li Luo'nun uzun süre cevap vermediğini gören Qin Yu bakış açısı Li Luo'nun ince kalçasını yukarı kalkık kalçalarına kadar takip ederken kıkırdadı, gözlerinin rengi gitgide karardı.
"Cevap vermeyeceğine göre, zaten yeterince yediğini varsayacağım." Qin Yu elindeki çubukları bıraktı ve elini doğrudan Li Luo'nun kıçını kaplayan tek muslin tabakasına uzattı. Başlangıçta Li Luo'nun beline sarılan el, kırmızı muslin kemerini çözdü. Yumuşak ve geniş muslin kıyafetleri hemen Li Luo'nun omuzlarından aşağı kaydı ve içerideki beyaz ve pürüzsüz cildi ortaya çıkardı, "Madem dolusun, o zaman sıra bende." Qin Yu, kemeri açmak için kullandığı eliyle Li Luo'nun göğsünü okşarken söyledi.
Li Luo, Qin Yu'nun yaptığı hareketlerden beynindeki sinirlerin gerildiğini hissetti, üstelik hiçbir şey düşünemiyordu, bu yüzden doğrudan Qin Yu'nun göğsündeki elini tuttu ve aceleyle, "Dur bir dakika! Ben...Hala doymadım, yemeye devam edebilir miyiz?"
"Önemli değil, doyana kadar seni beslemekle sorumlu olacağım - başka bir yolla." Qin Yu, yüzünü Li Luo'nun omzunun kıvrımına gömerken söyledi.
Tabii ki, cevabı dolu olsun ya da olmasın, ikisi de yanlıştı.
Li Luo'nun sırtı Qin Yu'nun göğsüne dayalıydı. Qin Yu onu masaya bastırdığı anda, Li Luo'nun parmakları anında masa örtüsünün hassas ve karmaşık desenlerini kavradı, Qin Yu'nun hareketlerinden dolayı masaya hafifçe çarptı, dudakları kızardı ve ağzı hafifçe açıldı. Qin Yu onu içtenlikle öptü. Görüşü bulanıklaştı, kaotik beyni boşaldı.
Qin Yu tarafından masaya iki kez bastırıldı. Daha sonra yatağa taşındı ve Qin Yu'nun beline otururken orada iki kez yapıldı. O anda, Li Luo bitkindi ve sersemlemiş durumdaydı, Qin Yu onu temizlemek için banyoya götürdüğünde neredeyse uykuya dalacaktı, ancak Qin Yu tarafından temizlenirken bir kez daha ona girerken Qin Yu tarafından banyo duvarına itildi. Sonunda, Li Luo bu kesintisiz güçlü aktiviteye dayanamadı ve bilinçsizce uykuya daldı.
Qin Yu zaten uykuda olan Li Luo'yu ellerine aldı ve onu yatağa taşıdı. Li Luo'nun gözlerinin köşesi ağladığı için kırmızıya dönmüştü. Qin Yu, Li Luo'nun yanına uzandı, ama hemen yatağa gitmedi, bunun yerine bir eliyle başını destekleyerek başını eğdi ve Li Luo'nun görünüşüne dikkatlice baktı. Kara gözlerinin içinde Li Luo'nun daha önce hiç görmediği derin duygular vardı. Li Luo'ya bakarken, diğer elini uzattı ve Li Luo'nun yüzünün çizgilerini parmaklarıyla dikkatlice takip etti, sanki Li Luo'nun görünümünü sonsuza kadar unutmamak için kalbinin derinliklerine kazımak istiyormuş gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Fiksi RemajaBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...