Bölüm 67: Saint Magus 2.30

172 20 0
                                    

O delikanlı çok hızlı bir şekilde geri geldi ve elindeki tepsinin üzerinde bir saklama poşeti vardı, “Bana verdiğiniz mallar ekspertiz tarafından incelendi, bu da faturanın üstü.”

Elvis ona bakmadı ve bunun yerine, ayağa kalkıp ayrılmaya hazırlanmadan önce müzayede öğesini ve parayı doğrudan saklama çantasına yerleştirdi.

Genç adam tepsiyi tutan sağ elini vücudunun yan tarafına koydu, ardından sol elini göğsüne koydu ve ardından belini Elvis'e doğru eğdi, "Tekrar gelebilirsin."

Elvis hiçbir şey söylemedi ve hafifçe başını salladı, Li Luo'yu aldı ve hızla özel odadan çıktı, ardından müzayede evinden ayrıldı.

Bu sırada gece manzarası çok yoğunlaşmıştı ve yolda çok fazla yaya yoktu. Sadece gökyüzünde asılı duran ayın beyaz parıltısı dönüş yollarını aydınlatıyordu.

Elvis, Li Luo ile hana döndüğünde hanın girişi kapatılmıştı. İçeri girebilmesi için kapı bekçisi olarak görev yapan bir katibi arayıp kimliğini doğrulaması gerekiyordu.

Elvis odasına dönüp kapıyı kapattıktan sonra, Li Luo anında omzundan aşağı atladı ve banyoda duş almaya hazır insan şekline girdi.

Ancak tam arkasını döner dönmez, esnek beline az önce bağladığı kemer, arkasından uzanan kol tarafından hemen sıkıca tutuldu.

.

Uyarı: Yetişkinlere Uygun İçerik

"Sorun nedir?" Elvis eğilip dudaklarını öpmek için bu fırsatı hemen değerlendirdiğinde Li Luo başını henüz çevirmişti.

Tepki veremeden, vücudu çoktan yatağa bastırılmıştı ve bornozunun kemeri de çözülerek altındaki açık ve pürüzsüz deri ortaya çıkmıştı.

Elvis'in gözlerinin rengi, Li Luo'nun göğsündeki pürüzsüz cildi okşarken derinleşti, o iki pembe et noktası bile onun bakımı altında uzun süre parlak kırmızı renklere dönüşmüştü, bu da Elvis'i vücudunun üzerine eğilip onları emmeye ve öpmeye teşvik ediyordu.

Li Luo'nun tutkusu,Elvis'in okşamaları ve okşamalarıyla da tüm vücudu ince bir pembe tabakayla kaplanarak
arttı.

Li Luo, vücudunu kendisininkiyle kaplayan Elvis'e bulanık gözlerle baktı. Elvis içeri girdiğinde acı içinde inlemeden edemedi.

Elvis'in hareketleri hemen durakladı, onu derinden öpmeden önce hızla Li Luo'nun beline sarıldı.

Li Luo'nun ona alışmadığı için, uzun süredir yapmıyorlardı, Elvis'in hareketleri nispeten yumuşak ve yavaştı, daha da cesur olmaya başladığında arzusunu kontrol edemeyen Elvis'in hareketleri hızlandı.

Avını vücutlarının altında yiyen ve geriye hiçbir şey kalmayana kadar pes etmeye istekli olmayan doyumsuz bir canavar gibiydi.

Li Luo tekrar tekrar yenildi, gözlerinin dış köşesinin büyük bir kısmı kırmızıydı ve sesi biraz boğuktu.

Bir kez daha başka bir duruşa geçtikten sonra, Li Luo sonunda buna dayanamadı ve çarşafı tutarak Elvis'in kucağından kaçmak istedi, ancak Elvis bir kez daha beline dolandı ve geriye çekildi, daha sonra bir kez daha ağır bir şekilde vücudu işgal edildi ve işgal edildi.

"E...Elvis, yapma, buna dayanamıyorum..."

“Dayanamıyor musun? O kadın müzayede sunucusuna çok mutlu bakmadın mı? Ha? Şimdi bunu sana yapıyorum ve sen buna daha şimdiden dayanamıyor musun?" Elvis gözlerini kıstı, sonra Li Luo'nun boynunun uzun süredir hickeylerle kaplı olan tarafını öptü, sesi her zamankinden farklı olarak boğuktu ama kulağa özellikle seksi geliyordu.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin