Elvis, gözlerinin önünde duran gülümseyen Li Luo'ya derin derin bakarken gözlerini kıstı ve gözbebeklerinin rengi koyu maviye dönüştü.
Aklındaki mantık ona şu anda gördüklerinin sadece bir illüzyon olduğunu hatırlatsa da, endişelendiği kişinin gerçekten karşısında belirdiğini görmek. Yine de Elvis hâlâ kendini kontrol edemiyordu, zihninin neden biraz karışık olmaya başladığını bilmiyordu, kalbinin bıçakla bıçaklanmış gibi olduğunu hissetti.
Bu tür bir acı, sanki kemikleri santim santim vücudundan çekiliyor, damarları yavaş yavaş soyuluyor, ruhunun derinliklerine kadar acı veriyordu.
Elvis önündeki görüntünün bulanıklaşmaya başladığını hissetti, bilmediği şey koyu mavi gözlerinin soluk kırmızı bir ışıkla parlamaya başladığını bilmediğiydi ki bu çok korkutucu görünüyordu.
Elvis'in sözleşmeli canavarı olan Li Luo, o anda Elvis'in duygularındaki ani değişimi açıkça hissetti. Biraz uzakta başını öne eğmiş olan ve yüzündeki ifade net olarak görülemeyen Elvis'e endişeyle bakmaktan kendini alamadı.
Bu nasıl aynıydı?
Elvis neden şimdi çok sessiz görünmesine rağmen tüm vücudu acı ve çılgınlıkla çevrelenmiş gibi görünüyordu ve Elvis'in duyguları eskisinden daha da bastırılamaz görünüyordu.
Li Luo önce bir kez gözlerini kırptı, gözünü kırpmadan Elvis'e baktı, Elvis'in titreyen figürünü izlerken avuçlarını önündeki şeffaf bariyerin üzerine koydu, istemsizce ellerini parmak eklemleri beyaza dönene kadar sıkıca sıktı.
Elvis sessizce yere diz çöktü, sonra aniden yüzünü tekrar kaldırdı, bu eşsiz tuhaf gözbebekleri Li Luo'nun gözlerine açıkça yansıdı, "Eğer beni gerçekten terk edersen, o zaman bu dünyanın benim için hiçbir anlamı kalmaz, tamamen yok ederim?”
Durun, durun bir dakika!
Bu sahne ve senaryo biraz farklı görünüyordu!
Li Luo, Elvis'in bu tür kararmış görünümünü gördüğünde o kadar şaşkına döndü ki, Elvis'in neden aniden bu hale geldiğini tamamen anlayamadı.
Ancak Elvis'in sözlerini duyduktan sonra Li Luo aniden dondu.
Elvis kendisi yüzünden mi bu hale geldi? Peki Elvis eninde sonunda bu dünyayı terk edeceğini nereden biliyor?
Li Luo, Elvis'in ortasında koyu mavi tuhaf gözbebeklerinin bulunduğu koyu kırmızı gözlerine baktı. Yüzü çok sakin görünmesine ve çok tehlikeli bir his yaymasına rağmen Li Luo, ağzının biraz kuruduğunu ve kalbinin de hafifçe dolduğunu hissetmekten kendini alamadı. (Bunu da kaybettik. Toksik sevgili iyi değildir arkadaşlar yapmayın)
Son dünyada, Qin Yu'dan ayrıldıktan sonra o şu andaki Elvis gibi olmalı, tamamen kararma kurtarılamaz.
Ancak şimdiki hali önceki dünyadakinden farklıydı.
Önceki dünyada Qin Yu'nun hapsedilmesine dayanamıyordu ve duygularının farkına varamıyordu, bu yüzden bir an önce Qin Yu'dan ayrılmak istiyordu.
Ama bu dünyada Elvis'e karşı farklı hisleri vardı, dolayısıyla Elvis'le birlikte olmaya istekliydi ve Elvis ona bu samimi şeyleri yaptığında hiçbir reddedilme yoktu.
Li Luo, bu dünyadaki görevini tamamladıktan sonra Elvis'ten ayrılıp bu dünyayı terk etmek istemedi. Elvis yaşlanana kadar Elvis'le yaşamak istiyor.
Ancak kökenlerini Elvis'e nasıl açıklayacağını bilmiyordu. Elvis'in uzun süredir kendisinde bir sorun olduğunun farkında olduğunu ve ona hiç sormadığını düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Teen FictionBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...