Bölüm 66: Saint Magus 2.29

177 26 1
                                    

Zaman geçti ve müzayede çoktan on ikinci eşyaya geçti, ancak orada bulunan insanlar herhangi bir can sıkıntısı hissetmediler, bunun yerine atmosfer gittikçe daha iyi hale geldi.

Kadın müzayede sahibinin çok becerikli olduğunu, sadece birkaç kelimeyle müzayede evinin atmosferini harekete geçirebildiğini ve kendi avantajlarını kullanmakta çok iyi olduğunu, birkaç anlamlı bakıştan sonra bazı erkek büyücüler müzayede ürünlerinin fiyatını anında biraz yükseltirdi, söyleyebilirdi.

Elvis'in amacı, kendisinde yankı uyandıran öğeyi bulmaktı, bu nedenle, on iki öğe açık artırmada satıldıktan sonra bile, kadın müzayede sunucusu ne kadar söylerse söylesin, en ufak bir cazibesine kapılmadı.

Li Luo, Elvis gibi bu üç öğeye karşı özel bir tepki hissetmediği için bunun hakkında fazla düşünmedi. Üstelik sahnedeki kadın müzayede sunucusu her müzayede öğesini çok canlı bir şekilde anlattı ve özel odadaki özel sihrin desteğiyle aşağıdaki maddeleri çok net bir şekilde görebildi. Li Luo, kadın müzayede sunucusunun açıklamasını bir kez daha dinlemeden önce öğeyi çok dikkatli bir şekilde gözlemledi, yemek yerken Li Luo zaman zaman Elvis ile konuştu.

Bunun sadece kendi illüzyonu olup olmadığını bilmiyordu, ama o kadın müzayede sunucusundan her biraz bahsettiğinde, Elvis'in mutsuz göründüğünü hissetti. Yüzünde hala herhangi bir ifade olmamasına rağmen, masmavi gözlerinin rengi biraz daha koyulaştı, ardından Li Luo kadın müzayede sunucusuyla ilgili konudan sezgisel olarak kaçındı, ancak o zaman yanındaki baskının biraz azaldığını hissetti.

"Sıradaki yirminci müzayede ürünümüz." Kadın müzayede sunucusu yüzünde uygun bir gülümsemeyle söyledi ve ardından sola baktı. Bu sefer sadece kaslı bir adam küçük bir arabayı önüne itti ve ardından kaslı adam hızla müzayede sahnesinden ayrıldı.

Kadın müzayede sunucusu, müzayede öğesini taşıyan küçük arabanın yanına yürüdü, elini uzattı ve üzerindeki beyaz kumaşı yavaşça ortaya çıkardı.

Aynı zamanda Elvis bir kez daha tüm vücudundaki kanın kaynadığını hissetti. Birdenbire dik oturdu ve keskin bir şekilde aşağı baktı.

Li Luo, Elvis'in duygularındaki değişikliği hemen hissetti, o da sabit bir şekilde aşağıya baktı, "Bu arabada mı?"

"Evet." Elvis basit bir yanıt verdi, gözleri hala kadın müzayede sunucusunun beyaz kumaşı yavaşça çeken eline sabitlenmişti.

Beyaz örtü tamamen çekildiğinde herkesin gözü önünde ortaya çıkan şey, kadınlara yaraşır nefis kulplu sihirli bir asa ve onun yanına konulan çok basit bir bileklikti ama tarzı erkeklerden daha çok kadınlara yakışıyordu. Sihirli bir lambanın aydınlatması altında, zayıf bir ışık çemberi ondan yansıyor gibiydi.

"Bu sihirli asa, zirvedeki ana mücevherin etrafındaki üç küçük mücevher paramparça olmasına rağmen, bu sihirli asa hala beşinci sınıf bir büyü asasıydı. Bunları tamir edebildiğinizi hayal edin, bu sihirli asa hemen altıncı sınıf bir büyü asasına dönüşebilir. Ayrıca yandaki bilekliği de kazanan konuğumuza hediye edeceğiz.” Kadın müzayede sunucusu konuşurken sihirli asanın yanındaki bileziği aldı, güzel avucuna koydu ve her yöne gösterdi.

"Fiyata 30.000 sihirli taştan başlayacağız."

Aslında, kadın müzayede sunucusu, kırılan sihirli asanın beşinci sınıf bir sihirli asa olduğunu söylediğinde, hemen aşağıda küçük bir kargaşa yükseldi.

Yüksek dereceli bir büyü asası yapmak çok zordu ve başarı oranı çok düşüktü.

Dördüncü sınıf bir sihirli asa ayırıcı çizgiydi ve ilk üç dereceli sihirli değnekleri geliştirmek nispeten basitti. Bu nedenle, piyasadaki sihirli değneklerin çoğu dördüncü sınıfın altındaydı ve dördüncü sınıf daha az ve ayrıca nispeten nadir görünüyordu. Dördüncü sınıf veya üzeri bir büyü asası görmek için şansına bakman gerekir. Şansın iyiyse satın alabilirsin ama şansın iyi değilse gölgesini bile göremeyebilirsin.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin