Li Luo ve Elvis, mallara ilk kez eskortluk görevlerini mükemmel bir şekilde tamamladıktan sonra, iki eskort görevi daha aldılar. İki sömestrlik okul ücretini ve geçim masraflarını karşılayacak kadar para kazanana kadar, ancak o zaman ikisi eskort gruplarına katılmayı bıraktılar ve bir kez daha Sihirli Canavarlar Sıradağları'na girerek yeteneklerini kullandılar.
Li Luo, o kazadan bu yana Elvis'in yaklaşımına karşı giderek daha az dirençli hale geldiğini hissetti ve Elvis onu aradığı, ona yaklaştığı veya ona yardım etmek için eğildiği sürece kalp atışları hızlanmaktan kendini alamadı.
Daha da tuhafı, Elvis ve Qin Yu'nun pek çok benzerliği olduğunu hissetti.
Bu duygu, Elvis tarafından öpüldüğünden beri içindeydi, bastıramıyordu ve zihninde dönüp duruyordu.
Tıpkı aşağıdaki göletteki su gittikçe daha fazla biriktiği için açılmış bir musluk gibiydi, ancak kaynak kapatılamıyordu ve havuz gittikçe doldukça çaresizce bakmaktan başka bir şey yapamıyordu.
Böyle hissettikçe Elvis'e karşı koyamadı.
Belki de önceki dünyada Qin Yu'yu bu şekilde hızlı bir şekilde terk etmesiydi, bu yüzden biraz suçlu hissetti, ancak daha gerçekçi olarak, orijinal dünyasına döndükten sonra, Qin Yu'ya karşı da bazı hisleri olduğunun farkına vardı.
Tabii onu hapsederek yaptığı şeyleri hâlâ kabul edemiyordu.
Ancak sebebinin bu olup olmadığını, bunun Elvis'in yanındayken meydana geldiğini bilmiyordu…… ama kesinlikle Elvis'e karşı hisleri olduğu inkar edilemezdi ve bu değiştirilemeyecek bir gerçekti. Kendi duygularını anlamakta ne kadar yavaş olursa olsun, ama bunca zaman sonra, hissettiği duygunun aşk olduğunu hala bilmiyorsa, o zaman çok aptal olmalı.
Ancak Elvis onun hakkında ne düşünüyor, ona duygularını gösterse onu reddeder mi, Elvis buna üzülürse ne yapmalı?(üzülme canım Elvis sana sırılsıklam aşık)
Li Luo şu anda aşk hastası bir genç kız gibi olduğunu hissetti, sonuç hakkında çok endişeli, itiraf etmek istiyor ama yine de bunu düşünmek istiyor, Elvis'e layık olmadığı düşüncesi kalbini sızlattı _( :з )∠)_
Ancak, bu durumda olan kendisiyse, arkadaşı veya küçük erkek kardeşi aniden ona itirafta bulunursa ve o reddederse, ikisi arasındaki etkileşim kesinlikle garipleşirdi. Bahsetmiyorum bile, o Elvis'in sözleşmeli canavarıydı, her gün birlikte yaşıyorlardı, eğer Elvis onu reddederse, o zaman kesinlikle ölmeyi, ölmeyi, ölmeyi, her zaman ölmeyi istemeyi düşünürdü QAQ……
Li Luo sonuçları düşündüğünde yumruklarını sıkmaktan kendini alamadı.
Ayrıca, daha önce gerçek dünyaya döndüğünde, Qin Yu'ya karşı kendi hislerini fark etti ve o dünyaya geri dönüp ona eşlik etmek istedi, ama şimdi Elvis'e karşı da bu tür hisler besliyordu, acaba o da…… biraz olur muydu? kararsız, bir dakika! O ne halt düşünüyordu? Bu sözü neden düşünsün ki!
Li Luo gerçekten kendi kendine diz çökmek istedi.
"Ludwig, sorun ne, ne düşünüyorsun?" Elvis'in derin ve çekici sesi Li Luo'yu girdaplı düşüncelerinden uyandırdı ve ruhu geri gelir gelmez Elvis'in kusursuz ve yakışıklı yüzünü gözlerinin önünde çok yakından gördü.
Li Luo hemen kalp atışının hızlandığını hissetti, gergindi ve nefesi hızlandı, yardım edemedi ama hıçkırdı.
Li Luo, “……” Daha aptal olabilir mi?
Sonra aceleyle cevap verdi, “Ben… ben hiçbir şey düşünmüyordum. Bu arada Elvis, yeni dönemin üç gün içinde başlaması gerekmiyor muydu? Buradan gitmemiz gerekmiyor mu?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Roman pour AdolescentsBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...