Bölüm 30: The Wild Dragon Proud Days 1.30

457 52 9
                                    

[1] " Wangye ": normal konuşmada bir prense atıfta bulunan zamir.

[2] " Wang fu ": wangye'nin malikanesi/konağı

[3] " Xiao ": sevgi terimi.

[4] " Taijian " — hadım edilmiş erkekler olan hadımlar, taijian ile aynı değildir, çünkü taijian, imparatorluk sarayında ve hükümette hadım edilmiş erkekler tarafından işgal edilen belirli pozisyonlara atıfta bulunur.

[5] " Nucai ": kelimenin tam anlamıyla köle anlamına gelir. Hizmetçilerin, kendilerinden daha yüksek rütbeli kişilerle konuşurken kendilerinden bahsetmek için kullandıkları illettir.

[6] " Zhen ": Kraliyet Ben veya Biz. İmparator kendini böyle ifade ediyordu.

Li Luo, küçük bir çayevinin içindeki masalardan birinde oturuyordu. Birkaç mavimsi-yeşil bambu ile işlenmiş açık yeşil bir elbise giyiyordu ve beline koyu yeşil bir kemer takmıştı. Li Luo'nun saçı da kemerle aynı renkte bir saç bandıyla bağlandı. Görünüşü narin ve güzeldi, sadece bilge kitapları okumayı bilen zayıf bir bilgin gibi görünüyordu.

Bu küçük çayevi şehrin ortasındaydı, o kadar çok insan gelip gidiyordu ki, haberler çok hızlı yayıldı.

Li Luo hafifçe başını indirdi. Elinde tuttuğu fincandaki yeşil çayı yavaş yavaş yudumluyor gibiydi ama aslında etraftaki insanların tartışmalarını dikkatle dinliyordu.

"... hepiniz duydunuz. Yan Ülke de kısa süre önce Qin Ülkesi İmparatoru tarafından fethedildi. Şu anda, Yan Ülkesi İmparatoru, Qin Ülkesinin nominal bir wangye'sine [1] dönüştürüldü; sadece ülkesini kaybetse bile wangye olması gerektiğini görüyorsun, bu yüzden kötü olmadığını düşünüyorsun. Ancak aslında o ve çocukları wang fu [2]'de ev hapsine alındı ​​ve konağın kapısından dışarı bile çıkamayacakları söyleniyor."

"Nasıl oluyor da yine Qin Ülkesinin İmparatoru oluyor? Bu son üç yılda, şimdiden beş ülkeyi fethetti. Görünüşe göre Xi Lin Ülkemiz de yakında saldırıya uğrayacak."

"Sus! Bu tür sözler, bunu nasıl söylersin..."

"Ama Qin Ülkesi İmparatorunun birini aradığı söyleniyor."

"Hey, bunu da biliyorum, şehir kapısının yanındaki şehir duvarımıza resmi asılan kişi, değil mi?"

"Qin Ülkesi İmparatorunun, bu kişiyi başarılı bir şekilde bulabilen kişiden gelen bir isteği kabul edeceği söyleniyor..."

"Qin Ülkesinin gücü harika, bizim Xi Lin Ülkemiz sadece küçük bir ülke. Şimdi de o kişinin portresini her yere asıyoruz. Ülkemizin hükümdarı muhtemelen kendi geleceği için şimdi Qin İmparatoru'nun lütfunu almak istiyor, böylece iyi bir gelecek beklentisi var."

"Bizim gibi bu kişiyi her yerde arayan başka küçük ülkeler de yok mu?"

"Beklenmedik bir şekilde Qin Ülkesinin hükümdarını onu bulmak için bu kadar büyük bir telaşa sevk eden bu kişinin gerçekte kim olduğunu bilmiyorum."

Li Luo, bu çayevi müşterilerinin tartışmasını dinlerken, aklındaki küçük Li Luo'nun kaç masayı devirdiğini bilmiyorlardı.

Başlangıçta, Qin Yu'dan ayrıldığında uzun bir süre geçtikten sonra, ona olan duygularının doğal olarak kaybolacağını düşündü. Ancak gerçek, düşündüğünden tamamen farklıydı ve şimdi hayal gücünün tersi yönde gelişmişti.

The Transmigration Routine of Always Being Captured by MLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin