Bölüm 20: The Wild Dragon Proud Days 1.20

458 68 1
                                    

[1] " Gongzǐ " — bir memurun oğlu; soyluların oğlu; oğlun (şerefli)[2] " Xiaojie " — genç bayan; 

Güneş yavaş yavaş batıya doğru battı ve gökyüzünü alacakaranlıkla kapladı. Gün batımının kızıl ışıltısı ve caddeye asılı çeşitli fenerler uyum içinde yan yana parlıyordu.

Li Luo, minyon Liu Ruoyan'ı, kalabalığı yanlara dağıtarak kendilerine çarpan kalabalıktan korudu. Altın rengi nilüfer çiçekleriyle işlenmiş mavi kenarlı beyaz bir cübbe giyiyordu. Beline, ince belini sert gösteren koyu mavi yarım ayak genişliğinde bir kemer takmıştı. Bir tablodan inen zarif ve güzel bir gongzi [1] gibi görünüyordu.

Zaman zaman, Liu Ruoyan gözlerinin kenarından Li Luo'ya baktı, yanakları hafif pembeydi. Kolaylık sağlamak için kıyafetlerini de sıradan yeşil bir cübbeye dönüştürdü. Yine de, asil bir aileden gelen kızın çekici ve sevecen görünümünü görmezden gelemezdi. Li Luo'nun onunla nasıl titizlikle ilgilendiğini görünce heyecanlanmadan edemedi. Tezgahlarda sevdiği küçük oyuncaklara bakıyordu ve Li Luo'nun onları onun için almasına izin verdi.

Liu Ruoyan'la çıkmayı kabul eden o olduğundan, ayrıca bugün onun doğum günüydü, bu yüzden doğal olarak ödemeyi Liu Ruoyan'ın yapmasına izin veremezdi. Şehirdeki en büyük fener satan tezgahlara geldiklerinde, Li Luo'nun elleri zaten birçok şeyle doluydu.

Li Luo ve Liu Ruoyan, fener tezgahlarına vardıklarında, sayısız insanın dikkatini çeken bir tezgahın önünde birkaç kişinin toplandığını gördüler.

Kısa, kaba bir kaftan giyen bir adam, elinde akvaryum balığı tarzı bir fener tutuyordu. Önünde kibar bir gülümsemeyle selam veren seyyar satıcıya baktı ve öfkeyle, "Sattığın bütün fenerlere bak, bu işin işi çok zor. Japon balıklarının kuyruk ve pullarının desenleri, hafifçe ısıtıldıklarında hemen açıldı. Bana sadece yirmi bakıra mal olmadı, aynı zamanda o eski tezgahtan on beş bakırla aldığım lotus çiçeği feneri kadar iyi değildi."

Seyyar satıcı kibar bir tavırla, "Müşteri, bu gece tezgâhımız indirimde, tüm fenerler en düşük fiyata satılıyor. Fenerden gerçekten memnun kalmazsanız iade edebilirsiniz."

Liu Ruoyan kızgın müşterinin elindeki fenere baktı, gözleri anında parladı. Hızla müşteriye doğru yürüdü, "Ağabey, o feneri nereden aldın?"

Öfkeli müşteri döndü ve Liu Ruoyan'a baktı, sonra ağzını açtı ve "Bu küçük xiaojie [2], bana bu nilüfer çiçeği fenerini nereden aldığımı mı soruyorsun? Ayrıca iyi bir içgörüye sahipsin gibi görünüyor. Müşterileri kandırdıkları en büyük tezgah olsa bile bu tezgahtan fener almayın. Bu nilüfer çiçeği fenerini ara sokaktaki eski tezgahtan aldım. O ahırın on yıldan fazla bir geçmişi var..."

Bu konuşan müşterinin yanındaki seyyar satıcı, yüzünde acı bir gülümsemeye engel olamadı. Sonunda o müşteriyi standına çekmişti. Hatta elindeki tüm ürünleri o müşteriye tanıtmış, onu tezgâhına buyur etmişti.

Liu Ruoyan, en sevdiği fener tezgahının yerini öğrendikten sonra, Li Luo'yu müşterinin gideceğini söylediği yere götürdü.

Kalabalık caddelerde yürüyen iki kişi, müşterinin eski fener tezgahının yerini söylediği bir ara sokağın bir köşesine dönerek hemen ara sokağa girdi. Burası zaman zaman hala enfes bir fenere tutunarak geçenlere sahip olsa da, insanların omuz omuza yürüdüğü ana caddeye kıyasla çok ıssız görünüyordu.

Bu sırada gökyüzü karanlıktı, gümüş ay batıdan yüzünü ortaya çıkarmıştı. Katmanlı bir örtü gibi, aşağıdaki araziyi kaplayan puslu bir ışık yaydı.

Sokaktan ne kadar uzaklaşırlarsa, o kadar az insan vardı. Uzaktan iki fenerin asılı olduğu bir ahır gördüğünde, Li Luo hafifçe bir şeylerin yanlış olduğunu hissetti. Yanındaki Liu Rouyan'a ihtiyatla yaklaştı ve elini belindeki kılıcın kabzasına koyarken koruyucu bir duruş sergiledi.

Li Luo vücudunu bir yana eğdi, kılıcın kabzasını sıkıca kavradı ve keskin uzun kılıcı elinden geldiğince hızlı bir şekilde çıkardı. Uzun kılıcı elinde sallarken esnek beli büküldü ve onlara arkadan sessizce yaklaşan karanlık gölgeyi bıçakladı.

Karanlık gölge, Li Luo'nun kılıcından beline çevirerek düzgünce kaçındı ve sonra atladı. İki elini de pençe gibi tuttu ve Li Luo'ya saldırdı.

O sırada Liu Ruoyan da bir şeylerin yanlış olduğunu öğrenmişti. Orada asılı olan keseyi çıkarmak için ellerini beline koymaya çalıştı. Bunu yapamadan, uyku akupunktur noktasına vuran bir yerden küçük bir taşla vuruldu, bu da gözlerini hemen kapatmasına neden oldu ve yere yığıldı.

Li Luo arkadan yüksek, boğuk bir ses duyduğunda, ruhu biraz titremeden edemedi. Kara gölgeye doğru savurduğu kılıç, kara gölgenin ellerindeki bir çift siyah eldivene vurmuştu ve bu hemen keskin bir ses çıkardı.

Kara gölge bu fırsatı Li Luo'ya yaklaşmak için kullandı, ellerini çevirdi ve kılıcını savurdu ve güzel ama ölümcül bir kavis çizerek Li Luo'ya doğru yöneldi. Li Luo saldırıyı savuşturdu ve geri çekildi. O anda, dikkatini önündeki karanlık gölge işgal etti ve arkasındaki iki karanlık gölge tarafından sessizce çevrelendiğini fark etmedi.

Li Luo, arkasındaki iki karanlık gölgeyi öğrendiğinde, uyku akupunktur noktasına çoktan vurulmuştu.

Li Luo çöktükten sonra, bir çatının tepesinden iki karanlık gölge daha belirdi ve aşağı indi. Beşi yerde Li Luo ve Liu Ruoyan'ı kuşattı. Beş çift göz bir süre birbirine baktı ve sonra içlerinden biri çömeldi ve Li Luo'yu omzuna attı ve ardından bir çatının üstüne atladı.

Karanlık gölgelerin geri kalanı yerde yatan Liu Ruoyan'a baktı. Liu Ruoyan'ı çabucak bir duvarın kenarına çektiler ve onu sarhoş bir pozisyona getirdiler. Daha sonra, karanlık gölgelerin geri kalanı aynı anda çatıya sıçradı ve Li Luo'yu taşıyan siyah giyimli adamla birlikte iz bırakmadan ortadan kayboldular.

......

Qin Yu, çalışma odasından ancak ay havaya yükseldiğinde çıkabildi. Hızla Li Luo'ya ve uyku odasına dönmek için ileriye doğru adımlar attı. Adımları yavaş görünebilirdi ama aslında ortalama bir insanın iki katından daha hızlıydı. Ancak bu gece her zamankinden farklıydı, uyku odalarında herhangi bir ışık görmedi.

Qin Yu'nun başlangıçta sığ bir gülümseme izi olan dudakları hemen kısıtlandı. Hızla odanın ön kapısına yürüdü, tek eliyle kapıyı itti ve içeriye bir göz attı. Odanın içi karanlıktı ve yorgan yatağın ayakucuna düzgünce yığılmıştı, içeride kimse yok.

Qin Yu'nun yüzündeki gülümseme, kaşlarını çattığı şaşkın bir ifadeyle tamamen kayboldu.

Li Luo'nun geçmiş alışkanlıklarına göre, bu zamanda odaya çoktan girmiş olurdu.

Neden bugün hala dönmedi?

Qin Yu odadan çıktı, konutun dışında duran muhafızların bulunduğu yere doğru döndü.

Konut kapısının her iki yanında duran dört asker, Qin Yu'nun geldiğini görünce hemen düz bir çizgi oluşturdu. Qin Yu selam vermek istediklerinde onları durdurmak için elini kaldırdı ve ardından "Şef Yardımcısı Su'yu gördünüz mü?" diye sordu.

Askerlerden biri, "Başkan Yardımcısı Su ve Liu xiaojie [2] akşam dışarı çıktılar ve henüz geri dönmediler" yanıtını verdi.

O ve Liu Ruoyan birlikte mi çıktılar? Ve daha dönmedi mi?!

Askerin sözlerini duymayı bitirdikten sonra, Qin Yu'nun yüzü hemen karardı. Açıkça Li Luo'ya, Liu Ruoyan ile çok fazla temas kurmasına izin verilmediğini söyledi. Ona verdiği sözü unutmasının uzun sürmeyeceğini düşünmemişti.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin