Bölüm 22:The Wild Dragon Proud Days 1.22

457 70 5
                                    

[1] " Bengong " — Ben, imparatorluk ailesinin kadınları tarafından kullanılır[2] " Nubi " — bir hizmetçinin kendini nasıl ifade ettiği. Bi(婢) ile ifade, sadece nu veya hizmetçiden ziyade köle-hizmetkardır.[3] Muhou (母后): anne-imparatoriçe. İmparatorun tüm çocuklarının muhou olarak adlandırdıkları imparatoriçe olan bir di annesi vardır ve shu anneleri olan cariyelerden doğanlar için onlara mufei derler.

Jing Chun İmparatoriçe Dowager ve Qin Yan dışarıda dururken Li Luo odanın ortasında duruyordu. Her iki taraf da bir çeyrek saat boyunca bakışlarını kilitledi, ancak o zaman Jing Chun İmparatoriçe Dowager ve Qin Yan yavaşça içeri girdi.

Odaya girdikten sonra, Jing Chun İmparatoriçe Dowager, Li Luo'ya alayla baktı. Bir çift güzel gözünde tiksinti ve alaycı bir bakış vardı. "Bengong [1], o küçük piç olan Qin Yu'nun seni bir hiçmişsin gibi hemen bir kenara atacağını hiç beklemiyordu. Bengong başlangıçta seni o küçük piç Qin Yu'yu tehdit etmek için kullanmak ve ona biraz müsamaha göstermek istedi. Beklenmedik bir şekilde Bengong'un tahmini yanlıştı."

Jing Chun İmparatoriçe Dowager konuşmayı bıraktı. Başını eğdi ve değerli taşlarla oyulmuş eldivenlerle kaplı kendi parmaklarını dikkatle izliyor gibiydi. Parlak dudakları hafifçe açıldı ve ardından, "O küçük piç için senin hayatın ya da ölümün umurunda değil. Birkaç gün önce, Rong Şehri'ni ele geçirdi. Şehirlere saldırmaya devam ettiği sürece eninde sonunda Bian Capital City'ye varacak."

Li Luo, Jing Chun İmparatoriçe Dowager'ın sözlerini dinledikçe, kalbinde daha çok şaşkınlık hissetti.

Bir dakika bekle! Neden bu kelimelere son derece aşinaydı, ama ne anlama geldiklerini anlamadı? Kahramanı tehdit etmek için onu mu kaçırmışlardı? Yanlış duymadı, değil mi? Açıkçası, o sadece kahramanın kardeşiydi. Lütfen kadın kahramanla aynı role sahip olacağını ummayın, tamam mı?!

Li Luo'nun sessizce onun konuşmasını dinlediğini ve tek kelime etmediğini görünce, Jing Chun İmparatoriçe Dowager'ın mahzun gözlerinde bilinmeyen bir bakışın ipucu parladı. Aniden gözlerini kaldırdı ve Li Luo'ya baktı. Parmaklarıyla hafifçe ağzını kapattı ve sessizce güldü, "Ama yine de, o küçük piçle bunca yıldır birliktesin. Seni onun önünde şahsen öldürmek, en azından biraz kalbi kırık hissetmesini sağlayabilir, değil mi?"

Jing Chun İmparatoriçe Dowager'ın yanında duran Qin Yan, tek bir kelime bile konuşmadı. En başından beri, önünde ki Li Luo'daydı. Li Luo'ya bakan gözleri, tıpkı zehirli bir yılan gibi acımasızlıkla doluydu, bu da Li Luo'nun tüm vücudunu rahatsız etti.

Jing Chun İmparatoriçe Dowager, Li Luo ile konuşmasını bitirdikten sonra, yan tarafta sessizce duran ve başları öne eğik iki saray hizmetçisine döndü, "Ona dikkatle hizmet et, ne isterse, sadece talebini yerine getir. Ancak bu odadan çıkmasına izin veremezsin."

"Evet, Nubi [2] hatırlayacaktır." İki saray hizmetçisi çabucak cevap verdi.

Jing Chun İmparatoriçe Dowager arkasını dönüp hızla ayrılırken iki saray hizmetçisini geride bıraktı. Qin Yan, Li Luo'ya son bir bakış attı ve ardından Jing Chun İmparatoriçe Dowager'ı takip etti.

Sadece Li Luo'nun evinden ayrılıp oradan uzaklaştıklarında, sessiz Qin Yan sonunda ağzını açtı ve sordu, "Muhou [3], madem bu çocuğun bir faydası yok, neden onu hala tutmak istiyorsun?"

Jing Chun İmparatoriçe Dowager dudaklarını hafifçe kaldırdı. Qin Yan'a bakarken kısılmış gözlerle gülümsedi, "Huang'er, bir erkeğin aklını anlamıyorsun. O küçük piç Qin Yu'nun mizacıyla dışarıdan sakin olabilir ama zihninde bu çocuk için en çok endişelenen oydu. Bunu acil eylemlerinden görebiliriz. Hatta bize, bu çocuğa karşı aceleci davranmamamız gerektiğini, aksi takdirde çok acı bir bedel ödeyeceğimizi söyledi. Hahaha, onun için ne kadar değerli olduğunu anlaması için bu çocukla tekrar baskı yapalım."

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin