Ludwig'in ondan sakladığı şey neydi?
Elbette Elvis, Li Luo'ya bu hassas konuyu doğrudan sormadı, Li Luo'nun bundan sonra ne olacağına gerçekten aşina olduğunu teyit ederken bir yıldan fazla zaman geçti.
Elvis, Li Luo'nun bu anormalliğini düşündüğünde, neden kalbinde tarif edilemez bir paniğin oluştuğunu bilmiyordu.
Bu tür bir duyguyu sanki uzun zaman önce yaşamış gibiydi ve şu anda bu tabuyu tutan büyük kilit açılmış gibi görünüyor ve bu duyguyu tekrar kutunun dibine kadar bastırmak imkansızdı.
Elvis düşündükçe masmavi gözbebeklerinin rengi biraz koyulaşmıştı, Ludwig'i anlatmaya zorlamak istemiyordu, istediği tüm bunları Ludwig'in kendisine anlatmasını sağlamaktı.
Li Luo ve Elvis beyaz sisin içine doğru yürüdükçe etraflarındaki sis giderek yoğunlaştı ve neredeyse sis hareketinin yörüngesini görebildiler.
Kalın, neredeyse sıvılaşmış sisin ipek şeritleri Elvis'in vücuduna dolandı ve anında tüm kişi beyaz sis tarafından gömüldü.
Elvis dikkatli bir şekilde çevresine baktı ama bir şey göremedi. Elvis hemen elini yana uzattı, solundaki Li Luo'nun elini tutmak istedi.
Ama uzattığı elle boş havayı tuttu, orada hiçbir şey yoktu.
Elvis'in gözbebeği küçüldü, Li Luo'nun figürünü aramak için hemen başını çevirdi ama arkasını döndükten sonra sadece beyaz bir sis gördü, onun dışında hiçbir şey göremedi.
Elvis neredeyse dört yıldır bu büyülü kalıntıda yaşıyor. Daha önce çeşitli seviyelerdeki denemeleri deneyimlemişti ve bu seferki denemeyi de kesinlikle sorunsuz bir şekilde geçmeyi başaracaktı.
Üstelik bu son aşamaydı, bu son anda yenilgiyi kabul etmez ve edemez.
Ancak bundan önce Ludwig'in yerini doğrulaması gerekiyordu, bu onun için en önemli şeydi.
Elvis etrafını saran beyaz sise baktı, kısa bir süre sonra ağzını açtı ve bağırdı: "Ludwig."
Elvis'in sesi kesildikten kısa bir süre sonra sol elinin sıcak ve ince bir avuç içi ile kaplandığını hissetti. Ludwig'in avucuna ait olan bu avucun sıcaklığına çok aşinaydı.
Elvis o eli tuttu ve ifadesiz yüzündeki dudaklarının köşesi kıvrıldı. Ludwig hâlâ yanında olduğu sürece tüm tehlikelerle yüzleşebilirdi.
Öte yandan Li Luo'nun önündeki sahne Elvis'inkinden tamamen farklıydı ve o, etrafındaki sahneyi net bir şekilde görebiliyordu.
Elvis adını söylediğinde Li Luo bilinçaltında ileri giderek Elvis'in elini tutmak istedi ancak Elvis'e yaklaştığında onu Elvis'ten ayıran şeffaf bir cam duvar olduğunu hemen keşfetti.
Elvis'in tüm hareketlerini görebiliyordu ama Elvis'in yanına gelemiyordu, sadece Elvis'in bir şey tutuyormuş gibi görünmesini çaresizce izleyebiliyordu ve sonra yüzündeki ifade bir anda biraz daha nazik hale geldi.
Li Luo, Elvis'in illüzyona girdiğini anladı.
Li Luo, Elvis'in ayak izlerini takip ederek bu düzeydeki denemeyi zihninde evirip çevirdi.
Eğer yanlış hatırlamıyorsa Elvis büyükannesinin ölüm sahnesini yeniden yaşayacak, eğer Elvis büyükannesinin cesediyle karşılaştıktan sonra kendine hakim olamayıp delirirse sonsuza kadar bu illüzyonun içinde kalacaktı.
Elvis aşina olduğu eli çekti ve sanki uzun bir zaman koridorunu geçmiş gibi önündeki beyaz sis tabakası katman katman dağıldı. Manzara aniden değişmeden önce önünde göz kamaştırıcı bir ışık parladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Transmigration Routine of Always Being Captured by ML
Fiksi RemajaBir sabah, sisteme bağlandıktan sonra, MC her zaman ML tarafından yakalanma/saldırıya uğrama rutinine başladı. ML'nin küçük öğrenci kardeşine, ustasına veya rakibine geçiş yapmış olması önemli değil, ama sonunda yine de ML tarafından zorla alındı. B...