Bölüm 70: Saint Magus 2.33

146 16 6
                                    

Elvis, St. Helier Magic Academy'ye döndükten sonra, kütüphanedeki günlük aktivitelerine bir kez daha başladı.

Elvis, akademi kütüphanesinin ikinci katındaki tüm sihirli parşömenleri okumayı bitirir bitirmez Li Luo ile St. Helier Sihir Akademisi'nden ayrılmayı planladı. Ancak ilerlemeye bakıldığında, bu kitapları okumayı bitirmesinin neredeyse yarıyıl sonuna kadar sürmesi gerektiği tahmin ediliyordu.

Akademiye döndükten altı gün sonra Elvis, kütüphanenin ikinci katının köşesinde sihirli bir parşömeni incelerken, aniden vücudunun hafif ve yumuşak bir ilahi sesi yaydığını hissetti.

Elvis'in gözleri titredi, kütüphaneden aceleyle çıkmadan önce elindeki parşömenleri sakince kitap rafına koydu ve Li Luo'yu tutarken odasına döndü.

Yarışma sırasında Elvis, altı yıldızlı Büyük Büyücü olma yolunda ilerlemekten çok uzak olmadığına dair bir hisse kapılmıştı, ancak bunun bu kadar hızlı olmasını beklemiyordu.

Elvis odasına döndüğünde doğrudan bacak bacak üstüne atarak oturdu ve vücudundaki büyü gücünün çılgınca dışarı fırlamaya başladığını hissetti, kaşlarını hafifçe çattı ve ağzını açıp "Ludwig" diye seslendi.

Elvis onu yalnızca aramış olsa da, Li Luo onun ne demek istediğini hemen anladı. Hafifçe Elvis'in yanına atladı, kehribar gözleri puslu bir altın ışık tabakası yaydı ve Elvis'in tüm vücudunun etrafında bir metre çapında şeffaf koruyucu diziler belirdi ve havaya yükselmeye başlayan sihirli güç hemen yok oldu.

İki saat sonra, koruyucu dizilerin içindeki Elvis gözlerini açtı.

Li Luo ona ender hoş bir ifadeyle bakıyordu ve Elvis onun beşinci seviye bariyeri aştığını ve altı yıldızlı Büyük Büyücü'ye girdiğini hemen anladı.

Elvis bugünden itibaren yeni bir adım daha atmıştı.

*****

Zaman hızla geçti ve Elvis'in altı yıldızlı Büyük Büyücü olmasının ardından bir hafta daha göz açıp kapayıncaya kadar geçti.

Bugünün dersine katılmayı bitirdikten sonra Elvis, Li Luo'nun masasının çekmecesinden kucağına atlamasına izin verdi.

Elvis, Li Luo'yu kütüphaneye götürmek üzereyken, uzun beyaz bir etek giymiş olan Chris ona doğru yürüdü, "Elvis, aslen Roxis Klanı'ndan mısın? Her zaman senin herhangi bir ailenin üyesi olmadığını düşündüm, bu yüzden ne zaman uzun bir tatile çıksan, klanına geri dönüp ailenle tekrar bir araya gelmiyorsun."

Elvis, Chris'in sözlerini duyduktan sonra, adımlarını durdurdu başını çevirdi ve Chris'e baktı, "Neden bahsediyorsun?"

Chris, Elvis'in kendine dikkat edeceğini düşünmemişti, çünkü daha önce Elvis ile konuştuğunda, Elvis neredeyse hiçbir zaman onunla konuşmak istemezdi. Kendini mutlu hissetmeye fırsat bulamadan, Elvis'in soğuk bakışlarıyla irkildi.

Gökyüzünün rengine benzeyen o berrak göz çifti, hafif soğuk ürpertiler yayarak şimdi bin yıldır donmuş soğuk bir göle benziyordu ve sadece bir bakış bile insanı anında üşütebiliyordu.

Chris'in yüzündeki gülümseme, Elvis'in buz gibi bakışlarıyla donup kaldı ve küçük bir adım geri çekilmeden edemedi.

Elvis, Chris'i bu şekilde görünce, gözlerindeki soğuk bakışı hemen sildi, her zamanki rengine döndü ve diğer insanlara genellikle davrandığı şekline geri döndü ve sordu, "Bunu nereden duydun?"

Chris, biraz önce Elvis'in bakışları yüzünden uzuvlarının biraz sertleştiğini hissetti ve şimdi nihayet normale dönmüştü, artık donmuş gibi görünmüyordu.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin